Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN MALAGA

Malaga, Spanje: 466 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Malaga:
customer review star rating
217
162
48
17
16

Pagina 1 van 24

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: TOINE - October 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede en duidelijke informatie. Goedkoop en erg plezierig dat Auto Europe eventuele extra kosten dekt die niet binnen een verzekering vallen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • Shuttleservice prima, auto eveneens. Wel probeerde de medewerkster extra verzekeringente verkopen. Duidelijk aangegeven dat dit niet nodig was.
  • Beoordeeld door: JACOBUS - October 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Jullie zijn een goede tussenschakel tussen klant en de wat onbetrouwbare verhuurbedrijven
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Aangeboden auto (Lancia Ypsilon) had een heel zwakke motor. Goed voor de stad, maar je kon er nauwelijks een Spaanse berg mee op rijden. Dan liep de snelheid al terug bij een stijging van 5%. Ook veel kleine schadeplekken op de auto, maar daar heb je niet echt last van.
  • Beoordeeld door: JOS - October 15, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Huur auto weer prima verlopen, geheel volgens afspraak.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Ontvangen bij grote balie op Malaga airport. Voldoende en erg vriendelijk personeel, minimale wachttijd. Geen gezeur of intimidatie, maar snelle en adequate afhandeling. Geen nieuwe auto, maar verder wel in prima staat. Ook bij terugkeer snelle afhandeling en binnen een dag ook mijn tegoed weer terug gestort.
  • Beoordeeld door: REINIER - October 13, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijke site, duidelijke bijlage met alle informatie, ook over de verzekering en de waarschuwing om niet bij Niza ook nog een verzekering af te sluiten. Makkelijk om de huur te regelen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • Het adres in Malaga was niet in te voeren op onze GPS. Misschien GPS-coŲrdinaten toevoegen in adres. Heel goed dat er foto's werden gemaakt van aanwezige schade. Het geblokkeerde bedrag werd onmiddellijk bij inleveren opgeheven, erg goed. Misschien korte uitleg geven over gebruik auto (hoe verlichting te ontsteken) of instructieboekje in de auto.
  • Beoordeeld door: CHANTAL - September 12, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • goede servise alles netjes geregeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • opdringerig wat betreft de afkoopsom voor het eigen risico.
  • Beoordeeld door: NIELS - September 11, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Goed en snel
  • Beoordeeld door: PAULA - September 5, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles prima geregeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • Super service!
  • Beoordeeld door: ROBERT - August 18, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Tot nu toe tevreden over de boekingen bij Auto Europe en verzoeken tot restitutie zijn naar tevredenheid afgehandeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Ik ben niet geheel tevreden over autoverhuur Interrent onderdeel van Europe Car. Lange wachttijden bij de balie en kreeg ook een Lower-level huurauto Citroen C-Elysee mee ipv de geboekte Comfort-level klasse huurauto category Opel Astra. Eens kijken wat uit mijn verzoek tot restitutie zal volgen na deze verkregen downgrade huurauto via Auto Europe.
  • Beoordeeld door: HUBERT - August 8, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima, wel beter voorlichting geven over de fratsen van de lokale verhuurders inzake verzekering en schoonmaak
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • ) Bij inchecken geven ze de klant het gevoel dat er grote risico?s worden genomen als er geen lokale verzekering van euro 300 wordt afgenomen > indien ik dit wel had gedaan dan hadden ze mij ook een duurdere auto kunnen aanbieden (een BMX X1 ipv een Nissan Qashqai 2) Bij uitchecken gaven ze aan dat de auto had moeten worden stof gezogen > er lag teveel zand op de grond van de berijder. Dit heb ik in de laatste 30 jaar nog nooit meegemaakt met een autoverhuurder, en indien dit het geval is dan had ik dat graag van te voren geweten. Nu moest ik hals over kop naar een benzinepomp om te zuigen en kon ik ternauwernood mijn vliegruig nog halen. 3) Het plaatselijk personeel van NIZA cars in Malaga was buitengewoon onvriendelijk, we hebben 40 minuten gewacht op de courtesy bus en zij hielpen niet met inladen van de bagage.
  • Beoordeeld door: NEZIA - July 3, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • uitstekend
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • prima service.
  • Beoordeeld door: WTM - June 29, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Jullie waren telefonisch snel bereikbaar, en de voorwaarden waren duidelijk. Ik heb wel een opmerking: jullie zijn een internationaal bedrijf , maar als Nederlander spreken we Nederlands jammer dat dit niet telefonisch gesproken word. Zou veel onduidelijkheden beter begrijpbaar maken. ( Deze enquete is toch ook Nederlands?)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Alles volgens hun voorwaarden waar gemaakt en heel net personeel met een ruim begrip voor de situatie, maar zelf moet je wel attent blijven.
  • Beoordeeld door: BOELE - June 25, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Excellent clear and transparant process and pricing.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Not clear whether we received the car category we ordered and paid for (Skoda Fabia 1.0 TSi i.s.o. SEAT Leon or comparable). The Firefly website is not clear w.r.t. this, so we are filing an investigation. Furthermore at checkout the usual annoying attempts to upsell extra insurance, which were countered by repeatedly asking whether a spare tire was in the car. Checkin went very smooth and staff is friendly.
  • Beoordeeld door: CAREL - June 23, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede communicatie via mail en web. Ben benieuwd over mijn afloop klacht , zie onder
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Bij de uitgifte werd ik opeens verrast met extra kosten van e 6 wassen en schoonmaken. Dit was sinds kort ingevoerd De keuze was of zelf doen of betalen. Onder protest betaald omdat dit niet zo was overeengekomen . Klacht ingediend bij auto europe hierover . Verder goed. De inname verliep prima
  • Beoordeeld door: JAN - June 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima prijs voor prima auto
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Het duurde erg lang (1 uur) voordat we uiteindelijk de autosleutels kregen. Administratieve afhandeling duurt erg lang, vooral van onze voorgangers.
  • Beoordeeld door: ALEXANDER - June 16, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Altijd prima deals tegen de beste prijs !!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Dit is de eerste en laatste keer dat ik een auto bij Firefly bestel. Mijn creditcard/mastercard die ik altijd zonder problemen voor mijn borg voor autohuur gebruik werd niet door het Firefly systeem geaccepteerd omdat mijn Creditcard een Debitcard zou zijn. Hierom kon Firefly de borg van (?1000) niet op mijn creditcard blokkeren. Ik bood aan deze ?1000 dan maar in zijn geheel van mijn creditcard af te schrijven en het dan weer bij inlevering van de auto aan mij te crediteren. Dit was niet mogelijk. Ik werd gedwongen een FULL COVER verzekering die ik nota bene zelf al heb via INSURANCE4CARHIRE bij Firefly af te sluiten Š ?140 voor 7 dagen. Anders kreeg ik de auto niet mee!! Nooit meer FIREFLY!!!
  • Beoordeeld door: JOHAN - June 13, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede & duidelijke service Gaarne super cover uitleggen aan het verhuur bedrijf, iedere keer proberen zij extra verzekeringen aan te smeren. Bijna op een agressieve wijze, jammer. 3 dagen geleden terug gekomen, er staat nog steeds een reservering van 1900 euro op mijn creditcard!!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Auto super Gedrag verhuurder zeer irritant !!!
  • Beoordeeld door: EVA - June 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Vriendelijk, efficiŽnt en oplettend! Al jaren een tevreden klant.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Wel een lange wachttijd in Malaga (1 uur om 22:30) maar er zitten 5 werknemers die hard werken en erg vriendelijk blijven. Hele snelle afhandeling bij inleveren auto. Super prijs kwaliteit verhouding!
  • Beoordeeld door: JEAN - May 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De aanbiedingen zijn scherp geprijsd, maar de locale verhuurder probeert met alle middelen er nog een extra verzekering bij te verkopen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • De aanbiedingen zijn scherp geprijsd, maar de locale verhuurder probeert met alle middelen er nog een extra verzekering bij te verkopen. Uiteindelijk was het een prima auto voor een redelijke prijs met een goede aanvullende verzekering.
  • Beoordeeld door: MARCEL - April 25, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer vriendelijke en efficiŽnte hulp aan de balie bij het ophalen van de auto. Geen vervelende en opdringerige ( en peperdure ) verhalen over verzekeringen waar je nog weleens tegen aanloopt bij autohuur. Ook het terugbrengen en de afhandeling met creditcard verliep soepel.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Met name de dame aam de balie was erg behulpzaam en we konden snel op pad. Dat is fijn als je net aankomt. Geen administratieve rompslomp , we werden snel geholpen. Hulde !
  • Beoordeeld door: JAN - April 4, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Boeking goed verlopen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Zo als meerdere autoverhuurders proberen ze extra verzekeringspremie te verkopen. Bij inleveren auto goed geholpen, geen gezeur.
Kies het land waar u woonachtig bent
close