Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN MALAGA

Malaga, Spanje: 449 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Malaga:
customer review star rating
206
156
48
17
16

Pagina 1 van 23

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: JEAN - May 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De aanbiedingen zijn scherp geprijsd, maar de locale verhuurder probeert met alle middelen er nog een extra verzekering bij te verkopen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • De aanbiedingen zijn scherp geprijsd, maar de locale verhuurder probeert met alle middelen er nog een extra verzekering bij te verkopen. Uiteindelijk was het een prima auto voor een redelijke prijs met een goede aanvullende verzekering.
  • Beoordeeld door: MARCEL - April 25, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer vriendelijke en efficiënte hulp aan de balie bij het ophalen van de auto. Geen vervelende en opdringerige ( en peperdure ) verhalen over verzekeringen waar je nog weleens tegen aanloopt bij autohuur. Ook het terugbrengen en de afhandeling met creditcard verliep soepel.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Met name de dame aam de balie was erg behulpzaam en we konden snel op pad. Dat is fijn als je net aankomt. Geen administratieve rompslomp , we werden snel geholpen. Hulde !
  • Beoordeeld door: JAN - April 4, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Boeking goed verlopen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Zo als meerdere autoverhuurders proberen ze extra verzekeringspremie te verkopen. Bij inleveren auto goed geholpen, geen gezeur.
  • Beoordeeld door: JAN J - March 26, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Nooit geen problemen!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Prima
  • Beoordeeld door: JOZEF - March 18, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • goed geholpen ! Records verzekering is wel erg duur ! gelukkig van te voren bij AutoEurope een super cover afgesloten.
  • Beoordeeld door: JAN J - March 11, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geweldig
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Prima. Wel steeds vragen over verzekering die we al bij auto-europe gesloten hebben. Steeds wijzen ze op eigen resico van 1.000,00
  • Beoordeeld door: RAYMOND - March 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • het feit dat je word overgeleverd aan een verhuurder die telkens weer ontkent dat je de juiste verzekering hebt gekocht is ronduit schandalig . Autoeurope kan hier niet zoveel aan doen natuurlijk maar zou zich er wel mee kunnen bemoeien zodat reizigers niet lastig gevallen worden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • ronduit onbeschoft hoe men de klant behandeld , ik werd gedwongen om een verzekering af te sluiten hetgeen ik niet gedaan heb . Toen werd me verteld dat ik daarom dus niet meer onbeperkt km mocht rijden maar 60 km per dag . ook werd me medegedeeld dat ze liever hadden dat ik ergens anders een auto zou gaan huren omdat dit voor hun niet interessant was. deze juffrouw ging helemaal uit haar dak toen ik na 4 x zeuren over die verzekering vroeg om de sleutels van de auto die ik gehuurd had want ze wilde me toen een automaat aansmeren voor 8 euro extra per dag . ook de mensen links en rechts naast mij werden op deze manier lastig gevallen . ronduit schandalig , ik reis minimaal 20 x per jaar naar spanje maar heb dit nog nooit meegemaakt .
  • Beoordeeld door: JOHANNES - February 28, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • misschien de extra aanvullende verzekeringen iets beter op de site toelichten en wat wel en niet boeken online en ter plekke.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • voor een extra all risk verzekering moesten we heel veel bijbetalen en bij inleveren van de auto zou er ook nog btw overheen komen. niet helemaal tof die lui!
  • Beoordeeld door: MATTHIJS - February 27, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • give more clarity on the super cover, you have to read a lot and the essence becomes clear quite difficultly
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • when you hand in the car you do no get a receipt pro-actively. there is only 1 person of record car there at the take in with 7 other car keys in his hand. This gives uncertainty for the customer. I would like a check and a receipt to be given at the desk.
  • Beoordeeld door: HANS M. - February 27, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Over Auto Europe ben ik zeer tevreden. Duidelijke contracten, die je wel goed moet lezen. Daar heb je voordeel van als je de auto op haalt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij afhalen werd toch weer de druk opgevoerd om een extra verzekering af te sluiten voor afkoop eigen risico. Door AutoEurope gewaarschuwd, hebben we die dus niet afgesloten. Dit werd namelijk door AutoEurope gedekt. De auto had diverse beschadigingen, waarvan er één niet was vermeld op het contract. Men zei dat het strepen van de wasstraat waren. Een ontbrekende kap van de binnenkant van één achterlicht wilde men ook niet vermelden. We moesten flink op onze strepen staan om dat toch vermeld te krijgen. In de donkere garage was het moeilijk foto's te maken van de schades en/of ze te bekijken. Terugbrengen verliep probleemloos.
  • Beoordeeld door: PHILIPPE - February 14, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • alles verliep naar wens
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • alles verliep naar wens
  • Beoordeeld door: HUGO - February 13, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • - Duidelijke afspraken met Firefly i.v.m. verzekeringen afgesloten bij Auto Europe. - Controle op staat van voertuigen van Firefly
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Auto geboekt met 'Super Cover' bij Auto Europe. Volgens baliebediende niet geldig en wil zeer agressief verzekering afsluiten à 150euro !!! Door ons stellig geweigerd, dus werd er 850euro geblokeerd op Visa kaart Auto niet recent (2014 !), veel lak- en koetswerkschade, .. niet alles vermeld op afhaalformulier. Na sterk aandringen alle schade genoteerd
  • Beoordeeld door: JULIEN - January 14, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik werd gelokt door een goedkope prijs voor de huurauto, dat ik uiteindelijk een veelvoud van het bedrag bij de huurder moest bijbetalen was jammer. AutoEurope heeft het bij de initiële huur hier niet overeen gehad.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Record drong aan op een hogere autohuur waarbij alle verzekeringen waren afgekocht. Al had ik al een extra verzekering afgesloten. Een extra bestuurder was dan wel gratis en er werd geen bedrag ad EUR 1200,00 ingehouden op de creditcard. Jammer dat AutoEurope me hierop niet had gewezen.
  • Beoordeeld door: HENRI - December 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Had geen nare ervaring verwacht bij het door u aangeboden verhuur bedrijf. Zal waarschuwen voor Niza cars.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • Omdat wij bij het ophalen van de auto geen extra all risk van ruim 100 euro wilden afsluiten werden zij intimiderend, agressief, dreigen met hoge kosten bij de geringste beschadiging. Nooit, nooit, nooit meer Niza cars. Zal ook dit verhaal aan een ieder vertellen.
  • Beoordeeld door: HERMANUS - December 13, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • De website moet duidelijker zijn over de extra kosten tijdens de boeking. De dekking van de verzekering zou volledig moeten zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Brandstofbeleid zou anders moeten. Full/Full zonder "servicekosten" zou eerlijker zijn.
  • Beoordeeld door: JOHAN - December 11, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Graag meer informatie over de nodige mogelijkheden om te verzekeren. Nu ontstaat er teveel druk vanuit de verhuurder om een aanvullende verzekering te nemen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • Goede auto's. Snelle afhandeling.
  • Beoordeeld door: AD - November 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima geregeld goede auto voor een goede prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • Goede service en prima auto van alle gemakken voorzien. Je krijgt alles wat je besteld hebt en hebt geen gedoe met extra kosten voor extra opties.
  • Beoordeeld door: ROBERT - November 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Maak beter duidelijk wat alles inhoudt. Iedere keer weer 'dreigen' de verhuurders dat je niet verzekerd bent. Verder wel gemakkelijk reserveren en goede prijzen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zonder het te vragen probeerde de employé een 'service' aan te smeren, pas toen ik tekende en het hoge bedrag zag werd ik achterdochtig en zei dat ik dit absoluut niet wilde. Deze dame werd vervolgens erg vervelend en probeerde me bang te maken met de mogelijk hoge kosten.
  • Beoordeeld door: G. - November 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Altijd top geregeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Bij het afgeven van de auto was niemand aanwezig, het schade-indicatie formulier was reeds ingevuld. Eventueel extra schade moesten we voor het wegrijden fotograferen. Bij inname is wél iemand aanwezig. Dat geeft niet zo'n vertrouwd gevoel. Voor de rest was alles gewoon goed. Vriendelijk personeel etc.
  • Beoordeeld door: MAARTEN - November 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • onduidelijkheid over afspraken en niet opvolgen van gevraagde condities
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • kregen extra kosten in rekening gebracht ivm verzekering terwijl we dachten dat alles in voldoende mate met U geregeld was! Dit is een euvels dat we niet alleen zelf meemaken maar velen die wij op zelfde momenten meemaken bij afhaling auto's.
Kies het land waar u woonachtig bent
close