Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN MALAGA

Malaga, Spanje: 439 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Malaga:
customer review star rating
201
152
48
17
15

Pagina 1 van 22

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: PHILIPPE - February 14, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • alles verliep naar wens
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • alles verliep naar wens
  • Beoordeeld door: HUGO - February 13, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • - Duidelijke afspraken met Firefly i.v.m. verzekeringen afgesloten bij Auto Europe. - Controle op staat van voertuigen van Firefly
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Auto geboekt met 'Super Cover' bij Auto Europe. Volgens baliebediende niet geldig en wil zeer agressief verzekering afsluiten à 150euro !!! Door ons stellig geweigerd, dus werd er 850euro geblokeerd op Visa kaart Auto niet recent (2014 !), veel lak- en koetswerkschade, .. niet alles vermeld op afhaalformulier. Na sterk aandringen alle schade genoteerd
  • Beoordeeld door: JULIEN - January 14, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik werd gelokt door een goedkope prijs voor de huurauto, dat ik uiteindelijk een veelvoud van het bedrag bij de huurder moest bijbetalen was jammer. AutoEurope heeft het bij de initiële huur hier niet overeen gehad.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Record drong aan op een hogere autohuur waarbij alle verzekeringen waren afgekocht. Al had ik al een extra verzekering afgesloten. Een extra bestuurder was dan wel gratis en er werd geen bedrag ad EUR 1200,00 ingehouden op de creditcard. Jammer dat AutoEurope me hierop niet had gewezen.
  • Beoordeeld door: HENRI - December 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Had geen nare ervaring verwacht bij het door u aangeboden verhuur bedrijf. Zal waarschuwen voor Niza cars.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • Omdat wij bij het ophalen van de auto geen extra all risk van ruim 100 euro wilden afsluiten werden zij intimiderend, agressief, dreigen met hoge kosten bij de geringste beschadiging. Nooit, nooit, nooit meer Niza cars. Zal ook dit verhaal aan een ieder vertellen.
  • Beoordeeld door: HERMANUS - December 13, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • De website moet duidelijker zijn over de extra kosten tijdens de boeking. De dekking van de verzekering zou volledig moeten zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Brandstofbeleid zou anders moeten. Full/Full zonder "servicekosten" zou eerlijker zijn.
  • Beoordeeld door: JOHAN - December 11, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Graag meer informatie over de nodige mogelijkheden om te verzekeren. Nu ontstaat er teveel druk vanuit de verhuurder om een aanvullende verzekering te nemen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • Goede auto's. Snelle afhandeling.
  • Beoordeeld door: AD - November 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima geregeld goede auto voor een goede prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • Goede service en prima auto van alle gemakken voorzien. Je krijgt alles wat je besteld hebt en hebt geen gedoe met extra kosten voor extra opties.
  • Beoordeeld door: ROBERT - November 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Maak beter duidelijk wat alles inhoudt. Iedere keer weer 'dreigen' de verhuurders dat je niet verzekerd bent. Verder wel gemakkelijk reserveren en goede prijzen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zonder het te vragen probeerde de employé een 'service' aan te smeren, pas toen ik tekende en het hoge bedrag zag werd ik achterdochtig en zei dat ik dit absoluut niet wilde. Deze dame werd vervolgens erg vervelend en probeerde me bang te maken met de mogelijk hoge kosten.
  • Beoordeeld door: G. - November 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Altijd top geregeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Bij het afgeven van de auto was niemand aanwezig, het schade-indicatie formulier was reeds ingevuld. Eventueel extra schade moesten we voor het wegrijden fotograferen. Bij inname is wél iemand aanwezig. Dat geeft niet zo'n vertrouwd gevoel. Voor de rest was alles gewoon goed. Vriendelijk personeel etc.
  • Beoordeeld door: MAARTEN - November 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • onduidelijkheid over afspraken en niet opvolgen van gevraagde condities
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • kregen extra kosten in rekening gebracht ivm verzekering terwijl we dachten dat alles in voldoende mate met U geregeld was! Dit is een euvels dat we niet alleen zelf meemaken maar velen die wij op zelfde momenten meemaken bij afhaling auto's.
  • Beoordeeld door: JAN JOZEF - November 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen op/of aanmerking
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Prima autoverhuur
  • Beoordeeld door: HERMANUS - November 17, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Meer duidelijkheid over verzekeringen die in Spanje je alsnog onder dwang worden aangesmeerd.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Ons werd weer een verzekeringen van 150,-- onder dwang aangesmeerd. Auto was smerig. Door de vuile binnen en buiten ruiten (geen water in sproeireservoir) hadden we heel slecht zicht .
  • Beoordeeld door: JEROEN - November 15, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Zoals altijd ook hier de upgrade aanbieding gebruikt.
  • Beoordeeld door: AAD - November 14, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • goede aanbiedingen. Maar gezien problemen bij Niza aanrader die verhuurder te verwijderen. Zie ook mijn opmerkingen hierna over dreigende taal door verhuurder als ik geen extra verzekering zou afsluiten, terwijl ik een super cover van auto europe had. Politierapport na schade, kras, door onbekenden is een eis van u, maar politie maakt kennelijk geen rapport op voor een krasje en tussen inleveren van de auto op vliegveld en de terugvlucht is daar ook geen tijd meer voor
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • Zeer onheus behandeld en gedreigd door Niza dat ze zonder extra verzekering wel schade zouden vinden. Niza bleef extra verzekering opdringen voor ?84 p week en dreigde met schadeclaims en met een inspectie die 20 min zou duren. Gaven aan dat de super cover van auto europe toch niet zou uitbetalen als er een schade bleek. En dat de politie voor een kras geen rapport ipmaakt, iets wat u wel eist. Tussen inleveren en terugvlucht zou daar overigens toch geen tijd voor zijn. Niza pleegde geen reservering maar boekte ?940 daadwerkelijk van mijn creditcard als borg. Auto schadevrij ingeleverd, laten aftekenen door Niza maar terugstorting borg is nog niet ontvangen! Voor de shuttle hebben we ruim 20 min moeten wachten, rit is nog geen 5 minuten!
  • Beoordeeld door: JOHANNES BAUKE - November 11, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima en betrouwbaar auto huren
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij de aankomstbalie heb ik lang (meer dan half uur) moeten wachten. Daar werd mijn boeking via Auto Europe aan de kant gelegd en een nieuw formulier opgesteld. Ik moest extra bijverzekeren omdat de door mij opgegeven dekking van Auto Eurpe niet genoeg zou zijn. De dame bleef maar aandringen met het argument dat ik dan opdraai voor evt. schade. Mijn argument dat ik via de booking bij Auto Europe voldoende was verzekerd werd niet geaccepteerd. Omdat ik afspraken had in de stad ben ik uiteindelijk accoord gegaan maar dit onder protest. De prijs van de verhuur die ik heb afgesproken met Auto Eurpe ligt ver weg van wat ik uiteindelijk heb moeten betalen. Ik heb mijn bezwaar ook kenbaar gemaakt bij het inleveren van de auto
  • Beoordeeld door: JAN JOZEF - November 6, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen volledig tevreden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • 👍👍
  • Beoordeeld door: ROEL - November 5, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto was ondergebracht bij Europcar Aangegeven was dat we ons bij KEDDY moesten melden. De naam KEDDY komt nergens voor op de aangegeven verhuurbedrijven.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Moest 70? bijbetalen voor Mercedes Vito automaat diesel 114 Bluetec.
  • Beoordeeld door: ANJA - November 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Wel tevreden over terugkoppeling en bereikbaarheid
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • In tegenstelling tot de afspraak was de auto niet volgetankt. Moest binnen een half uur tanken. Na 50 km bericht dat onderhoud noodzakelijk was, dat olie bijgevuld moest worden. Bleek bij controle net boven minimum te staan. Ook al bij Auto Europe dekking verzekerd, zodat geen ? 950 als waarborg behoefde vast te zetten. Moest ik ook nog eens ? 45 ter plekke betalen om dat af te kopen. Daarboven op ook nog een lekke band gekregen.
  • Beoordeeld door: JACOB - October 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Info over verzekering kan duidelijker, telefonisch goed.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Personeel bij auto uitgifte (dus niet balie) en inname ZEER onaangenaam en onbeleefd (Lucas). Wilden niet tekenen voor correcte teruggave en volle tank. Auto die we meekregen was bijna een wrak: achter helemaal ingedeukt, op twaalf ! plaatsen forse beschadigingen, tot op het dak. Al die beschadigingen zijn in de donkere garage bij afhalen niet te zien, dus angst dat je dat achteraf in de schoenen wordt geschoven. Maar vooral het onaangename zeer ongeduldige personeel heeft ons zeer gestoord. Ze zijn helaas wel de goedkoopste .....
  • Beoordeeld door: FJM - October 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • slechte informatie over mogelijkheden voor extra verzekering; onvoldoende informatie over ophaaladres ter plekke; telefonisch contact met Auto Europe alleen Engels gesproken
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • slechte informatie over het ophalen vanaf het vliegveld naar het verhuurbedrijf Niza; ongeïnteresseerd personeel, slechte informatie over aanvullende verzekering ter plekke; aanvullende verzekering bedraagt circa 25 per dag
Kies het land waar u woonachtig bent
close