Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN MALAGA

Malaga, Spanje: 457 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Malaga:
customer review star rating
211
159
48
17
16

Pagina 1 van 23

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: NEZIA - July 3, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • uitstekend
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • prima service.
  • Beoordeeld door: WTM - June 29, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Jullie waren telefonisch snel bereikbaar, en de voorwaarden waren duidelijk. Ik heb wel een opmerking: jullie zijn een internationaal bedrijf , maar als Nederlander spreken we Nederlands jammer dat dit niet telefonisch gesproken word. Zou veel onduidelijkheden beter begrijpbaar maken. ( Deze enquete is toch ook Nederlands?)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Alles volgens hun voorwaarden waar gemaakt en heel net personeel met een ruim begrip voor de situatie, maar zelf moet je wel attent blijven.
  • Beoordeeld door: BOELE - June 25, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Excellent clear and transparant process and pricing.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Not clear whether we received the car category we ordered and paid for (Skoda Fabia 1.0 TSi i.s.o. SEAT Leon or comparable). The Firefly website is not clear w.r.t. this, so we are filing an investigation. Furthermore at checkout the usual annoying attempts to upsell extra insurance, which were countered by repeatedly asking whether a spare tire was in the car. Checkin went very smooth and staff is friendly.
  • Beoordeeld door: CAREL - June 23, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede communicatie via mail en web. Ben benieuwd over mijn afloop klacht , zie onder
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Bij de uitgifte werd ik opeens verrast met extra kosten van e 6 wassen en schoonmaken. Dit was sinds kort ingevoerd De keuze was of zelf doen of betalen. Onder protest betaald omdat dit niet zo was overeengekomen . Klacht ingediend bij auto europe hierover . Verder goed. De inname verliep prima
  • Beoordeeld door: JAN - June 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima prijs voor prima auto
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Het duurde erg lang (1 uur) voordat we uiteindelijk de autosleutels kregen. Administratieve afhandeling duurt erg lang, vooral van onze voorgangers.
  • Beoordeeld door: ALEXANDER - June 16, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Altijd prima deals tegen de beste prijs !!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Dit is de eerste en laatste keer dat ik een auto bij Firefly bestel. Mijn creditcard/mastercard die ik altijd zonder problemen voor mijn borg voor autohuur gebruik werd niet door het Firefly systeem geaccepteerd omdat mijn Creditcard een Debitcard zou zijn. Hierom kon Firefly de borg van (?1000) niet op mijn creditcard blokkeren. Ik bood aan deze ?1000 dan maar in zijn geheel van mijn creditcard af te schrijven en het dan weer bij inlevering van de auto aan mij te crediteren. Dit was niet mogelijk. Ik werd gedwongen een FULL COVER verzekering die ik nota bene zelf al heb via INSURANCE4CARHIRE bij Firefly af te sluiten á ?140 voor 7 dagen. Anders kreeg ik de auto niet mee!! Nooit meer FIREFLY!!!
  • Beoordeeld door: JOHAN - June 13, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede & duidelijke service Gaarne super cover uitleggen aan het verhuur bedrijf, iedere keer proberen zij extra verzekeringen aan te smeren. Bijna op een agressieve wijze, jammer. 3 dagen geleden terug gekomen, er staat nog steeds een reservering van 1900 euro op mijn creditcard!!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Auto super Gedrag verhuurder zeer irritant !!!
  • Beoordeeld door: EVA - June 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Vriendelijk, efficiënt en oplettend! Al jaren een tevreden klant.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Wel een lange wachttijd in Malaga (1 uur om 22:30) maar er zitten 5 werknemers die hard werken en erg vriendelijk blijven. Hele snelle afhandeling bij inleveren auto. Super prijs kwaliteit verhouding!
  • Beoordeeld door: JEAN - May 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De aanbiedingen zijn scherp geprijsd, maar de locale verhuurder probeert met alle middelen er nog een extra verzekering bij te verkopen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NIZA
  • De aanbiedingen zijn scherp geprijsd, maar de locale verhuurder probeert met alle middelen er nog een extra verzekering bij te verkopen. Uiteindelijk was het een prima auto voor een redelijke prijs met een goede aanvullende verzekering.
  • Beoordeeld door: MARCEL - April 25, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer vriendelijke en efficiënte hulp aan de balie bij het ophalen van de auto. Geen vervelende en opdringerige ( en peperdure ) verhalen over verzekeringen waar je nog weleens tegen aanloopt bij autohuur. Ook het terugbrengen en de afhandeling met creditcard verliep soepel.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Met name de dame aam de balie was erg behulpzaam en we konden snel op pad. Dat is fijn als je net aankomt. Geen administratieve rompslomp , we werden snel geholpen. Hulde !
  • Beoordeeld door: JAN - April 4, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Boeking goed verlopen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Zo als meerdere autoverhuurders proberen ze extra verzekeringspremie te verkopen. Bij inleveren auto goed geholpen, geen gezeur.
  • Beoordeeld door: JAN J - March 26, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Nooit geen problemen!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Prima
  • Beoordeeld door: JOZEF - March 18, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • goed geholpen ! Records verzekering is wel erg duur ! gelukkig van te voren bij AutoEurope een super cover afgesloten.
  • Beoordeeld door: JAN J - March 11, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geweldig
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Prima. Wel steeds vragen over verzekering die we al bij auto-europe gesloten hebben. Steeds wijzen ze op eigen resico van 1.000,00
  • Beoordeeld door: RAYMOND - March 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • het feit dat je word overgeleverd aan een verhuurder die telkens weer ontkent dat je de juiste verzekering hebt gekocht is ronduit schandalig . Autoeurope kan hier niet zoveel aan doen natuurlijk maar zou zich er wel mee kunnen bemoeien zodat reizigers niet lastig gevallen worden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • ronduit onbeschoft hoe men de klant behandeld , ik werd gedwongen om een verzekering af te sluiten hetgeen ik niet gedaan heb . Toen werd me verteld dat ik daarom dus niet meer onbeperkt km mocht rijden maar 60 km per dag . ook werd me medegedeeld dat ze liever hadden dat ik ergens anders een auto zou gaan huren omdat dit voor hun niet interessant was. deze juffrouw ging helemaal uit haar dak toen ik na 4 x zeuren over die verzekering vroeg om de sleutels van de auto die ik gehuurd had want ze wilde me toen een automaat aansmeren voor 8 euro extra per dag . ook de mensen links en rechts naast mij werden op deze manier lastig gevallen . ronduit schandalig , ik reis minimaal 20 x per jaar naar spanje maar heb dit nog nooit meegemaakt .
  • Beoordeeld door: JOHANNES - February 28, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • misschien de extra aanvullende verzekeringen iets beter op de site toelichten en wat wel en niet boeken online en ter plekke.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • voor een extra all risk verzekering moesten we heel veel bijbetalen en bij inleveren van de auto zou er ook nog btw overheen komen. niet helemaal tof die lui!
  • Beoordeeld door: MATTHIJS - February 27, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • give more clarity on the super cover, you have to read a lot and the essence becomes clear quite difficultly
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • when you hand in the car you do no get a receipt pro-actively. there is only 1 person of record car there at the take in with 7 other car keys in his hand. This gives uncertainty for the customer. I would like a check and a receipt to be given at the desk.
  • Beoordeeld door: HANS M. - February 27, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Over Auto Europe ben ik zeer tevreden. Duidelijke contracten, die je wel goed moet lezen. Daar heb je voordeel van als je de auto op haalt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij afhalen werd toch weer de druk opgevoerd om een extra verzekering af te sluiten voor afkoop eigen risico. Door AutoEurope gewaarschuwd, hebben we die dus niet afgesloten. Dit werd namelijk door AutoEurope gedekt. De auto had diverse beschadigingen, waarvan er één niet was vermeld op het contract. Men zei dat het strepen van de wasstraat waren. Een ontbrekende kap van de binnenkant van één achterlicht wilde men ook niet vermelden. We moesten flink op onze strepen staan om dat toch vermeld te krijgen. In de donkere garage was het moeilijk foto's te maken van de schades en/of ze te bekijken. Terugbrengen verliep probleemloos.
  • Beoordeeld door: PHILIPPE - February 14, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • alles verliep naar wens
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • alles verliep naar wens
  • Beoordeeld door: HUGO - February 13, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • - Duidelijke afspraken met Firefly i.v.m. verzekeringen afgesloten bij Auto Europe. - Controle op staat van voertuigen van Firefly
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Auto geboekt met 'Super Cover' bij Auto Europe. Volgens baliebediende niet geldig en wil zeer agressief verzekering afsluiten à 150euro !!! Door ons stellig geweigerd, dus werd er 850euro geblokeerd op Visa kaart Auto niet recent (2014 !), veel lak- en koetswerkschade, .. niet alles vermeld op afhaalformulier. Na sterk aandringen alle schade genoteerd
Kies het land waar u woonachtig bent
close