Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN MADRID

Madrid, Spanje: 48 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Madrid:
customer review star rating
18
17
7
3
3

Pagina 1 van 3

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: GUIDO - February 28, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik heb te vaak (3 keer) een mail gekregen met een aanbeveling voor een uitgebreidere verzekering. Dat was erg irritant, want die heb ik niet nodig.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Goede en snelle service bij het ophalen en inleveren.
  • Beoordeeld door: HILDE - January 3, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • praktische website, gemakkelijk ombouwen of annuleren indien nodig
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • zeer vriendelijke en correcte service en geen verrassingen bij het inleveren van de auto.
  • Beoordeeld door: HENK - November 6, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Informatie was vrij volledig. Vooral bij het ophalen van de auto. Kreeg zoals altijd niet het gereserveerde autotype.Was wel vergelijkbaar.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Vanwege 2 uur vertraging bijtijds dat willen melden. Geen enkel telefoonnummer werd beantwoord. Ook niet via de moedermaatschappij Hertz. Een ietwat chaotisch dienstverlening. Betrokken medewerkster werkte er pas 1 dag. Werd slecht begeleid door collega's. Kreeg een Smart Four. Kleine prettige auto. Niet gereserveerd (lijkt gebruikelijk te zijn, is mijn ervaring). Nadeel te kleine bagageruimte. Vooral op doorreis vervelend, omdat de bagage niet volledig uit het zicht gelegd kan worden. Werd niet begeleid naar de auto. Op de aangewezen plek stond geen auto. Bleek bij navraag andere plek te zijn. Weinig of geen instructies. Bijvoorbeeld geen kaartje met de route en benzinestation voor aftanken bij terugkomst. Budgetprijs speelt hier een rol?
  • Beoordeeld door: FLORIS - October 31, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • proces en admin gaan goed
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De huurauto's hebben soms wel veel schade; maar laatste keer in Madrid een foute km'stand doorbelast gekregen, en heb Firefly een email gestuurd, maar daar nog steeds geen reactie op gehad.
  • Beoordeeld door: NIELS - October 5, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Achteraf wordt er 94,04 euro van je creditcard afgehaald door firefly!! Gebeld met Auto Europe, excl. bedragen.. Of te wel, let op voor de kleine letters.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Achteraf wordt er 94,04 euro van je creditcard afgehaald door firefly!! Onduidelijke excl. bedragen.. Of te wel, let op voor de kleine letters. Nooit meer!!
  • Beoordeeld door: JAN - September 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Alles goed verlopen,
  • Beoordeeld door: GERBEN - July 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Telefonisch boeken werkte niet maar via de site wel
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Meedenken als de creditcard niet oneindig gebruikt kan worden. Verder heel tevreden over de auto en het inleverproces. Mooi op hè vliegveld en hele nieuwe auto
  • Beoordeeld door: REMON - October 9, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede prijs en goede service van Auto europe. zeker de email net voordat je gaat ophalen met alle tips.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Bij het ophalen in Spanje was de wachttijd erg lang. er waren maar 2 medewerkers beschikbaar. en wel 20 tot 25 klanten. en dat terwijl er meer balies beschikbaar waren. en ze wisten vooraf hoeveel mensen een auto kwamen halen.
  • Beoordeeld door: FREDERIK - June 29, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • ik huur meestal een auto voor 31 dagen of langer maar de meeste autoverhuur bedrijven verhuren geen auto's langer dan 30 dagen of als ze dat wel doen is dit voor een zeer hogere prijs. zou autoeurope hier is naar willen kijken voor de gene die een auto langer dan 30 dagen willen huren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • zeer lange tijden wachttijden (dik een uur )bij het ophalen van mijn huurauto extra personeel zou geen overbodige luxe zijn
  • Beoordeeld door: JUSTO - June 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Lees onder
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Ik had 30 mei een auto bij Firefly, gehuurd en moest ik het om 15:30 ophalen.ik moest "even"wachten, maar ik kreeg mijn auto om 18:10. Natuurlijk was ik niet blij, in de wachttijd ,heb ik twee keer telefonisch geprobeerd om mijn contract te annuleren , maar het mocht niet, (volgens de telefoniste, mag het pas, 48 uur voor die dag) Niemand begreep dat ik geen auto had gekregen.Ik had een belangrijk afsprak, in Parla, maar dat was ik natuurlijk gemist. Dit is de eerste keer dat ik problemen krijgt bij Auto Europe. maar vanwege deze actie, ben ik een hoop geld kwijt geraakt. De medewerkers waren heel rustig en stresslos. Het was niet hun schuld maar.........ik ben hier diegene die last hebt van gekregen. Vriendelijk bedankt, Justo Gonzalez M.
  • Beoordeeld door: ALBERT - May 20, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Boeking met auto europe probleemloos verlopen. Je weet echter niet wat je kunt verwachten bij de lokale verhuurder. Verhuurder overigens heeft geen desk op terminal 1 op Madrid barajas AirPort maar alleen een counter buiten in het car park. Met afkoop eigen risico en extra bestuurder ter plaatse zijn we uiteindelijk meer dan 2 x zo duur uit dan de basisboeking die we vooraf hebben gemaakt. Er wordt aan je gevraagd of je het eigen risico wilt afkopen, anders is het 1.000 euro. Je moet dan direct beslissen. Waarom is er geen verzekering met een 'normaal' eigen risico van bijv. 150 of 300 euro? Achteraf geeft dat toch een vervelend gevoel en bevestigt het de verhalen en vooroordelen over de autoverhuur die leven.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Chaotische situatie bij ophalen van de auto. Ook klanten die ter plekke een auto kwamen huren, wat dus langer duurde. Verder mensen die drie keer terug kwamen omdat de auto niet naar hun zin was, etc. Dan doet men nog aan upselling, dus wilt u een extra bestuurder, wilt u eigen risico afkopen? Etc. etc. Totaal ruim een uur geduurd voor we de auto hadden. We vermoeden dat Firefly een budget dochter is van Hertz die er naast was gelokaliseerd. Een van de medewerksters (cheffin) liep in werkkleding van Hertz. Suggestie: ophalen/nieuw huren/terugbrengen scheiden. Auto verder in orde, hoewel de antenne bleek te missen, dus gedurende gehele vakantie geen radio in de auto.
  • Beoordeeld door: RENEE - May 15, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • redelijk tevreden als bemiddelaar. Fijn dat er ook telefonisch contact mogelijk is, gratis.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ATESA 2
  • ik had besteld en betaald een economy klasse, maar kreeg een Toyota Aygo. Volgens mij behoort deze auto tot een mini klasse, maar de dame van Atesa ontkende dat. Er ontbrak een hoedenplank in de auto, erg vervelend wanneer je 2000 km gaat rondtouren en alle bagage is zichtbaar.Ook moesten we anderhalf uur wachten.Voor de rest heeft de auto zich goed gehouden
  • Beoordeeld door: JHJ - May 13, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Is prima, boeken en omboeken altijd zonder problemen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij man wilde de auto halen, deze was nl al in Madrid. Mijn man zou ook rijden. Mijn vlucht was vertraagd en ik zou niet voor 12 uur s'nachts aankomen. Mijn stond om half 12 bij de balie om de auto op te halen en moest daar blijven staan totdat ik ook er was. Inmiddels was het half 1. Ja zei de balie medewerker er komt € 40 euro bij want het is na 12 uur!! Terwijl mijn man om half twaalf bij de balie stond. Een slecht en onprofessionele en onvriendelijk bedrijf.
  • Beoordeeld door: JUAN - May 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • ik huur regelmatig een auto, dit keer voor het eerst bij autoeurope en ik ben nooit zo erg op mijn hoede geweest. O.a. door allerlei berichten over Firefly op internet.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Toen ik aankwam had ik een discussie met de medewerkster, de auto moest om 17.00 uur ingeleverd worden anders zou een extra dag berekend worden, volgens het contract met autoeurope was dit 18.00 uur, deze heb ik laten zien. Deze medewerkster bood aan om de borg af te kopen, toen ik zei dat ik dit al geregeld had bij Autoeurope kreeg ik te horen dat dit soort verzekeringen bij de verhuurder afgesloten moeten worden en niet bij tussenpersonen en dat ik niet verzekerd was. Ik ben hier niet op in gegaan. De auto is kras/schadevrij ingeleverd met volle benzinetank, de borg van 1000 euro is nog steeds geblokkeerd op mijn CC. De medewerkster vertelde dat het bedrag meteen vrij zou komen.
  • Beoordeeld door: JAN - March 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Dit is de 2e keer dat we voor een verrassing komen te staan bij Auto Europe. Wij huurden een auto in Madrid bij Interrent; lekker goedkoop leek het. De auto wordt vol afgeleverd en mag leeg terug. Voor het tanken wordt NOTABENE 33 euro gerekend. SCHANDE. Zet dit maar duidelijker op de site van Interrent want dan is het dus toch niet zo goedkoop. Wij voelden ons wederom bekocht door Auto Europe. Goedkoop is dan toch duurkoop.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • zie hierboven
  • Beoordeeld door: MICHIEL - January 24, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Er is EUR 123,44 te veel van mijn credit card afgeschreven door Auto Europe. Tot op heden ben ik regelmatig met Customer Svce in overleg, maar ik wordt aan het lijntje gehouden. Het hoeft geen 4 maanden te duren om tot een eenvoudige conclusie te komen. Ik verwacht creditering van bovenstaande kosten
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Zie bovenstaande opmerking: Er is EUR 123,44 te veel van mijn credit card afgeschreven door Auto Europe. Tot op heden ben ik regelmatig met Customer Svce in overleg, maar ik wordt aan het lijntje gehouden. Het hoeft geen 4 maanden te duren om tot een eenvoudige conclusie te komen. Ik verwacht creditering van bovenstaande kosten. Interrent reageert in het geheel niet op emails. Een afrader
  • Beoordeeld door: BIANCA - July 13, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Misschien iets duidelijker vermelden, welke kosten er terplekke nog bijkomen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Niet echt vriendelijk
  • Beoordeeld door: CAROLINA - May 12, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • het zoeken van auto's is niet altijd duidelijk ook de voorwaarden en de verzekeringen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • zeer goed en duidelijk
  • Beoordeeld door: STIJN - April 8, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Stop met verkopen via firefly
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Anderhalf uur wachten in de zon met kleine kinderen onacceptabel. Als je dan ook no chagrijnig te woord wordt gestaan én men ptobeert je een verzekering te verkopen die je al hebt (via autoeurope) dam gaat er echt iets niet goed. Communicatie tussen autoeurope en firefly moet echt beter.
  • Beoordeeld door: SIETSE - October 18, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Vragen, die ik had werden correct en duidelijk beantwoord. Reserveringsmethode is ook duidelijk
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • De ongeinteresseerde medewerkster probeerde ons een kleinere auto mee te geven, dan wij gereserveerd hadden. Bagage paste dientengevolge niet in de auto. Pas na terugkeer naar de balie kregen wij een andere auto. Een auto, die heel veel beschadigingen had (die overigens wel genoteerd stonden), weinig trekvermogen had in de bergen en met veel kilometers op de teller. Maar hij bracht ons wel waar we moesten zijn.
Kies het land waar u woonachtig bent
close