Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN LANZAROTE

Lanzarote, Spanje: 17 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Lanzarote:
customer review star rating
7
4
6
0
0

Pagina 1 van 1

Resultaten tonen 1 tot 17

  • Beoordeeld door: HARRY - February 15, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Tevreden over de bemiddeling van autoeurope. Werkt snel en correct. Bij de boeking wat nadrukkelijker aangeven dat pechhulp niet in de huurprijs zit.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Snelle en correcte afhandeling bij het ophalen en terugbrengen van de huurauto. Een tegenvaller is de extra kosten die voor pechhulp moet worden betaald (? 5/dag).
  • Beoordeeld door: MAARTEN - December 14, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • geen problemen, makkelijk boeken, alles duidelijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Snelle afhandeling. wordt nauwelijks gedramd om een extra verzekering te nemen. Vriendelijk personeel.
  • Beoordeeld door: JOHAN - March 28, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijker aangeven, ook i het spaans, dat Auto Europe de kosten van het eigen risico (banden, bodem auto) etc voor haar rekening neemt. de verhuurder, Gold Car, wil anders toch een extra verzekering verkopen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Zie boven. Gold Car behoort te weten dat klanten van Auto Europe geen extyra verzekering nodig hebben. Op basis van de huidige communicatie is dit niet of onvoldoende duidelijk en daar wordt natuurlijk gebruik van gemaakt.
  • Beoordeeld door: LAURA - March 21, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijker vermelden dat het verhuurbedrijf je vraagt om een verzekering af te sluiten omdat via hen niet alles verzekerd is en je 'slechts' een paar dingen verzekerd hebt. En dat je de schade altijd eerst moet betalen aan de verhuurder en dan terug moet vragen via Auto Europe.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Duidelijker vermelden dat het verhuurbedrijf je vraagt om een verzekering af te sluiten omdat via hen niet alles verzekerd is en je 'slechts' een paar dingen verzekerd hebt. En dat je de schade altijd eerst moet betalen aan de verhuurder en dan terug moet vragen via Auto Europe. Er gaat niemand mee kijken of de auto schade heeft of neit, niet bij het ophalen en niet bij terug brengen.
  • Beoordeeld door: GERRIT - March 11, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • GOLDCAR is verschrikkelijk. Bij ophalen van de auto hebben wij 2,5 UUR in de rij moeten STAAN wachten. Slechte service en ZEER onvriendelijk met name toen ik geen extra verzekering wenste ( ik had inclusief afkoop ER geboekt ) Maar zij bleef maar drammen dat ik MOEST bijverzekeren, zo niet dan werd ik gestraft met € 600 blokkade op mijn creditcard. Ik had daar geen enkel probleem mee, en dat was ook weer niet goed. Ook de regeling met het afnemen van een volle tank brandstof klopt van geen kant, wij hadden een diesel, en die kost daar € 1,12, met een tankinhoud van 45 liter is dat € 50. Ik moest € 87 betalen, met 500 km op een klein eiland was de tank maar half leeg, tel uit je verlies. Maar de auto was prima.
  • Beoordeeld door: PAUL - February 5, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Goldcar vraagt een pincode voor je credit card dat is nieuw dit jaar.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Zoals al die verhuurders kunnen ze het niet laten om je overbodige extra verzekeringen aan te smeren. Na vorig jaar een mindere auto nu een vrijwel nieuwe die goed reed. Je hebt een pincode voor je creditcard nodig
  • Beoordeeld door: MARIAN - February 4, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Het online regelen vooraf was prima. De prijsopgave blijkt niet compleet te zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Omslachtige intake, ook al,waren de dames vriendelijk. Onze gegevens zijn bekend en dan moeten er ter plaatse nog formulieren ingevuld worden. Ook de verzekering die afgesloten moest worden had vooraf online gekund. Heeft ons onnodig veel wachttijd gekost, maar de auto was prima....
  • Beoordeeld door: GERHARD - February 3, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • lange wachtrij vanwege pogingen om klanten over te halen om extra (volgens uw contract onnodige ) verzekeringen te nemen.
  • Beoordeeld door: MARIANNE - January 26, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • In het algemeen tevreden. Maar, wij kregen op grond van uw documenten de indruk dat de prijs inclusief verzekeringen zou zijn, echter ter plaatse moesten we nog een extra bedrag van ongeveer € 70,- betalen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Ook hier, in het algemeen wel tevreden, maar het systeem van "bij start van de huur volle tank betalen en bij terugkomst met lege tank terug brengen" is een systeem dat de verhuurder bevoordeelt.
  • Beoordeeld door: MARIO - January 14, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • we hadden al een verzekering via auro europe afgesloten en werden daar verplicht om alsnog de duurste verzekering af te sluiten omdat de creditcard op naam van mijn vrouw stond, terwijl we beiden waren verzekerd om te rijden,onbegrijpelijk,dus goldcar zullen we in het vervolg niet meer boeken
  • Beoordeeld door: JOOP - January 12, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • auto Europe is qua naam verwarrend met Europe car voor wiens loketje we eerst belande
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: ROBBERT-JAN - December 25, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • wij huren altijd via autoeurope, dit was de eerste keer bij goldcar. wat ons erg tegenviel, was dat we vooruit voor een volle tank benzine (duur) moesten betalen, die je op een eiland niet leeg krijgt.
  • Beoordeeld door: LUCAS - November 4, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Na vele malen gehuurd te hebben nog steeds heel tevreden met Auto Europe als bemiddelaar.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Bij afhalen wordt duidelijk gemaakt dat er te laag is verzekerd. Bij verzekering kan voor zes euro per dag. Indien niet bijverzekerd is en borg van zeshonderd euro vereist. Ik heb me dus bijverzekerd, dat betekent een 60% hogere huurprijs. Er wordt geen schadeformulier meegegeven waarop de aanwezige schade staat. Er was schade aan de auto, maar een medewerker zei dat er bij inleveren niet naar wordt gekeken. OPM ik heb eerder bij anderen meegemaakt dat het niet volledig verzekerd zijn bij inleveren tot grote problemen kan leiden. Op 2 november de auto neergezet en sleutels ingeleverd inderdaad zonder dat iemand er naar keek. Kennelijk wordt schade bij niet verzekeren achteraf met de borg verrekend.
  • Beoordeeld door: ROBERT - September 11, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • ik had een auto gehuurd met alle dekkingen incl afkoop eigen risico. Ter plaatse bleek dat ik niet was verzekerd voor een hele lijst kleine dingen zoals spiegels, bekleding, lampen, onderkant, banden enz. Ik moest hiervoor nog €70 bijbetalen en vind dat niet terecht. All risk is all risk!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Er was niemand aan wie ik de reeds aanwezige schade kon melden en er stond ook niets op het huur formulier.
  • Beoordeeld door: SYTZE - August 25, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - GOLDCAR
  • Beoordeeld door: RONALD MARCO - August 24, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • er was niet vermeld wat de borg kosten waren. Of dit wel bekend was maar niet vermeld, of dat dit uberhaupt niet bekend was dat weet ik niet. Wel was Auto Europe vriendlijk om tegemoet te komen in onverziende kosten. Daar kan ik Auto Europe een compliment voor geven
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - GOLDCAR
  • bij aankomst werd ineens vermeld dat de borg kosten 600 euro waren. Deze kosten stonden niet vermeld op de voucher van Auto Europe dus ik had hier ook niet vanuit kunnen gaan. De borg mocht alleen betaald worden met mijn Creditcard maar omdat ik student ben was de 600 euro boven mijn max dus kon ik de borg niet betalen. Hierdoor verplichtte Goldcar mij om de duurste verzekering te nemen van 72 euro, dit omdat ik al online betaald had. Door deze constructie hoefde ik geen borg te betalen en kon ik dus wel wel auto mee krijgen. Ik vindt dit een hele slechte zaak. Ik heb Goldcar hierdoor niet als fijn ervaren.
  • Beoordeeld door: YVONNE - August 10, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - GOLDCAR
  • De auto was prima in orde. Wat ik storend vind is de belachelijke prijs voor een zitverhoger voor een kind 4,50 per dag. Dat is voor 10 dagen 45,[INVALID] Daar kan je onderdehand 3 verhogers voor kopen. Echt afzetterij.. Verder vind ik dat een volle tank van 80,- buiten proporties is terwijl de benzine slechts 1,15 per liter kost.
Kies het land waar u woonachtig bent
close