Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN JEREZ

Jerez, Spanje: 7 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Jerez:
customer review star rating
6
0
0
1
0

Pagina 1 van 1

Resultaten tonen 1 tot 7

  • Beoordeeld door: KOEN - August 9, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • De auto was ok maar de online prijs kwam niet overeen met de betaalde faktuurprijs.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Idem als hierboven heb bij Firefly ook reeds de enquête ingevuld dus beter contact opnemen met Firefly.
  • Beoordeeld door: PETRUS - May 12, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Nadat ik de keuze had gemaakt om een auto via auto Europe te boeken die volledig verzekerd was, werd ik bij afhalen toch nog geconfronteerd met een extra af te sluiten verzekering. Uiteindelijk moest ik toch nog bijna € 200,- bij betalen (brandstof-verzekering-extra bestuurder en belastingen). Zou beter zijn als er vooraf op jullie site een duidelijk verhaal staat (in het Nederlands) zodat je bij aankomst niet voor het blok wordt gesteld in een vreemde taal. Wellicht dat ik hierdoor weer oververzekerd ben maar voor de zekerheid doe je het toch.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Kregen een redelijk nieuwe auto; minpuntje was dat hij niet goed gepoetst was. Wel door wasstraat maar dat was het dan ook.
  • Beoordeeld door: GERT - July 19, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima voor elkaar
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: RUUD - June 11, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Eenvoudig te boeken, heldere instructies waar de auto op te halen, betrouwbaar.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Ik werd de avond na teugkeer in Nederland door Goldcar gebeld, dat de afdekking van het bagagecompartiment niet in de auto zou zitten. Ik heb uitgelegd, hoe de afdekking weggeklapt kon worden. De dame zei me dat ze terug zou bellen als de afdekking NIET aanwezig was. Ze belde echter terug, dat de afdekking inderdaad toch aanwezig was en bood haar excuses aan. Deze heb ik aanvaard en haar bedankt dat ze toch nog teruggebeld had.
  • Beoordeeld door: PAUL - May 21, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Zowel de afhandeling via Auto Europe als het verhuurbedrijf Goldcar ter plaatse was prima. Zeer aan te bevelen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Zeer goed verhuurbedrijf en wij kregen een uitstekende auto. Bijna nieuw.
  • Beoordeeld door: KAREN - September 3, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: DIMITRI - July 23, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • moeilijk te vinden. bij aankomst weet je niet waar je moet zijn en pas bij navragen bij een andere kiosk werden we naar p2 verwezen en daarna weer kijken waar dan de medewerker van niza is. kwaliteit is net iets minder als een andere aanbieder maar wordt ruim gecompenseerd door de prijs. Het totaal is dus positief.
Kies het land waar u woonachtig bent
close