Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN IBIZA

Ibiza, Spanje: 105 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Ibiza:
customer review star rating
45
35
11
7
7

Pagina 1 van 6

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: JOHN - October 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Een vorige boeking bij Interrent Ibiza, via Auto europe verliep met irritatie omdat Interrent ongevraagd en niet medegedeeld, zomaar 6 euro van mijn visa acount afschreef. Die 6 euro terugkrijgen werd een opgave vanwege alsmaar vraag om verheldering en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd tussen Interrent en Auto europe. Ik heb het dan maar laten zitten en boek niet meer bij Interrent. Ik heb nu recent opnieuw via Auto europe een auto gehuurd op Ibiza airport. Wilde het nogmaals proberen. Nu had ik de auto bij Alamo gehuurd en werd hij uitgegeven door Enterprise aldaar. Prima duidelijkheid, geen verassingen. Na inleveren binnen enkele dagen het gereserveerde visa bedrag van Enterprise al teruggekregen. Dit ging dus gewoon goed
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Prima. Aardige meneer die alles goed uitlegde. Wel opnieuw alle extras moeten aanhoren natuurlijk maar dat is standaard. Iedereen wil graag wat extras verdienen. Inleveren ging ook prima hoewel er niemand was om de auto te ontvangen. Sleutel in brievenbus gedaan na de auto dan nog maar een keer rondom goed gefilmd te hebben. Voorkomen is beter dan genezen. Als de volgende huur ook goed gaat, zal ik Auto Europe wel aanbevelen bij anderen. Nu doe ik dat nog niet omdat ik nog niet geheel overtuigd ben van hun slagvaardigheid mbt klachten achteraf. De toekomst zal het leren want ik zal Autoeurope zelf nog wel gaan gebruiken in de toekomst omdat de prijzen vooraf goed te vergelijken zijn op hun site.
  • Beoordeeld door: MARCEL - July 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europe is een prima bedrijf en mits je de nodige verzekeringen kiest en afsluit, ben je zeker van een goede auto.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HIPER
  • zoals bij ieder verhuurbedrijf moet je de bestaande schade goed bekijken. Niet aangegeven schades bij de balie melden en zij verwerken dit meteen
  • Beoordeeld door: JACOBUS - June 15, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goedkope en nette service.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • we hadden een hele mooie auto en hetvan en naar de luchthaven brengen verliep erg soepel. Alles was keurig netjes geregeld!
  • Beoordeeld door: JHM - April 24, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima verhuurplatform. Geen opmerkingen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CLICKRENT
  • Prima verhuurbedrijf. Geen opmerkingen
  • Beoordeeld door: ILSE - February 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Het is een fijne site en de afwikkeling op locatie liep prima. Het enige wat ik vaker merk in het buitenland is dat op locatie vaak blijkt dat de verzekering niet goed dekt/ of dat ze een absurd bedrag aan eigen risico nemen. Hierover zou op de site wat beter aandacht aan gegeven kunnen worden. Vaak voelen gasten zich voor het blok gezet. Nu was het de eerste keer dat het niet zo was, zelfs op de locatie waren ze daar verbaasd over. Wel fijn voor mij!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Zie ook eerdere opmerking.
  • Beoordeeld door: RONALD - October 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • De informatie over het vervoer van luchthaven naar verhuurder kan duidelijker. In ons geval dat we op een bepaalde plek op het parkeerterrein worden opgehaald door een rood busje van record verhuur. Verder alles prima geregeld en duidelijk
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Bij het ophalen van de auto bleek deze al schade te hebben die wij weer moesten melden voordat we wegreden. Deze hebben wij uiteraard ook zelf gefotografeerd. Ik wilde vervolgens een bewijs mee dat ik de schade had ontdekt en gemeld. Dat koste erg veel extra tijd en geeft geen vertrouwen maar roept eerder vragen op als : wat als we deze schade niet direct gezien hadden? Had men deze dan ook weer op ons gerhaald? Als het goed is wisten ze hier van, waarom dan niet aan ons melden. Uiteindelijk is het wel goed gekomen maar het veel beter gekund!!!!
  • Beoordeeld door: BOB - October 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Hiper zat niet op Ibiza airport, zoals op de website stond, maar moest via een pendelbus bereikt worden. De informatie die ik daarover kreeg was incorrect. Na 20 minuten bij P3 gewacht te hebben, vertelde een concurrent dat ik naar een ander gedeelte van de parkeerplaats moest. Daar werden we uiteindelijk inderdaad opgehaald.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HIPER
  • De afhandeling was erg goed. Zeer professionele, rustige man die goed uitlegde waar ik op moest letten. De auto (Skoda Fabia) zat vol met deuken, dus ik maakte me wat zorgen, omdat er zo veel op het formulier aangekruist was, maar bij retour was er geen probleem.
  • Beoordeeld door: REINDER - October 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Maak duidelijk dat de verhuurmaatschappij een enorme borg (?1200) claimt op je credit card omdat je via autoeurope verzekerd bent en niet bij de verhuurmaatschappij zelf een verzekering afsluit. Maak duidelijk dat je credit card limiet voldoende moet zijn. Dit voorkomt problemen en ergernis aan de balie van het verhuurbedrijf.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Zeer klantvriendelijk geholpen. De dame achter de balie vroeg vriendelijk of ik via autoeurope verzekerd was of dat ik via centauro een verzekering wou afsluiten. Andere verhuurders proberen vaak op een agressieve verkoopmanier een verzekering te verkopen daar was nu gelukkig geen sprake van.
  • Beoordeeld door: EUGENE - October 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles goed geregeld via online boeken. Site is duidelijk en je kan kiezen uit verschillende verhuurders en auto types. Wij hadden eerst een duurdere auto besteld en na een aantal weken toch besloten om een kleiner model te kiezen. Geld werd netjes binnen een aantal dagen teruggeboekt op de creditcard. Overigens had ik een foutje gemaakt met de inlevertijd van de auto en na telefonisch contact (wel in Engels) werd dit ook netjes en snel opgelost, de volgende dag gelijk een nieuwe bevestiging, omdat eerst de huurder moest worden benaderd.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Over de verhuurder ben ik dik tevreden. Huur al voor de 6e keer bij Centouro en nooit problemen. Ik had een auto met volledige dekking via Autoeurope, dus niet via de verhuurder, daarom betaal je borg via je creditcard. De verhuurder probeert wel een all-in verzekering aan te smeren, maar dat hoeft niet je hebt immers bij Autoeurope een verzekering. Wij hadden de optie full empty en dan betaal je minder voor de auto, maar de tank afvullen is duurder en je betaald ?25 handling kosten, maar ik vind dat wel handig rij de tank toch altijd leeg. Bij teruggave werd er wel goedgekeken, maar ja als je sommige ook ziet terugkomen! Borg netjes/snel teruggestort. Veel mensen klagen wel over de snelheid van afhandelen, maar ach, chill, het is vakantie
  • Beoordeeld door: ROLAND - October 15, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Makkelijk on line alles regelen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Snelle service
  • Beoordeeld door: FRANK - October 8, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de hele linie wel tevreden. Zou handig zijn geweest als het adres van OK Rent Ibiza vermeld was in de informatieformulieren die ik kreeg van jullie
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Lang moeten wachten bij ophalen van de auto. Proberen je nog extra verzekeringen aan te smeren en je moet keuze maken of je vol/vol met upgrade of vol/leeg met auto die je besteld hebt maar dan wel met extra kosten
  • Beoordeeld door: FERDINAND - October 5, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Voucher was in Nederlands waardoor even discussie over de deking, misschien in twee talen leveren
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Beoordeeld door: HELEN - October 3, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Na vele malen via Auto Europa gehuurd te hebben was dit wel de minst goede ervaring.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Ontvangst vliegveld OK, ophalen en terugbrengen auto ERG onvriendelijk. Vieze en beschadigde auto ontvangen, geen blauwe parkerrkaart, geen uitleg.
  • Beoordeeld door: ILSE - September 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Fijne site, erg overzichtelijk. Het enige verbeterpunt vind ik de situatie waardeer je bij de daadwerkelijke autoverhuurbedrijf wordt geconfronteerd met hoog eigen risico afblokken op credit card of extreem veel bij betalen. Wat mij betreft mag dit duidelijker op de site worden vermeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Lange wachttijd bij pick up, zie opmerking hierboven. Aanbod was niet volledig en of duidelijk. Hoge blokkering op credit card of extreem veel bijbetalen.
  • Beoordeeld door: DIMITRI - September 15, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • De auto was prima, nieuw en in goede staat. De reden dat ik desondanks toch ontevreden komt door: 1. medewerkers van Rhodium op Ibiza vliegveld eisten EUR 30 voor 'toeristenbelasting' en EUR 8 voor diesel toeslag (we hadden benzine besteld maar kregen een diesel auto). 2. We hebben ook nog gebeld met Auto Europe, maar daar kon niemand ons informeren of we de extra kosten verschuldigd waren..... erg gebrekkige kennis op het callcentre. Na een hele lange verhitte discussie hebben we maar betaald omdat we anders de sleutels niet meekregen. Erg vervelend want er staat nergens iets vermeld over de additionele kosten in de voorwaarden. Zeker de toeristenbelasting is erg dubieus.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RHODIUM
  • Zeer ontevreden, dubieuze praktijken aan de balie bij afhalen. Misbruik van positie door te dreigen de auto niet mee te geven na betaling van additionele bedragen. Hopelijk gaan jullie hier iets aan doen
  • Beoordeeld door: PATRICK - September 12, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • We zijn erg tevreden over de service van Autoeurope en over de prijs ervan. Hebben geen gebruik hoeven te maken van de verzekering, dus daar geen mening over.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Bij aankomst op Ibiza was het duidelijk waar het loket was en daar werden we snel behandeld. Duidelijk instructies meegekregen. Het retourneren was niet in zijn geheel duidelijk. Echter bleek bij aankomst in P2 dat we bij Europcar (bord op de muur) de controle laten uitvoeren die snel verliep.
  • Beoordeeld door: DIRK - September 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • In eerste instantie bij de boeking had ik een fout in de naam van de chauffeur gemaakt. Direct na ontvangst van de bevestiging werd dit duidelijk. Aanpassen van de naamsvermelding kon mogelijk meer kosten omdat het nieuwe tarief zou gelden. Telefonisch (call center) werd gezegd dat het tarief inderdaad hoger was geworden (een paar uur later). Gelukkig was dit maar rond de 20 euro dus dat heb ik bijgelegd. Maar toen ik na deze bevestiging op de site keek bleek de prijs onveranderd. Dat schept geen vertrouwen. Bovendien was de naam in 2e instantie weer verkeerd 'gecorrigeerd'. Vanuit Nederland via de mail zeer goede service. Zij hebben het gecorrigeerd zodat ik niet nog een keer hoefde te bellen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Dame aan de balie eerst zeer vriendelijk. Toen duidelijk werd dat we geen extra verzekering wilden afsluiten (we hadden al het totaalpakket via Auto Europe) veranderde haar houding volledig. De auto zelf was uitstekend en nieuw. We kregen wat we geboekt hebben. Wat dat betreft zeer tevreden.
  • Beoordeeld door: WIEBREN JACOB - August 30, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • ik krijg op 25 aug een mail dat ik de auto de 22e aug kan ophalen. beetje vreemd.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • auto de 22e na DRIE UUR WACHTEN!!!! ontvangen. Die drie uur is niet overdreven, het was 3 uur plus een paar minuten, om het over de rest van de dienstverlening bij "OK" nog maar niet te hebben. Bij deze dien ik daar een klacht over in bij u. Ik huur al vele jaren via autoeurope maar dit ben ik niet van u gewend. Ik begrijp werkelijk niet waarom u zaken met zo'n slechte verhuurder doet, of u zou op z'n minst uw klanten moeten waarschuwen voor dit soort, volgens de medewerker van "OK" niet uitzonderlijke, praktijken!
  • Beoordeeld door: MAURICE - August 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • prijs aantrekkelijk gemaakt doordat er geen verzekering inclusief is en benzine niet full to full. Ter plaatse nog moeten bijbetalen!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Lang wachten in hitte op transfer naar OK rent. Daar wederom lange wachttijd om papieren in orde te maken (+/- 1,5 uur). Geen goede wachtruimte en faciliteiten.
  • Beoordeeld door: JOHN - August 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer slecht, geen opties voor het verlengen met 1 dag per telefoon of mail.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Zeer zeer slecht!!! 2,5 uur gewacht op een auto in de brandende zon. Schandalig gewoon. Volgend jaar een professioneel bedrijf benaderen.
Kies het land waar u woonachtig bent
close