Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ÚÚn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN GRAN CANARIA
Bronnen > Klantenbeoordelingen > Spanje > Gran Canaria

Gran Canaria, Spanje: 29 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Gran Canaria:
customer review star rating
16
5
7
1
0

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: JAN - June 30, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Communicatie over (extra) verzekeringen, afkoop eigen risico en schoonmaak etc. mag wel wat duidelijker. Bij autohuur blijken er altijd weer onverwachte kosten bij te komen bij het ophalen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Lang wachten voordat ik uiteindelijke werd geholpen. Niet duidelijk aangegeven op de luchthaven waar Interrent zit. Auto met vrij veel (kleine) schade zoals krassen en deukjes.
  • Beoordeeld door: ROB - June 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima keuzes van diverse auto's. Die wij hadden was fijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Het duurde wat lang om de auto op te halen (druk bij de balie). En die bleek wat beschadigd wat niet op ons formulier stond. Wel foto's gemaakt, maar die was ik kwijtgeraakt. Gelukkig vond INTERRENT bij het terugbrengen van de auto dat de beschadigingen duidelijk oud waren. Ze deden niet moeilijk, toch goed!!
  • Beoordeeld door: WALTERUS - January 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijke site. Correcte afhandeling.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Langzame afhandeling bij pick-up; 20 min. per klant. Doen veel moeite om alsnog een verzekering te verkopen. Eerste auto zat enorm onder de deuken en krassen en koplamp stuk. Medewerker vond dat geen probleem, ook al was het avond en donker. Na aandringen lukte het om de auto omgeruild te krijgen voor een andere auto. Deze had ook veel beschadigingen en was vies. Voorbanden versleten waardoor 1x lek gereden. Wilden ons laten betalen voor nieuwe band. Lijkt een maatschappij die nog geld wil persen uit afgeschreven tweedehands auto's. Nooit meer interrent !!!
  • Beoordeeld door: DENNIS - December 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima geregeld!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Ruim anderhalf uur moeten wachten bij het ophalen.....met slechts 3 mensen voor mij. Medewerker was zo vreselijk traag.
  • Beoordeeld door: RONALD - December 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • super goede servive en scherpe prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • afhandeling bij pick-up ZEER slecht , 2 uur wachten voor dat ik aan de beurt ben , oorzaak : te langzame werking en te weinig mensen om je te helpen bij meerdere klanten.
  • Beoordeeld door: MACHIEL - December 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Het zou plezierig zijn indien nodig een nederlandstalige telefonisch beschikbaar zou zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • -lang moeten wachten op de auto -nadien bleek dat een voor-en achterlicht het niet deden, alsmede een veel te zachte rechter voorband -ruitenwisser achter ontbrak (afgebroken) -veel kilometers (51000) op de teller Als gevolg hiervan moest ik tussentijds de auto terugbrengen naar de luchthaven. Aldaar kreeg ik een andere auto met veel beschadigingen.Heb de auto zorgvuldig moeten nalopen en de niet vermelde beschadigingen op het formulier moeten aanvullen en daar fotos van moeten maken.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - November 18, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • afhandeling van Auto Europe mbt boeken en betalen gaat prima, bij aankomst op het vliegveld is er niemand aanwezig bij de bali van interent/europcar
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Niemand aanwezig bij de bali op het vliegveld, na 20 minuten wachten en vragen komt een dame aangelopen die toch weer de hele discussie met ons aangaat over te kleine auto, te laag verzekerd, eigen risico etc. Na bijbetaling van de extra verzekering premie konden we de auto van het parkeerterrein halen zonder dat goed werd uitgelegd waar dat was. Bij inleveren van de auto bij Europcar opnieuw in de parkeergarage niemand aanwezig, terwijl bij de andere (grotere?) verhuurders volop mensen bezig waren met schoonmaken van auto's. Na rondrijden en zoeken kwam een heer van Europcar aanlopen die ons keurig hielp.
  • Beoordeeld door: WILLEM - October 25, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Op zich goed geregeld met reserveren en ontvangen van de voucher. Alleen de informatie hierop komt niet overeen met wat Interrent aangeeft bij het ophalen van de auto. Je kan op dat moment ook niet meer annuleren. Ik vraag me af of je met een partij als Interrent moet willen samenwerken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Zeer lange wachttijd bij het ophalen van de huurauto, bijna 2 uur. Per klant (stonden 4 mensen voor ons) ruime tijd nodig om alles in te voeren en zogenaamd uit te leggen. Wij kregen onder andere te horen, omdat we via Auto Europe hadden geboekt, we geen recht hebben op hulp onderweg bij bijv. pech. Dan zouden we zelf voor transport moeten zorgen etc. Of het via Auto Europe moeten regelen. Waardeloos. Auto zelf was aantal jaren oud, veel schades en geen profiel op voorbanden en geen antenne. Laatste keer Interrent.
  • Beoordeeld door: DEREK - October 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Zoals altijd perfect verlopen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Zeer vriendelijk en snel geholpen. Zowel aan de balie als in de garage.
  • Beoordeeld door: JEROEN - April 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • goed geregeld!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • goed geregeld!
  • Beoordeeld door: RENE - January 22, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed geregeld duidelijk voucher.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Het viel mij op dat interrent niet aangegeven stond en dat het een onderdeel van europcar was .althans het was in de ruimte van europcar.Dat Zou Ik Beter kenbaar Maken. Er werd ook niet gekeken bij afleveren naar beschadigingen .dat heb ik wel gefotografeerd.bij inleveren werd gezegd dat dat okÚ was die paar krassen..dat viel mij wel op.
  • Beoordeeld door: WIEBE - June 23, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima aanbod en dito service
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Interrent verhuurt volgens mij oudere auto's. Onze auto zat onder de krassen en er ontbrak een complete achter ruitenwisser. Ik beveel interrent NIET aan.
  • Beoordeeld door: MARIO - March 30, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • De boeking verliep prima via internet, ook de uitleg over het eigen risico wat we niet zouden hebben omdat we dat we dat al meteen bij de boeking via internet hadden afgekocht.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FAYCAN
  • Bij aankomst op het summiere kantoortje moesten we nog eens extra 21 euro betalen om het eigen risico af te kopen van 900 euro terwijl op de voucher stond dat we niets hoefden te betalen in Spanje bij het afhalen van de auto. De heer Faycan zei dat we dit toch moesten afrekenen, we zijn niet in discussie gegaan omdat we bang waren dat we achteraf problemen zouden krijgen als er toch iets zou gebeuren onderweg. We zijn nu totaal 100 euro kwijt voor 3 dagen huur van een Fiatje Panda, terwijl een meneer in ons hotel via Gold Car voor dit bedrag 10 dagen en VW Polo had ook zonder eigen risico.
  • Beoordeeld door: SEBASTIAAN - January 16, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima prijs en boeken verliep goed
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Prima gelopen en goede en vriendelijke service bij afhalen en inleveren
  • Beoordeeld door: RENE - June 4, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles soepel verlopen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Bij verzekeren 6 Ç per dag werd opgedrongen,dus niet alles was verzekerd,en bijbetalen voor upgrade
  • Beoordeeld door: HENDRIKUS - March 14, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Tot nu toe altijd tevreden maar mat Goldcar niet. Neem afscheid van deze verhuuder! Zie hieronder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Berekende voor een volle tank diesel (45 liter) 90 Euro. Mocht auto met lege tank inleveren, niet ,et volle, (normaal volle tank in Gran Canaria 55Euro.) wilde nog een extra verzekering verkopen welke al door Auto Europe werd vergoed. Moest voor extra bestuurder van 25 jaar 4 Euro per dag betalen terwijl in het contract vanaf 25 jaar gratis zou zijn. Had op dat moment geen keuze.
  • Beoordeeld door: CARLA - March 12, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • nvt
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Incheck met lange rijen is niet uitnodigend; meer personeel achter de balie beschikbaar hebben is aan te bevelen; zeker als 2 medewerkers naast de reguliere autoreservereringen de "noodsituaties" moeten behandelen!!! Opnieuw bekend zijnde administratieve gegevens op een formulier in te laten vullen neigt naar bureaucratie.
  • Beoordeeld door: RAYMOND - March 4, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Snel antwoord op mijn vraag per e=mail
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • De prijs die zij in rekening brengen voor een volle tank benzine is wel aan de hoge kant. Ook was het bedrag voor afkoop schade aan onderkant auto en interieur niet duidelijk en niet in verhouding met de huurprijs.
  • Beoordeeld door: HENRI - March 3, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • annulering en overboeking goed verlopen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • prima service
  • Beoordeeld door: STEEF - February 24, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • beetje dure volle tank
Kies het land waar u woonachtig bent
close