Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN GERONA

Gerona, Spanje: 137 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Gerona:
customer review star rating
79
44
7
3
4

Pagina 1 van 7

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: MARIA - December 13, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Fantastisch dat een avond vantevoren nog een auto geboekt kan worden. En dat voor een normale prijs, niet zoals he vliegticket waarvoor ik de hoofdprijs moest betalen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Heel vriendelijk personeel, prima auto.
  • Beoordeeld door: BIANCA - November 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Zie mijn mail van 17-11-2016 Ik ben zeer tevreden met uw bedrijf en heb daarom een klachtenmail geschreven over Solmar. Deze heeft u serieus behandeld waar ik zeer blij mee ben! Dank daarvoor!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SOLMAR
  • Een auto huren bij Solmar zal ik een ieder afraden! Alleen als je bij hun een extra verzekering neemt dan verloopt het soepel maar anders.................. Moet je zelf de auto nakijken op beschadegingen ( bij mij waren het er 29 voor ik zover kon zien in het donker!) En bij terugbrengen heeft Solmar ongeveer 30.min nodig om te controleren! Ik huur al jaren via AUTO EUROPE en ben zeer tevreden bij hun MAAAAARRRR............. SOLMAR..... voor mij NOOIT MEER!!!
  • Beoordeeld door: JOHAN EVERT - October 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed overzicht op de site en een goede keuze bij de diverse aanbieders
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Geen probleem bij de balie, wel extra vertellen dat het allemaal compleet is. De afhandeling in de garage ging vlot en was soepel en gaf geen problemen.
  • Beoordeeld door: J. - September 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben tevreden over de web site en het is eenvoudig boeken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • werd keurig geholpen.en kregen een prima auto.
  • Beoordeeld door: FERNANDO - September 2, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Het zou prettig zijn als verplichte toeslagen als servicekosten voor tanken vooraf bij de boeking bekend zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Het zou prettig zijn als verplichte toeslagen als servicekosten voor tanken vooraf bij de boeking bekend zijn
  • Beoordeeld door: JAN - August 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Boeking en contact verliepen bijzonder goed! Niets op aan te merken. Volgende keer bij auto huur zeker weer bij Auto Europa!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Soms hoor je wel eens rare verhalen over verhuur maatschappijen. Bij interrent absoluut NIET. Zeer prettig geholpen aan de balie, vriendelijke mensen en geen verkooppraatjes voor (extra) verzekeringen. Ook het terugbrengen ging soepel, vlot en zeer correct. Volgende keer zeker weer bij Interrent!
  • Beoordeeld door: JOB - August 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • prettig geprijsd en flexibel; we hebben de auto 2 dagen eerder geboekt in een laat stadium vanwege aangepast reisschema. dit gaf geen enkel probleem.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • vriendelijke en behulpzame medewerker
  • Beoordeeld door: CINDY - July 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Kantoor op de airport met vriendelijk en professioneel personeel. De auto werd voorgereden een Opel Zafira zoals geboekt met 5.000 km op de teller, nagenoeg nieuw dus. Inleveren midden in de nacht was ook geen probleem de parkeergarage ligt tegenover de vertrekhal van de airport en de sleutel kon worden gedeponeerd in een sleutelkluis.
  • Beoordeeld door: MIRIAM - July 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Wij moesten de bestuurder door omstandigheden wijzigen. Dit keurig, zo leek het via autoeurope callcenter geregeld. Komen we bij interrent, wat blijkt het altijd onvriendelijke europcar te zijn (nauwelijks te vinden op het vliegveld), kunnen we de auto niet meekrijgen omdat mijn creditcard staat vermeld en mijn vrouw haar rijbewijs als bestuurder. Hele discussies gevoerd (mijn vrouw heeft geen creditcard, wel mijn achternaam), waarbij zelfs de politie bijna was ingeschakeld, moesten we mijn rijbewijs ook registreren, als extra bestuurder en kregen we een polo mee. we hadden gevraagd om een fiat 500 waarvan er een hele rij stond trouwens. de auto bleek niet te staan waar ze zeiden. Na een hele zoektocht stond ie op een andere verdieping, etc
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • 16-07-2016 Interrent GROI01 Vilob Vilobi d'Onya ESP 5248.****.****.6278 48,96 Omschrijving Interrent GROI01 Vilob Vilobi d'Onya ESP Mutatiesoort Diversen Dit moest ik extra betalen. Graag ontvang ik dit bedrag terug. En ze wilden me eerst ook nog krasjes aanrekenen die er al op zaten, maar die niet op het schadeformulier stonden. Na veel gepraat en het laten zien van foto's die ik bij het afhalen van de auto had gemaakt, ging dit uiteindelijk nog goed. Wat een verzoeking!!!!!! En dan op vakantie....
  • Beoordeeld door: FRANCISCUS MATHEUS - November 30, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Overigens: in uw aankondiging staat: geef ons uw meing. Jullie zijn een n vergeten
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Probeerden mij inderdaad een verzekering aan te smeren terwijl ik bij u al voldoende verzekerd was (naar mijn mening. Mocht dit toch niet zo blijken te zijn, laat het mij dan weten)
  • Beoordeeld door: GERRITDINA - October 30, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Alleen blijkt huur wel iets duurder te zijn dan op site aangegeven, heeft alles te maken met verzekering enz. Dit staat dan in de kleine lettertjes. Meer duidelijkheid zou fijn zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Ze geven aan dat je de auto met een lege tank moet inleveren en zeggen erbij dat dit net zo duur is als dat je deze zelf aftankt. Dit is natuurlijk niet zo, want het ene tankstation is goedkoper dan de andere. Niet doen zeggen wij.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - October 18, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede afspraken maken met verhuurbedrijven zodat er altijd een medewerker van het verhuurbedrijf in de parkeergarage beschikbaar is bij ophalen en inleveren van de huurauto.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Goede en snelle afhandeling van de administratieve formaliteiten aan de balie van Firefly in de aankomsthal van vliegveld Gerona. Er was geen medewerker beschikbaar in de parkeergarage bij het ophalen van de huurauto ('s morgens om 09.00 uur,de medewerker zou pas om 10.00 uur in de parkeergarage zijn ). De auto stond wel netjes klaar. Bij het inleveren ('s avonds om 19.30) was er ook niemand in de parkeergarage. De sleutel moest in een aparte box gedaan worden. Daardoor was het niet mogelijk om samen met een medewerker de auto te controleren op eventuele schade. N.B Er was geen schade veroorzaakt.
  • Beoordeeld door: HENK MARIUS - October 9, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Proberen alle correspondentie via AutoEurope te laten lopen. Firefly stuurt nu na afloop rechtstreeks facturen naar huurder en geeft vervolgens geen antwoord op per Email gestelde vragen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Belast na inlevering mij voor schade terwijl auto beslist schadevrij is ingeleverd. Bij aanvang ontvang je een formulier met schade aantekeningen en nadat deze door mij was nagelopen bleken er nog enige beschadigingen te zijn die niet vermeld waren deze zijn vervolgens handmatig door medewerker bijgevoegd en vervolgens is formulier afgestempeld. NU geeft men aan dat auto in onbeschadigd is ingeleverd. Verzoek om aan te geven waar schade dan is wordt niet beantwoord. AutoEurope dekt schade volgens overeenkomst maar handelswijze is niet juist. Onbetrouwbaar adres FIREFLY.
  • Beoordeeld door: JOHN - October 8, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Gewoon goed.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Ook plus: binnen een paar uur via mail de eindafrekening van de huur.
  • Beoordeeld door: ILSE - October 6, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Na vanuit Nederland vooraf 2 maal te hebben gebeld en gereserveerd tevens nagevraagd of er extra kosten kwamen, werden we in Gerona onaangenaam verrast dat we bij Solmar te horen kregen dat we nog eigen risico moesten betalen in 2 optie's daarbovenop nog de extra bestuurder die apart betaald moest worden. Al met al waren we meer dan het dubbele kwijt voor de huur dan was afgesproken, het vervelende is dat je dan weinig keus hebt op dat moment. Deze informatie hadden we liever vooraf gehad, wij hebben het gevoel onjuist voorgelicht te zijn en dit was een domper op onze vakantie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SOLMAR
  • Beoordeeld door: EDWIN - October 5, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • alles soepeltjes verlopen wordt wel voor alles borg geblokkeerd hoe gaat het bij een schade?
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • idem
  • Beoordeeld door: HENK - September 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Vlotte en adequate afdoening
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Ik meende een wat grotere auto gehuurd te hebben (vervoer voor 4 volwassenen), maar kreeg een kleine fiat Punto met 63.000 km op de teller, waarvan de hoedenplank beschadigd was. Motorisch niets op aan te merken, maar ben gewend jongere auto's te huren, bij Auto Europe. Viel wat tegen.Een eigen risico van € 1000,- werd door mij afgedekt met een verzekering bij Auto-Europe, maar eigenlijk vind ik dat onnodig hoog, vergeleken met het eigenrisico van € 600,- uit het verleden. Begint op woeker te lijken. Vriendelijke groet H.A.Jansen
  • Beoordeeld door: JOHN - September 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Overzichtelijk en ruim voldoende keuze uit diverse aanbieders. Ook de service en prijzen zijn goed.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Bij de verhuurbalie wederom gezeik gehad dat de verzekeringen niet goed waren terwijl ik deze nog had kort gesloten met een medewerker van Auto Europe kort en in samenspraak nog een aanvullende verzekering had afgesloten. De dame achter de balie zei dan wordt je creditcard geblokkeerd voor 1000,00 euro en dan moet je het zelf maar weten verder. Kortom toch weer een vervelende ervaring omdat ik dacht nu alles geregeld te hebben. De auto werd afgeleverd met een tekort aan koelvloeistof, olie en de ramen waren binnen en buiten zeer vies. Dit leverde een gevaarlijke situatie`s op bij de tweebaansweg richting bestemming omdat ook de watertank voor de ruitenwisser compleet leeg was. Tijdens het inleveren heb ik daar geen meer van gemaakt.
  • Beoordeeld door: SVEN - September 24, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Makkelijk te reserveren en nog nooit problemen gehad.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Voor de eerste keer bij INTERRENT gehuurd, maar aangezien het een onderdeel was van EuropeCar kreeg ik dezelfde service en die is prima!
  • Beoordeeld door: NICOLE - September 22, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Makkelijk, overzichtelijk en giede aanbiedingen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Super auto, goed tarief, geen kleine letters en nabetalingen, vriendelijke juffrouw aan de balie,
Kies het land waar u woonachtig bent
close