Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN BARCELONA

Barcelona, Spanje: 114 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Barcelona:
customer review star rating
55
41
12
2
3

Pagina 1 van 6

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: ARJEN - February 25, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Betere voorlichting over locatie Interrent-desk op luchthaven Barcelona is wenselijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Beoordeeld door: VINCENT - January 11, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europe biedt middels hun website en het keuzeproces daarop enige helderheid bij het kiezen van een autoverhuurder. Dit betreft echter vooral de onderlinge prijzen. Voor het overige, kleine lettertjes, specifieke voorwaarden etc blijft het echter nalezen, strepen, aanvinken en vergelijken van anderhalf A4 aan voucherteksten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De bedenkelijke reputatie en negatieve recensies ten spijt, is het ervaring met deze aanbieder zonder noemenswaardige problemen verlopen. Gezien het voornoemde vond ik het echter minder prettig dat bij inlevering geen schriftelijke of electronische bevestiging werd afgegeven dat alles daarbij mijnerzijds correct heeft plaatsgevonden. Indien het eea hierbij blijft (vaag dus), dan is FireFly indien er geen incidenten plaatsvinden of verdere wazige producten bij hen worden afgenomen, een prima vooral spotgoedkope optie.
  • Beoordeeld door: REINDERT - January 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Geen
  • Beoordeeld door: STEVEN - November 8, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • vooraf iets betere dekking gekozen en dat is goed bevallen, geen gezeur bij het afhalen, aan te bevelen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • auto (Megane) had wel de nodige beschadigingen, maar dit heb ik bij het afhalen direct gemeld, bij het terugbrengen hierover ook geen enkele opmerking gehad
  • Beoordeeld door: ALAIN - November 8, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Beste, algemeen ben ik tevreden. Het enige dat duidelijker omschreven zou mogen worden is de verzekering, zowel diegene die inbegrepen is als een bijkomende. Duidelijke punten van wat is inbegrepen, wat de vrijstellingen zijn ed. Met vriendelijke groet, Alain
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: JELKE - October 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Tevreden over de Auto Europe, mnder tevrden over het verhuur bedrijf
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Slecht Engels sprekende Medewerker Firefly waardoor communicatiestring ontstond
  • Beoordeeld door: OENO - October 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • meer duidelijkheid over verzekeringen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • beveelt toch alll risk aan
  • Beoordeeld door: LOLTJE - October 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Niet meer met Interrent in zee gaan, zie onder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Ondanks de afgesloten verzekering is er wederom geprobeerd ons een verzekering aan te smeren. Argument het zijn onze auto's en niet de auto's van Auto Europe. Lange wachttijden. Ook de klanten voor ons werd een verzekering aangesmeerd. Soms ging het echt om honderden euro's konden we zien. We kregen ook nog een upgrade. Was echter een afdanktertje van Europcar (de stickers e.d. stonden er nog op). En geen airco. We gingen van een Seat Mii naar een oude Fiat Panda. De klanten van Interrent moeten over veel geduld beschikken. Ondanks alle papieren duurt het er allemaal een eeuwigheid. Bij de inspectie nog 4 punten gevonden die niet op het formulier stonden. Zijn wel keurig genoteerd. Gelukkig geen problemen bij het terugbrengen.
  • Beoordeeld door: HOMME - September 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Zoals al vele voorafgaande keren ben ik opnieuw heel tevreden !
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Vlotte en correcte afhandeling
  • Beoordeeld door: SERVE - September 9, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Super website en service.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Meer dan 45 minuten moeten wachten op auto. Bij terugkomst bonnetje moeten laten zien van tanken omdat je niet meer dan 30 km mocht rijden na de tankbeurt. Heel kinderachtig.
  • Beoordeeld door: PETER - August 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • afhandeling Auto Europe was goed. Ook de prijsgarantie prima geregeld. De partner, in dit geval Firefly, was slecht. Erg lang moeten wachten op de auto en onduidelijkheid over de voorwaarden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Hier ga ik nooit meer huren. Dan maar wat extra betalen en niet zo lang ( 2,5 uur ) op de auto hoeven wachten.
  • Beoordeeld door: MINNEKUS - August 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Als auto Europe moet je weten met wat voor bedrijven jullie samen werken! Het zijn volgens mij allemaal zuster bedrijven.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Op luchthaven Barcelona 2,5 uur in de rij gestaan voor we aan de beurt waren, belachelijk!!! De medewerker bleef net zolang argumenten aandragen tot dat we een verzekering afsloten voor pech onderweg. Voor 3.65 per dag wat later bleek 13,65 euro per dag te zijn. Er werd ons verteld als je geen verzekering nam en je had ruitbreuk werd je gehele reservering ontbonden en had je geen recht meer op een auto. NOOIT MEER INTERRENT. nog nooit mee gemaakt bij een auto huren. Ook probeerde ze een upgrade te verkopen voor de helft van de prijs. De korting was voor het lange wachten!
  • Beoordeeld door: G D - July 25, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • het aanbod op de website is niet erg overzichtelijk. het presenteren per auto en verhuurder instiet heel duidelijk. ook bijkomende kosten is onduidelijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • ik heb in barcelona 2:45u in de rij gestaan om mijn auto op te halen. toen ik aan de beurt was begon er een heel uitgebreid administratief proces met behulp van gegevens die al lang bekend waren. uiteindelijk wel de auto mee ( van europcar). deze was in orde. bij het inleveren heb ik geen bewijs gekregen. ik hoop dat k mijn tank geld netjes terug krijg.
  • Beoordeeld door: A.J - July 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • alles positief
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Lang wachten bij verhuurbalie maar dat is bij elke verhuurder. Afhandeling van een klant duurt 15-20 minuten. Binnen 12 uur na inlevering voertuig de definitieve factuur in de mailbox en verrekening brandstoftank (vol ingeleverd bij vol-leeg huur). Alles keurig verlopen dus. Zeer tevreden.
  • Beoordeeld door: JACQUES - November 23, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zoals bij alle verhuur maatschappijen. Waarom duurt het in hemelsnaam zo lang bij de balie en moet men al je gegevens nog invoeren voordat je de auto meekrijgt??? Alle gegevens zijn al bekend en het duurt een eeuwigheid??
  • Beoordeeld door: ADRIANUS - November 10, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Geen medewerker van Dollar gezien ,werd overgenomen door andere maatschappij Verder snelle service bij aankomst en vertrek redelijke auto
  • Beoordeeld door: ARNOLD - November 10, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • goede site ,makkelijke boeking alleen helaas niet compleet ( zie tekst solmar)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SOLMAR
  • was verrast dat ik nog moest bijbetalen in spanje ,we dachten dat alles compleet was maar moest extra betalen voor verzekering en brandstof en voor terugbrengen extra voor brengen op zondag om 6 uur in de ochtend totaal € 158.00 ??
  • Beoordeeld door: ARUN VINOD - October 25, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europe is niks mee. Werk er al jaren mee. Mijn vraag aan AutoEurope. Klopt het dat de verzekering die ik afsluit via jullie site wel bindend is. Zie onderstaand bericht
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Interrent is nieuw voor mij in Spanje. Ik huurde meestal via Goldcar. Voordeel bij Interrent is dat je vol-vol tank kan kiezen. Goldcar moet je voor een volle tank al gauw E100,00 betalen. Een volle tank in Spanje kost max E50,00. Ik had de normale verzekering via AutoEurope genomen. Echter wilde interrent hier niks van weten en blokte daarom E1000,00 op mijn creditcard. Als we wat zou gebeuren dan zou ik de kosten moeten verhalen bij AutoEurope. Mijn vraag blijft: is of dit klopt? Verder kreeg ik een oud model corsa met veel schades rondom. Was wel vermeld op het incheckformulier. Interrent is een dochteronderneming van europecar.
  • Beoordeeld door: ARNOLDUS - October 22, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Gewoon prima, zeker aan te bevelen, duidelijk in de huurovereenkomst en Aantrekkelijke aanbiedingen. Goede prijsvergelijkingen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Prima prijs en aanbiedingen, voor Spaanse begrippen goed, voor Hollanders is de benzineprijs aftank kosten service een hieikel punt. Soepel in afleveren en terug brengen. Meestal een prima recente auto.
  • Beoordeeld door: ROBIN LEO - October 19, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Heel snel antwoord op gestelde vragen via mail en telefoon. Soms zelfs twee reacties in Nederlands en Engels, dat was een beetje verwarrend, maar verder niet storend. Ik zou jullie willen adviseren om de bevestigingsbrief (die je aan het verhuurbedrijf dient te overhandigen) in het Engels én de taal van het land van het verhuurbedrijf op te stellen, aangezien de Nederlandse bevestigingsbrief uiteraard niet gelezen kon worden door de medewerkster en ik alles moest herhalen waarbij zij ook nog gebrekkig Engels sprak.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • We stonden een uur in de rij bij het loket, waar ze ons ook nog een additionele verzekering wilden aansmeren, mede omdat ze niet "wist" dat ik volledige verzekering via jullie had afgenomen. Omdat ik dat via jullie gedaan had, werd er een "reservering" op mijn creditcard gemaakt van een kleine 1000 Euro. Ik heb nog geen bericht van de ICS hierover... Verder zeer ongeïnteresseerde mensen, nul service. Bij het ophalen van de auto zelfs nog erger, de medewerkers zaten verveeld op hun mobieltje te spelen in het kantoortje en we moesten zelf maar de zeer goedkope kinderzitjes erin monteren, de huur van de zitjes was duurder dan de nieuwprijs van de kinderzitjes. Totaal géén besef van klantgerichtheid. Bij het terugbrengen helaas zelfde verhaal.
Kies het land waar u woonachtig bent
close