Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN BARCELONA

Barcelona, Spanje: 126 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Barcelona:
customer review star rating
62
44
13
3
3

Pagina 1 van 7

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: HENK - November 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Erg lastig indien men de auto om 10.00 uur 's-avonds in moet leveren omdat ze geen 24 uurs service kennen en je op de luchthaven moet wachten tot 6.20 uur volgende morgen. Verder alles naar volle tevredenheid.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • zie vorige opmerking
  • Beoordeeld door: MARCEL - October 16, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede auto gehad, alleen adres van afhalen klopte niet op de factuur, het is recht tegen over de uitgang dus poosje lopen zoeken, ook het borg bedrag is nog niet terug gestort op de creditcard, verder zeer goed geholpen ter plaatse aardige mensen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Goede auto gehad, alleen adres van afhalen klopte niet op de factuur, het is recht tegen over de uitgang dus poosje lopen zoeken, ook het borg bedrag is nog niet terug gestort op de creditcard, verder zeer goed geholpen ter plaatse aardige mensen
  • Beoordeeld door: GUDA - August 17, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • We zijn keurig en vriendelijk geholpen, en met terug brengen samen met iemand even een rondje om de auto. Keurig af gehandeld. Top bedrijf.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Zeer goed kom zeker terug
  • Beoordeeld door: MARTINUS - July 18, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • geen problemen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • ik moest zelf de schade aan de auto markeren en daarna terug naar het kantoortje voor een stempel op het formulier.Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat je zelf de schade moet opnemen zonder dat iemand van Firefly er bij was.Het enige positieve was de prijs maar verder was het een gedoe van T1 naar T2 .twijfel voor de volgende keer te boeken bij Firefly.
  • Beoordeeld door: JOHAN - June 20, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De auto's zien er netjes en schoon uit. En de service en uitleg was ook prima.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • We Zijn netjes geholpen.
  • Beoordeeld door: MARIAN - June 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto was prima en nieuw! Alleen bij aankomst konden wij het verhuurloket niet vinden. Dachten dat het onder enterprise rent a car viel, en daar aangekomen verwees een bord ons naar de parking lot. Daar aangekomen werden we weer naar de aankomsthal gestuurd. Dit was vervelend. Het duurde meer dan een uur voor we de auto hadden. Jammer! Verder was auto prima en het personeel super vriendelijk.
  • Beoordeeld door: J. - June 14, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben zeer tevreden over reserveringen via Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Ik ben NIET blij met het volgende: In de Auto Europe Voucher ((No,: EU11642915-1) staat vermeld dat bij het ophalen van de auto ter plaatse een volle tank brandstof vermeerderd met een toeslag (zgn. "Fast Return") worden berekend. Ik heb de auto met volle tank ingeleverd, waarbij de brandstofkosten worden gerefundeerd. Dat is OK. ECHTER: de zogenaamde "servicekosten" worden door Firerfly NIET gerefundeerd. Ik ben daarom ERG BOOS op Firefly. MIJN AANBEVELING: Dit in de toekomst op uw site vermelden, zodat deze kosten geen verrassing zijn. Mvg, Jos Dekker
  • Beoordeeld door: ABRAHAM - June 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijk en overzichtelijk
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Wachttijd op Barcelona AirPort was erg lang 1,5 uur. Ter plekke nog proberen ze je iets te verkopen. Auto was perfect! 2500 km op teller en alle ruimte. Is een dochteronderneming van Europcar
  • Beoordeeld door: FRANKLIN - May 31, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Het ophalen van de auto moet veel sneller kunnen . We hebben ruim een uur en drie kwartier moeten wachten voor wij aan de beurt waren om de auto op te halen. Bij terug komst geen vriendelijke mensen om de auto in te leveren. De auto was verder prima. De correspondentie was ook prima.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Zeer ontevreden. We hebben ruim een uur en driekwartier bij de ophaal balie moeten staan voordat we aan de beurt waren. Personeel was wel erg vriendelijk. Bij terugkomst erg onvriendelijk personeel om de auto te controleren. Chagrijnig en kort af.
  • Beoordeeld door: ETHEL - May 4, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles goed geregeld en duidelijk. Ook nog mail vlak voor vertrek
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Keddy niet echt goed te vinden op terminal 2 Barcelona. Vallen onder Europcar. (stond in klein op reserveringsformulier .Had ik zelf niet gelezen) Nummer wat ik kreeg van Europcar bij probleem aan auto gebeld en daarna nog 5x ander nummer gekregen.. Moet je elke keer opnieuw probleem uitleggen, niet handig!!! Auto was wel heel erg mooi en ook bij inleveren van auto goede service.
  • Beoordeeld door: DIRK - April 26, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen opmerkingen. Boek altijd via jullie en ben een tevreden klant.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Vroeger ook INTERRENT geboekt in Barcelona. Toen moest ik naar het loket buiten om de auto op te halen. Dus doe ik deze keer hetzelfde. Werd dan teruggestuurd naar loket Europcar in de aankomsthall. Daar deed men of Interrent hen totaal vreemd was en dat zij elders zaten. Ze zaten inderdaad in een uithoekje van de hall, maar men had ons wel wat meer informatie kunnen geven, vermits het uiteindelijk toch hetzelfde bedrijf is. Dan ging het heel erg traag aan de balie. Ze proberen je van alles en nog wat te verkopen. Dan terug naar de overkant om een wagen te krijgen met het logo Europcar op. .
  • Beoordeeld door: VINCENT - March 17, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • . Heel makkelijk te boeken en transparante prijzen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • prima vlotte afwikkeling bij het ophalen en terugbrengen van de auto, tegenover de aankomsthal.
  • Beoordeeld door: ARJEN - February 25, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Betere voorlichting over locatie Interrent-desk op luchthaven Barcelona is wenselijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Beoordeeld door: VINCENT - January 11, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europe biedt middels hun website en het keuzeproces daarop enige helderheid bij het kiezen van een autoverhuurder. Dit betreft echter vooral de onderlinge prijzen. Voor het overige, kleine lettertjes, specifieke voorwaarden etc blijft het echter nalezen, strepen, aanvinken en vergelijken van anderhalf A4 aan voucherteksten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De bedenkelijke reputatie en negatieve recensies ten spijt, is het ervaring met deze aanbieder zonder noemenswaardige problemen verlopen. Gezien het voornoemde vond ik het echter minder prettig dat bij inlevering geen schriftelijke of electronische bevestiging werd afgegeven dat alles daarbij mijnerzijds correct heeft plaatsgevonden. Indien het eea hierbij blijft (vaag dus), dan is FireFly indien er geen incidenten plaatsvinden of verdere wazige producten bij hen worden afgenomen, een prima vooral spotgoedkope optie.
  • Beoordeeld door: REINDERT - January 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Geen
  • Beoordeeld door: STEVEN - November 8, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • vooraf iets betere dekking gekozen en dat is goed bevallen, geen gezeur bij het afhalen, aan te bevelen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • auto (Megane) had wel de nodige beschadigingen, maar dit heb ik bij het afhalen direct gemeld, bij het terugbrengen hierover ook geen enkele opmerking gehad
  • Beoordeeld door: ALAIN - November 8, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Beste, algemeen ben ik tevreden. Het enige dat duidelijker omschreven zou mogen worden is de verzekering, zowel diegene die inbegrepen is als een bijkomende. Duidelijke punten van wat is inbegrepen, wat de vrijstellingen zijn ed. Met vriendelijke groet, Alain
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: JELKE - October 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Tevreden over de Auto Europe, mnder tevrden over het verhuur bedrijf
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Slecht Engels sprekende Medewerker Firefly waardoor communicatiestring ontstond
  • Beoordeeld door: OENO - October 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • meer duidelijkheid over verzekeringen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • beveelt toch alll risk aan
  • Beoordeeld door: LOLTJE - October 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Niet meer met Interrent in zee gaan, zie onder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Ondanks de afgesloten verzekering is er wederom geprobeerd ons een verzekering aan te smeren. Argument het zijn onze auto's en niet de auto's van Auto Europe. Lange wachttijden. Ook de klanten voor ons werd een verzekering aangesmeerd. Soms ging het echt om honderden euro's konden we zien. We kregen ook nog een upgrade. Was echter een afdanktertje van Europcar (de stickers e.d. stonden er nog op). En geen airco. We gingen van een Seat Mii naar een oude Fiat Panda. De klanten van Interrent moeten over veel geduld beschikken. Ondanks alle papieren duurt het er allemaal een eeuwigheid. Bij de inspectie nog 4 punten gevonden die niet op het formulier stonden. Zijn wel keurig genoteerd. Gelukkig geen problemen bij het terugbrengen.
Kies het land waar u woonachtig bent
close