Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN BARCELONA

Barcelona, Spanje: 121 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Barcelona:
customer review star rating
60
42
13
2
3

Pagina 1 van 7

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: JOHAN - June 20, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De auto's zien er netjes en schoon uit. En de service en uitleg was ook prima.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • We Zijn netjes geholpen.
  • Beoordeeld door: MARIAN - June 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto was prima en nieuw! Alleen bij aankomst konden wij het verhuurloket niet vinden. Dachten dat het onder enterprise rent a car viel, en daar aangekomen verwees een bord ons naar de parking lot. Daar aangekomen werden we weer naar de aankomsthal gestuurd. Dit was vervelend. Het duurde meer dan een uur voor we de auto hadden. Jammer! Verder was auto prima en het personeel super vriendelijk.
  • Beoordeeld door: ABRAHAM - June 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijk en overzichtelijk
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Wachttijd op Barcelona AirPort was erg lang 1,5 uur. Ter plekke nog proberen ze je iets te verkopen. Auto was perfect! 2500 km op teller en alle ruimte. Is een dochteronderneming van Europcar
  • Beoordeeld door: FRANKLIN - May 31, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Het ophalen van de auto moet veel sneller kunnen . We hebben ruim een uur en drie kwartier moeten wachten voor wij aan de beurt waren om de auto op te halen. Bij terug komst geen vriendelijke mensen om de auto in te leveren. De auto was verder prima. De correspondentie was ook prima.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Zeer ontevreden. We hebben ruim een uur en driekwartier bij de ophaal balie moeten staan voordat we aan de beurt waren. Personeel was wel erg vriendelijk. Bij terugkomst erg onvriendelijk personeel om de auto te controleren. Chagrijnig en kort af.
  • Beoordeeld door: ETHEL - May 4, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles goed geregeld en duidelijk. Ook nog mail vlak voor vertrek
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Keddy niet echt goed te vinden op terminal 2 Barcelona. Vallen onder Europcar. (stond in klein op reserveringsformulier .Had ik zelf niet gelezen) Nummer wat ik kreeg van Europcar bij probleem aan auto gebeld en daarna nog 5x ander nummer gekregen.. Moet je elke keer opnieuw probleem uitleggen, niet handig!!! Auto was wel heel erg mooi en ook bij inleveren van auto goede service.
  • Beoordeeld door: DIRK - April 26, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen opmerkingen. Boek altijd via jullie en ben een tevreden klant.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Vroeger ook INTERRENT geboekt in Barcelona. Toen moest ik naar het loket buiten om de auto op te halen. Dus doe ik deze keer hetzelfde. Werd dan teruggestuurd naar loket Europcar in de aankomsthall. Daar deed men of Interrent hen totaal vreemd was en dat zij elders zaten. Ze zaten inderdaad in een uithoekje van de hall, maar men had ons wel wat meer informatie kunnen geven, vermits het uiteindelijk toch hetzelfde bedrijf is. Dan ging het heel erg traag aan de balie. Ze proberen je van alles en nog wat te verkopen. Dan terug naar de overkant om een wagen te krijgen met het logo Europcar op. .
  • Beoordeeld door: VINCENT - March 17, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • . Heel makkelijk te boeken en transparante prijzen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • prima vlotte afwikkeling bij het ophalen en terugbrengen van de auto, tegenover de aankomsthal.
  • Beoordeeld door: ARJEN - February 25, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Betere voorlichting over locatie Interrent-desk op luchthaven Barcelona is wenselijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Beoordeeld door: VINCENT - January 11, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europe biedt middels hun website en het keuzeproces daarop enige helderheid bij het kiezen van een autoverhuurder. Dit betreft echter vooral de onderlinge prijzen. Voor het overige, kleine lettertjes, specifieke voorwaarden etc blijft het echter nalezen, strepen, aanvinken en vergelijken van anderhalf A4 aan voucherteksten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De bedenkelijke reputatie en negatieve recensies ten spijt, is het ervaring met deze aanbieder zonder noemenswaardige problemen verlopen. Gezien het voornoemde vond ik het echter minder prettig dat bij inlevering geen schriftelijke of electronische bevestiging werd afgegeven dat alles daarbij mijnerzijds correct heeft plaatsgevonden. Indien het eea hierbij blijft (vaag dus), dan is FireFly indien er geen incidenten plaatsvinden of verdere wazige producten bij hen worden afgenomen, een prima vooral spotgoedkope optie.
  • Beoordeeld door: REINDERT - January 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Geen
  • Beoordeeld door: STEVEN - November 8, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • vooraf iets betere dekking gekozen en dat is goed bevallen, geen gezeur bij het afhalen, aan te bevelen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • auto (Megane) had wel de nodige beschadigingen, maar dit heb ik bij het afhalen direct gemeld, bij het terugbrengen hierover ook geen enkele opmerking gehad
  • Beoordeeld door: ALAIN - November 8, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Beste, algemeen ben ik tevreden. Het enige dat duidelijker omschreven zou mogen worden is de verzekering, zowel diegene die inbegrepen is als een bijkomende. Duidelijke punten van wat is inbegrepen, wat de vrijstellingen zijn ed. Met vriendelijke groet, Alain
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: JELKE - October 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Tevreden over de Auto Europe, mnder tevrden over het verhuur bedrijf
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Slecht Engels sprekende Medewerker Firefly waardoor communicatiestring ontstond
  • Beoordeeld door: OENO - October 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • meer duidelijkheid over verzekeringen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • beveelt toch alll risk aan
  • Beoordeeld door: LOLTJE - October 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Niet meer met Interrent in zee gaan, zie onder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Ondanks de afgesloten verzekering is er wederom geprobeerd ons een verzekering aan te smeren. Argument het zijn onze auto's en niet de auto's van Auto Europe. Lange wachttijden. Ook de klanten voor ons werd een verzekering aangesmeerd. Soms ging het echt om honderden euro's konden we zien. We kregen ook nog een upgrade. Was echter een afdanktertje van Europcar (de stickers e.d. stonden er nog op). En geen airco. We gingen van een Seat Mii naar een oude Fiat Panda. De klanten van Interrent moeten over veel geduld beschikken. Ondanks alle papieren duurt het er allemaal een eeuwigheid. Bij de inspectie nog 4 punten gevonden die niet op het formulier stonden. Zijn wel keurig genoteerd. Gelukkig geen problemen bij het terugbrengen.
  • Beoordeeld door: HOMME - September 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Zoals al vele voorafgaande keren ben ik opnieuw heel tevreden !
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Vlotte en correcte afhandeling
  • Beoordeeld door: SERVE - September 9, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Super website en service.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Meer dan 45 minuten moeten wachten op auto. Bij terugkomst bonnetje moeten laten zien van tanken omdat je niet meer dan 30 km mocht rijden na de tankbeurt. Heel kinderachtig.
  • Beoordeeld door: PETER - August 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • afhandeling Auto Europe was goed. Ook de prijsgarantie prima geregeld. De partner, in dit geval Firefly, was slecht. Erg lang moeten wachten op de auto en onduidelijkheid over de voorwaarden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Hier ga ik nooit meer huren. Dan maar wat extra betalen en niet zo lang ( 2,5 uur ) op de auto hoeven wachten.
  • Beoordeeld door: MINNEKUS - August 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Als auto Europe moet je weten met wat voor bedrijven jullie samen werken! Het zijn volgens mij allemaal zuster bedrijven.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Op luchthaven Barcelona 2,5 uur in de rij gestaan voor we aan de beurt waren, belachelijk!!! De medewerker bleef net zolang argumenten aandragen tot dat we een verzekering afsloten voor pech onderweg. Voor 3.65 per dag wat later bleek 13,65 euro per dag te zijn. Er werd ons verteld als je geen verzekering nam en je had ruitbreuk werd je gehele reservering ontbonden en had je geen recht meer op een auto. NOOIT MEER INTERRENT. nog nooit mee gemaakt bij een auto huren. Ook probeerde ze een upgrade te verkopen voor de helft van de prijs. De korting was voor het lange wachten!
  • Beoordeeld door: G D - July 25, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • het aanbod op de website is niet erg overzichtelijk. het presenteren per auto en verhuurder instiet heel duidelijk. ook bijkomende kosten is onduidelijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • ik heb in barcelona 2:45u in de rij gestaan om mijn auto op te halen. toen ik aan de beurt was begon er een heel uitgebreid administratief proces met behulp van gegevens die al lang bekend waren. uiteindelijk wel de auto mee ( van europcar). deze was in orde. bij het inleveren heb ik geen bewijs gekregen. ik hoop dat k mijn tank geld netjes terug krijg.
Kies het land waar u woonachtig bent
close