Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN SPANJE

Spanje: 1792 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Spanje:
customer review star rating
848
603
175
77
63

Pagina 1 van 90

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: TEUN - March 11, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • perfect geregeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • nieuwe opzete bij ophalen auto is prima.
  • Beoordeeld door: JAN J - March 11, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geweldig
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Prima. Wel steeds vragen over verzekering die we al bij auto-europe gesloten hebben. Steeds wijzen ze op eigen resico van 1.000,00
  • Beoordeeld door: ALBERTUS - March 10, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • uitstekende verhuurmaatschappij
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • uitstekende autoverhuurder
  • Beoordeeld door: RAYMOND - March 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Omdat ik vertraging had, moest ik Interrent, hiervan inlichtten.Echter niemand van jullie, kon mij een telefoonnummer, geven, Waar interent te bereiken was. Op Alicante was, elke verhuurder nog open, alleen bij interent, waren ze weg. Dus ik miste, mij huurauto.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Beoordeeld door: ANJA - March 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Het is vrij onduidelijk op de bevestiging wat voor verzekeringen je nu hebt. Als ik uitgebreide pakket heb vragen ze ter plekke toch of ik bij wil verzekeren....
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Het is vrij onduidelijk op de bevestiging wat voor verzekeringen je nu hebt. Als ik uitgebreide pakket heb vragen ze ter plekke toch of ik bij wil verzekeren....
  • Beoordeeld door: GERARD - March 5, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Meer info over kosten verzekeringsmogelijkheden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Beoordeeld door: ELISABETH - March 4, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • goed
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Lastig dat je niet voor een langere periode voordelig kunt huren. nu heb ik 2x van auto gewisseld om 8 weken voordelig te huren.
  • Beoordeeld door: BOUDEWIJN - March 3, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Op zich is de ervaring met Auto Europe goed maar ik ben nog in een discussie verwikkeld (ook bijgestaan door Auto Europe) in verband met gedeclareerde schade die niet tijdens mijn huurperiode is ontstaan. Het betreft hier minimale schade. Dus afhankelijk van de voortgang van deze discussie vorm ik mijn oordeel over Auto Europe.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Onvriendelijk en leveren auto's met schade en proberen die later bij de nieuwe huurder te verhalen. Kennelijk is de administratie van de schade aan auto's dus niet goed geregeld,
  • Beoordeeld door: RAYMOND - March 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • het feit dat je word overgeleverd aan een verhuurder die telkens weer ontkent dat je de juiste verzekering hebt gekocht is ronduit schandalig . Autoeurope kan hier niet zoveel aan doen natuurlijk maar zou zich er wel mee kunnen bemoeien zodat reizigers niet lastig gevallen worden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • ronduit onbeschoft hoe men de klant behandeld , ik werd gedwongen om een verzekering af te sluiten hetgeen ik niet gedaan heb . Toen werd me verteld dat ik daarom dus niet meer onbeperkt km mocht rijden maar 60 km per dag . ook werd me medegedeeld dat ze liever hadden dat ik ergens anders een auto zou gaan huren omdat dit voor hun niet interessant was. deze juffrouw ging helemaal uit haar dak toen ik na 4 x zeuren over die verzekering vroeg om de sleutels van de auto die ik gehuurd had want ze wilde me toen een automaat aansmeren voor 8 euro extra per dag . ook de mensen links en rechts naast mij werden op deze manier lastig gevallen . ronduit schandalig , ik reis minimaal 20 x per jaar naar spanje maar heb dit nog nooit meegemaakt .
  • Beoordeeld door: IVO - March 1, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen contact hoeven hebben, maar wel prettig lage verhuurprijzen!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • We moesten in de aankomsthal vragen waar we moesten zijn voor het transport naar Centauro, dat zou in de hal beter aangegeven kunnen zijn. Verder supersnel heen en weer gebracht en prima auto!
  • Beoordeeld door: JOHANNES - February 28, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • misschien de extra aanvullende verzekeringen iets beter op de site toelichten en wat wel en niet boeken online en ter plekke.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • voor een extra all risk verzekering moesten we heel veel bijbetalen en bij inleveren van de auto zou er ook nog btw overheen komen. niet helemaal tof die lui!
  • Beoordeeld door: GUIDO - February 28, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik heb te vaak (3 keer) een mail gekregen met een aanbeveling voor een uitgebreidere verzekering. Dat was erg irritant, want die heb ik niet nodig.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Goede en snelle service bij het ophalen en inleveren.
  • Beoordeeld door: MATTHIJS - February 27, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • give more clarity on the super cover, you have to read a lot and the essence becomes clear quite difficultly
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • when you hand in the car you do no get a receipt pro-actively. there is only 1 person of record car there at the take in with 7 other car keys in his hand. This gives uncertainty for the customer. I would like a check and a receipt to be given at the desk.
  • Beoordeeld door: HANS M. - February 27, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Over Auto Europe ben ik zeer tevreden. Duidelijke contracten, die je wel goed moet lezen. Daar heb je voordeel van als je de auto op haalt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij afhalen werd toch weer de druk opgevoerd om een extra verzekering af te sluiten voor afkoop eigen risico. Door AutoEurope gewaarschuwd, hebben we die dus niet afgesloten. Dit werd namelijk door AutoEurope gedekt. De auto had diverse beschadigingen, waarvan er één niet was vermeld op het contract. Men zei dat het strepen van de wasstraat waren. Een ontbrekende kap van de binnenkant van één achterlicht wilde men ook niet vermelden. We moesten flink op onze strepen staan om dat toch vermeld te krijgen. In de donkere garage was het moeilijk foto's te maken van de schades en/of ze te bekijken. Terugbrengen verliep probleemloos.
  • Beoordeeld door: FERDINAND - February 26, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De autohuur is prima geregeld. Wel vraag ik mij af of het wanneer ik bij AutoEurope een verzekering afsluit dan niet nog eens hoef te betalen op locatie. Verder prima geregeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Hier geldt dat niet begrijp waarom de prijs van de verzekering zo hoog moet zijn. Als ik het doortrek voor een heel jaar dat ik een auto huur bij Firefly dan betaal ik ongeveer ? 4.500,-- premie per jaar. Wij huren gemiddeld 6 keer per jaar een auto, dan kost ons dat al voor die keren ongeveer ? 1.200,-- voor totaal 8 weken huur. Dat is duur.
  • Beoordeeld door: ARJEN - February 25, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Betere voorlichting over locatie Interrent-desk op luchthaven Barcelona is wenselijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Beoordeeld door: ALOYSIUS - February 24, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer tevreden, scherpe prijs, Ned. telefoongesprek, dus hoede begeleiding
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Goede snelle afhandeling, alleen bij halen van auto in garage geen personeel meer omdat het 22.30 uur was en bijna geen vluchten. Dus lastig controleren van de beschadigingen.
  • Beoordeeld door: HARRY - February 15, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Tevreden over de bemiddeling van autoeurope. Werkt snel en correct. Bij de boeking wat nadrukkelijker aangeven dat pechhulp niet in de huurprijs zit.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Snelle en correcte afhandeling bij het ophalen en terugbrengen van de huurauto. Een tegenvaller is de extra kosten die voor pechhulp moet worden betaald (? 5/dag).
  • Beoordeeld door: PHILIPPE - February 14, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • alles verliep naar wens
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • alles verliep naar wens
  • Beoordeeld door: HUGO - February 13, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • - Duidelijke afspraken met Firefly i.v.m. verzekeringen afgesloten bij Auto Europe. - Controle op staat van voertuigen van Firefly
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Auto geboekt met 'Super Cover' bij Auto Europe. Volgens baliebediende niet geldig en wil zeer agressief verzekering afsluiten à 150euro !!! Door ons stellig geweigerd, dus werd er 850euro geblokeerd op Visa kaart Auto niet recent (2014 !), veel lak- en koetswerkschade, .. niet alles vermeld op afhaalformulier. Na sterk aandringen alle schade genoteerd
Kies het land waar u woonachtig bent
close