Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN SPANJE

Spanje: 1869 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Spanje:
customer review star rating
896
627
179
78
63

Pagina 1 van 94

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: MARTINUS - July 18, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • geen problemen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • ik moest zelf de schade aan de auto markeren en daarna terug naar het kantoortje voor een stempel op het formulier.Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat je zelf de schade moet opnemen zonder dat iemand van Firefly er bij was.Het enige positieve was de prijs maar verder was het een gedoe van T1 naar T2 .twijfel voor de volgende keer te boeken bij Firefly.
  • Beoordeeld door: CHRISTIAAN - July 5, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Na vele malen huren voor de eerste keer geconfronteerd met een gelimiteerd aantal km. Dit was bij de boeking niet goed te zien.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Goede loket bediening. Helaas, eerste maal dat ik dat mee maak in de vele malen, was de auto dat de auto niet goed was afgetankt, Dat zag ik pas toen ik al 30 km van de luchthaven was....
  • Beoordeeld door: NEZIA - July 3, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • uitstekend
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • prima service.
  • Beoordeeld door: THEODRUS - July 1, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • keurige berichtgeving maar niet de informatie dat je eerst in de aankomsthal je sleutels en papieren moet ophalen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • lange tijd moeten wachten daarna niet de auto gekregen die we geboekt hadden en bovendien was hij vies m.n. de voorruit en buitenkant. Had minstens even door de wasstraat moeten gaan.
  • Beoordeeld door: JAN - June 30, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Communicatie over (extra) verzekeringen, afkoop eigen risico en schoonmaak etc. mag wel wat duidelijker. Bij autohuur blijken er altijd weer onverwachte kosten bij te komen bij het ophalen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Lang wachten voordat ik uiteindelijke werd geholpen. Niet duidelijk aangegeven op de luchthaven waar Interrent zit. Auto met vrij veel (kleine) schade zoals krassen en deukjes.
  • Beoordeeld door: WTM - June 29, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Jullie waren telefonisch snel bereikbaar, en de voorwaarden waren duidelijk. Ik heb wel een opmerking: jullie zijn een internationaal bedrijf , maar als Nederlander spreken we Nederlands jammer dat dit niet telefonisch gesproken word. Zou veel onduidelijkheden beter begrijpbaar maken. ( Deze enquete is toch ook Nederlands?)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Alles volgens hun voorwaarden waar gemaakt en heel net personeel met een ruim begrip voor de situatie, maar zelf moet je wel attent blijven.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - June 29, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Voordelig, en zeer correct.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • zeer nette afwikkeling zonder gezeur
  • Beoordeeld door: NICO - June 28, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ga zo door!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Deze keer niet tevreden, anders wel: Baliemedewerkster stelt dat de creditcard een debitcard is (terwijl er al 10 tallen boekingen bij hen zijn gedaan op hetzelfde kantoor op dezelfde creditkaart. Gelukkig nog tweede creditkaart beschikbaar, dus auto meegekregen. Blijkt later dat er op de betreffende kaart, die niet zou voldoen wel een reservering is gemaakt, dus twee reserveringen. Lastig. Verder prima en prettige afhandeling bij terugkomst. Eigenlijk nooit problemen met Firefly.
  • Beoordeeld door: ROGER - June 28, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer goed met promoties en dan is alles eenvoudig door een volledige juiste inschrijving van onze gegens
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Met de vorige volledige inschrijving gaat het snel aan de balie net als het terug brengen als alles gerespecteerd is zoals Vol is Vol,duur,enz
  • Beoordeeld door: CHRISTIAAN - June 27, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima en snel te boeken, alleen afhandeling op de luchthaven bij aankomst was een crime. Bijna een uur moeten wachten alvorens we geholpen werden. Dit moet echt verbeterd worden ( meer personeel)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Zie boven
  • Beoordeeld door: BOELE - June 25, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Excellent clear and transparant process and pricing.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Not clear whether we received the car category we ordered and paid for (Skoda Fabia 1.0 TSi i.s.o. SEAT Leon or comparable). The Firefly website is not clear w.r.t. this, so we are filing an investigation. Furthermore at checkout the usual annoying attempts to upsell extra insurance, which were countered by repeatedly asking whether a spare tire was in the car. Checkin went very smooth and staff is friendly.
  • Beoordeeld door: CAREL - June 23, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede communicatie via mail en web. Ben benieuwd over mijn afloop klacht , zie onder
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Bij de uitgifte werd ik opeens verrast met extra kosten van e 6 wassen en schoonmaken. Dit was sinds kort ingevoerd De keuze was of zelf doen of betalen. Onder protest betaald omdat dit niet zo was overeengekomen . Klacht ingediend bij auto europe hierover . Verder goed. De inname verliep prima
  • Beoordeeld door: BERNARD LUCAS TH - June 23, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Of een Hollands sprekende dame op de ophaal unit, of in korte punten aangeven wat de klant te wachten staat bij de afhaal unit,.bijv. dat met een credit kaart ? 1000 geblokt wordt. e.d door de onwetendheid duurt dit heel lang en heb je veel irritaties daar de klant denkt dat hij bij jullie alles geregeld heeft en netto, netto een wagen heeft gehuurd.m
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zie bovenstaande
  • Beoordeeld door: JOHANNES - June 23, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen klachten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • Jammer dat ze niet. Eer in de aankomsthal zitten. Was best een stuk lopen met de bagage in de hitte.
  • Beoordeeld door: J.R. - June 21, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De daadwerkelijke verhuurders aanspreken op de wijze waarop ze jullie klanten onder druk zetten om onnodige kosten te maken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • We hebben ruim een half uur gewacht voordat we werden opgehaald. Centauro heeft ons zwaar onder druk gezet om een no risk verzekering te laten afsluiten van 171 euro. We moesten ons met hand en tand verzetten. Verder wilden ze ons een auto aansmeren met een schade die niet op het formulier was aangekruist. Het gaf allemaal een 'onveilig'gevoel. Bij het inleveren van de auto had ik een vole tank. Het metertje van de auto gaf dat niet aan. Ik had zelf afgetankt (tank liep zelfs een beetje over!) en zei dat ze met mij naar het tankstation mochten om te tanken en dat ik alles zou betalen. Dat wilden ze niet en ze minderden 5 euro voor 'verbruikte' benzine.We gingen uiteindelijk akkoord omdat we ons vliegtuig moesten halen
  • Beoordeeld door: FREDERICUS - June 20, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • kon geen 2 auto's boeken op een creditcard, daarna hoop gedoe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CLICKRENT
  • prijs kwaliteit prima. Auto (ford focus) had veel te weinig trekkracht in de bergen
  • Beoordeeld door: PIETER - June 20, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ga zo door! Prima en geen opmerkingen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Liefst in het vervloog een witte auto met wat minder. Kilometers en schaden. Ook liever een diesel dan een op benzine.
  • Beoordeeld door: JOHAN - June 20, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De auto's zien er netjes en schoon uit. En de service en uitleg was ook prima.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ZE INTERRENT
  • We Zijn netjes geholpen.
  • Beoordeeld door: MARIAN - June 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto was prima en nieuw! Alleen bij aankomst konden wij het verhuurloket niet vinden. Dachten dat het onder enterprise rent a car viel, en daar aangekomen verwees een bord ons naar de parking lot. Daar aangekomen werden we weer naar de aankomsthal gestuurd. Dit was vervelend. Het duurde meer dan een uur voor we de auto hadden. Jammer! Verder was auto prima en het personeel super vriendelijk.
  • Beoordeeld door: WERNER - June 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles in orde
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Perfekte service
Kies het land waar u woonachtig bent
close