Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN FUNCHAL

Funchal, Portugal: 14 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Funchal:
customer review star rating
4
7
2
1
0

Pagina 1 van 1

Resultaten tonen 1 tot 14

  • Beoordeeld door: SONJA - August 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijke afspraken. Goede afhandeling van de helaas ontstane schade.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - GUERIN
  • Op de parkeerplaats van het vliegveld was niemand en er was niet uitgelegd hoe de auto gestart moest worden. Gelukkig was er iemand van een andere verhuurder die het wist. Schade werd netjes afgehandeld.
  • Beoordeeld door: HANS PETER - May 31, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Uw reactie op onze klacht over Bravacar vinden wij niet voldoende. Wij hadden aangegeven dat de huurauto veel benzine lekte bij de benzine tank na voltanken (door de medewerker van de benzinepomp). Dit is gevaarlijk. Uw uiteindelijke antwoord na navragen bij Bravacar was dat Bravacar zei dat er teveel getankt was en dat de motor niet lekte en dat er dus niets aan de hand was met de auto. Dit vinden wij heel vreemd omdat de lekkage voor iedereen duidelijk zichtbaar (foto meegestuurd) en te ruiken was (sterke benzinelucht binnen en buiten de auto en benzine op de tank onder de achterbank). Wij adviseren autoeurope als tussenpersoon strenger te controleren op de kwaliteit van de auto en service bij Bravacar en ze een lagere rating te geven.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BRAVACAR
  • Wij zijn zeer ontevreden omdat we een auto kregen die benzine lekte nadat hij volgetankt was (we kregen hem leeg mee). Nadat we direct teruggegaan zijn kregen we te horen dat dat de benzinepompmedewerker teveel getankt had en dat het de volgende dag over zou zijn. De volgende dag na er mee gereden te hebben en nadat de tank iets leger was lekte de auto nog steeds benzine en zijn we terug gegaan. Daar aangekomen bleef men volhouden dat er niets aan de hand was met de auto en dat ik hem te vol had getankt. Men wilde eerst ook niet kijken naar de auto en zei dat ze geen andere auto voor ons hadden. Na een boze discussie ging een monteur kijken en bleek er een plas benzine op de tank te liggen. Uiteindelijk een kleinere ruilauto gekregen.
  • Beoordeeld door: LEON - May 16, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik mis de opmerking bij de boeking dat Guerin een borg van 100 euro voor benzine en iets van 1100 euro per auto op mijn creditcard reserveren, tenzij ik weer de eigen risico van 1100 euro per auto verzeker voor 149 euro per auto, dit heb ik destijds niet in Engeland meegemaakt volgens mij, dit kwam als een verrassing voor mij en dit vond ik eng om te doen maar ik heb de verzekeringen niet genomen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - GUERIN
  • Beoordeeld door: GEERT JAN - April 21, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • prima
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BRAVACAR
  • Op het vliegveld geen BRAVACAR te vinden, gebeld en 20 minuten gewacht. Vanaf het vliegveld in een busje naar een bedrijfsterrein gebracht. Daar wachten op je beurt en een flinke papierwinkel. Alle auto's waren wat ouder en met weinig profiel op de banden. Seat Ibiza met 68.000 km en een hinderlijk tikkend geluid bij het achterwiel. Niet echt een gevoel van veiligheid op de steile weggetjes en het natte wegdek in de bergen. Bij terugkomst op het bedrijfsterrein na de huurperiode wel snel afgehandeld en vervoer nar vliegveld.
  • Beoordeeld door: GEORGE - October 14, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijke eenduidige voorwaarden, goede bemiddeling.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BRAVACAR
  • Afgesproken teruggave auto in hotel verliep door (wederzijdse) miscommunicatie NIET geheel vlekkeloos. Uiteindelijk de auto maar naar oorsponkelijk afhaalpunt gebracht, alles kwam toch nog in orde. Over auto en Bravacar verder GEEN klachten.
  • Beoordeeld door: NICO - October 7, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • snelle service, laagste prijsgarantie geldt echt! Op voucher staat dat verhuurbedrijf op luchthaven aanwezig is, maar is niet correct. Gebeurt met shuttle.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BRAVACAR
  • Bedrijf (Brava Cars) niet op luchthaven aanwezig, op het verhuurcontract wordt de naam van een ander bedrijf genoemd. Afgelegen kantoor, slechte auto's, onderkomen locatie, niet professioneel, klanten moeten op elkaar wachten om terug naar de luchthaven te worden gebracht.
  • Beoordeeld door: MAARTEN - May 24, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Zie klacht email EU 7317606 Bij klachten matig bereikbaar in het Nederlands
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BRAVACAR
  • Zeer Slecht op Madeira
  • Beoordeeld door: HENDRIK RICHARD - October 6, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • ik had de auto bij GUERIN geboekt. in de papieren komt de naam GUERIN (haast) niet meer terug wel grote logo's van auto europe. Bij de balie van GUERIN stuurden ze mee erst naar europe pas nadat ik e.e.e. had uitgelegd snapten ze het. verwarrend voor zowel klant als baliemedewerkers
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - GUERIN
  • zorg dat in de boeking de nam en logo van GUERIN goed is terug te vinden
  • Beoordeeld door: S.L. - September 7, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Niet duidelijk was of ik nu casco dekking had. nee dus, die heb ik ter plaatse nog geregeld voor meer dan € 100. Is het mogelijk dat jullie dit op jullie website begrijpelijker zetten? Verschil tussen CDW en SuperCDW, met of zonder eigen risico + duidelijk prijsverschil, zodat je thuis een keuze kunt maken en niet ter plaatse allemaal dingen ondertekent waarvan je niet weet waarvoor je tekent
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - GUERIN
  • moest een kwartier wachten 's ochtends omdat het kantoor 'even' gesloten was.
  • Beoordeeld door: TYCHO - August 29, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - GUERIN
  • Te lange wachtrijen. Moesten 3 uur wachten op onze auto.
  • Beoordeeld door: DANNY - August 11, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Autowas besteld bij de stadsvestiging, maar bleek op het vliegveld te staan. Dit werd snel opgelost en de auto werd zelfs kosteloos bij het hotel weer opgehaald.
  • Beoordeeld door: EMIEL - August 9, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: ERIC - July 31, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen opmerkingen of suggesties voor verbetering. Reserveren en betaling gingen probleemloos. Communicatie is duidelijk en op de juiste momenten. Een zonder meer positieve ervaring.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • 1: De (meer dan een half jaar van te voren) gereserveerde auto was er niet op het afgesproken tijdstip, Ik kreeg voor 1 dag een ander auto mee met een lege tank en kon de volgende dag weer terug komen. 2: Slechts 1 medewerkster die alles moet doen van administratie tot auto's halen levert lange wachttijden op. 3: Helaas heeft de dame mij voor 15 Euro een super damage waiver aangesmeerd wat achteraf 15 Euro per dag bleek te zijn en die ik gezien de mogelijkheid tot restitutie eigen risico via Auto Europe niet eens nodig had. Hier had ik uiteraard zelf beter op moeten letten. Kortom, voor mij geen Hertz meer de volgende keer.
  • Beoordeeld door: LEONARDUS - July 23, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Op 29-2-12 een adreswijziging ontvangen met het adres Estrada Monumental 274. Bleek volgens de nota het nummer 284 te zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Het wassen van de auto à 6 euro kwam voor rekening van de klant. Dit heb ik in héél Europa nog nooit meegemaakt. Ik heb daartegen bezwaar gemaakt en toen werd het van de rekening gehaald. Rare gang van zaken. Ook het meningsverschil met de dame van de receptie, over een door mij veroorzaakte schade (?), werd na protest van mijn kant niet in rekening gebracht. Ik vond dit uitermate onplezierig en heb dit nog nooit zo meegemaakt. Ik rij meer dan veertig jaar auto en heb nog nooit zelf schade veroorzaakt!!!! Dit is na te vragen bij mijn verzekering.
Kies het land waar u woonachtig bent
close