Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN OOSTENRIJK
Bronnen > Klantenbeoordelingen > Oostenrijk

Oostenrijk: 36 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Oostenrijk:
customer review star rating
17
13
4
1
1

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: JAN - February 24, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Derde keer bij Auto Europe een auto gehuurd, altijd afspraak nagekomen. Heel erg tevreden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUCHBINDER
  • Hele nette auto, heel netjes geholpen. Bij het inleveren samen even de auto bekeken. Wat voor mij heel prettig is over gekomen. Niet de auto gekregen die ik had gehuurd, maar wel een hele goede gelijkwaardige auto. Dus, al met al zeer tevreden. Zeker een aanrader.
  • Beoordeeld door: INGRID - February 12, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • Uitstekend en klantvriendelijk
  • Beoordeeld door: JOHANNES - January 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Bij de aanvraag via de website duidelijk aangegeven dat auto in innsbruck opgehaald werd en in Salzburg wordt geretourneerd. Op de site wordt dan de prijs inclusief one way toeslag gemeld. Echter in de bevestiging stond retour salzburg niet vermeldt en dat zag ik pas in Oostenrijk bij retourname. Vervelend om dit te zien.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUCHBINDER
  • Beoordeeld door: RON - December 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Snel en goed. Inclusief service bij wijziging eigdn risico Netjes
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • Nette snelle afhandeling van zaken Jammer dat het een kleinere auto was als besteld Vind ik een minpunt. Heb het gevoel dat ok hiermee tekort ben gedaan. Ondanks dat de wagen zeker OK was Ik twijfel dan ook om de vraag om aanbeveling op Ja te plaatsen. Een upgrade had meer in de rede gelegen
  • Beoordeeld door: PAUL - December 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles prima getegeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • Beoordeeld door: EGBERT - October 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Altijd goede en duidelijke prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUCHBINDER
  • Snelle afhandeling, zowel bij afhalen als terugbrengen! Mooie, schone auto.
  • Beoordeeld door: HELEEN - August 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Snelle afhandeling.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUCHBINDER
  • Vriendelijke behandeling. Snelle afhandeling. Goede informatie
  • Beoordeeld door: HENDRIK - August 14, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • Geen
  • Beoordeeld door: DIRK - August 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • Beoordeeld door: LAURINA - July 5, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Een goede prijs voor het geen geboden wordt. maar kunnen jullie wat doen aan het probleem met megadrive?
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • Mijn visa card werd voor 960 euro geblokkeerd ik had wel een verzekering bij jullie afgesloten incl.afkoop eigen risico ik kon de blokkade voorkomen door 200 te betalen voor de verzekering.
  • Beoordeeld door: MATHIJS - June 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • geen opmerkingen, alleen soms erg lang moeten wachten bij telefonisch contact
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • goed verlopen, nu nog wachten op de terugboeking van de waarborgsom
  • Beoordeeld door: KEES - May 4, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prijzen zijn scherp maar worden soms overtroffen door andere providers. Tot dusver heb ik vele malen gehuurd via Auto Europe en ben ik zeer tevreden over de organisatie en afspraken met de verhuurpartners.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUCHBINDER
  • Aardig personeel en punctuele en effectieve dienstverlening.
  • Beoordeeld door: GEORGE - May 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Uitleg over de werking van de afkoop van het eigen risico had ik niet begrepen. Verbetering daarvan is wenselijk. Daar komt bij dat het voucher in het Nederlands was, waardoor de verhuurder niet kon zien of ik het eigen risico had afgekocht. Daardoor bleef het voor mij onduidelijk. Pas achteraf is me duidelijk geworden hoe het werkt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • geen
  • Beoordeeld door: EBEL - March 17, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Het moet duidelijk zijn wat je precies moet betalen en dat er geen onverwachte kosten bijkomen. Dat staat onduidelijk en vaag in de voorwaarden. De ene autoverhuurder doet het namelijk wel, de andere niet. De informatie over hoe je nu precies verzekerd bent mag ook meer helder gecommuniceerd worden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • Vrij lang wachten bij het afhalen van de auto. Veel mensen die een auto huren versus één medewerker. Niet alle schadeplekjes stonden op het formulier. Dat hebben we zelf moeten aanvullen met een medewerker. Omdat we de auto weer moesten afleveren (op zondag) terwijl de balie gesloten was, geeft dat een unheimisch gevoel. Stel dat ze met je creditcard toch zogenaamde schade die je niet hebt veroorzaakt, afschrijven? Die angst moet op de een of andere manier worden weggenomen als dat niet aan de orde is. Openingstijden dus vooral aansluiten op de vluchttijden en dan ook op zondag eerder open gaan, zodat iedereen tevreden naar huis kan en weet waar hij aan toe is.
  • Beoordeeld door: DIRK - March 9, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Punt 1 ; ik vul gegevens in bij AE , kom bij de verhuurder en moet dan WEER veelal dezelfde gegevens invullen , is irritant !! Waarom duurt een afhandeling bij aankomst zo enorm lang ?? Onderbezetting bij verhuurder , 2 wachtenden voor je , duurt minimaal 30 tot 40 minuten , waarom ??? Geef de ingevulde gegevens door aan de verhuurder , die kan dit voorbereiden en is bij aankomst alles in 5 minuten geregeld !!! Waarom kan dit niet ?? punt 2 ; als ik mijn eigenrisico via AE afkoop , dan neemt de verhuurder een borg via een reservering op mijn Credit Card ??? Bij Buchbinder in IBK ; eigen risico is 800,00 , borg via CC 950,00 ??? waarom nog hoger als het eigen risico ?? Voortaan geen afkoop eigen risico via AE meer , maar via de verhuurder
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUCHBINDER
  • duurt allemaal veel te lang , heb daar 35 minuten gewacht terwijl er maar 2 voor mij waren . alle gegevens nogeens op schrijven , dan gaat het meisje het nogeens invoeren ?? Buchbinder weet exact wie er op welke tijd verschijnen bij de balie , speel daar op in en zorg voor die tijd voor voldoende personeel ( schuiven met stadskantoor bijv ) waarom hogere borg via CC 950,00 als eigen risico bedraagt 800,00 ???
  • Beoordeeld door: JAN - February 23, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede en nette afhandeling. Doen wat ze zeggen. Ben daarom zeer tevreden, en volgend jaar maak ik zeer zeker weer gebruik van de diensten van Auto Europe.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • We hebben de auto gekregen die we hadden besteld. Zeer nette auto van een half jaar oud. Met nog maar 12000 op de teller. De hele afhandeling perfect verlopen, zonder nawerk.
  • Beoordeeld door: NOELLE - February 16, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Vaker met tevredenheid via Auto Europe gehuurd maar nu beslist niet : -Bij boeking niet te vinden kosten die extra zijn doorbelast: *Zondagtoeslag € 112,-- *toeslag later dan 18.00 uur € 37,50 (ook bij 10 andere wachtende berekend) *Sneeuwkettingen (met een winkelwaarde van € 25 ) moeten huren voor € 83,. Kettingen bleken bij gebruik defect te zijn. Auto was gehuurd met winteruitrusting *luchthaventoeslag € 20,54 -Bij indienen klacht verwijst verhuurder na een niet opgenomen telefoonnummer en Auto Europe kan wel in de Nederlandse taal boekingen en klantenonderzoeken behandelen maar correspondeert over klachten alleen in het Engels In een woord droevig en wij laten het hier niet bij zitten Pierre Pouw (auto gehuurd voor dochter).
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • Zie tekst bij mening over Auto Europe. Verborgen negens op gebaseerde toeslagen berekenen,defecte sneeuwkettingen meegeven die je onderweg doen stranden,lege ruitensproeiers,niet bereikbaar bij klachten als je onderweg niet verder kan enz enz Ik reis zakelijk heel veel maar deze behandeling nog nooit meegemaakt en is schandalig
  • Beoordeeld door: HENDRIK - February 6, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben wel tevreden maar ik heb toch twee opmerkingen. 1) Ik moet er steeds achteraan om mijn factuur te krijgen over de betaling die doe aan de desk over de extra verzekering e.d. Zo kan ik m'n kosten zakelijk niet declareren. 2) Ik heb nog nooit de auto gekregen die ik reserveer. Wel steeds een goede, maar toch. Groet. Harry Bank
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUCHBINDER
  • Bezorg automatisch m'n factuur a.u.b.
  • Beoordeeld door: ROBBERT - January 26, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Het zou fijn zijn om het merk en type auto wat je boekt op de site ook daadwerkelijk te krijgen en niet een zogenaamd gelijkwaardige auto.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • Ik heb bijna een uur op mijn beurt staan wachten (ik was nummer 3 in rij) terwijl een gelijk aantal mensen bij Avis en andere verhuurders stond en die waren allemaal binnen het kwartier weg.
  • Beoordeeld door: MARTIN - January 26, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Slecht service bij calamiteit, m.b.t. verlengen auto verhuur. Niet flexibel en niet klant/service gericht.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MEGADRIVE
  • Denken mee naar oplossingen bij calamiteiten, en geven goed advies.
Kies het land waar u woonachtig bent
close