Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het telefoonnummer +31850012614.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN MEXICO

Mexico: 8 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Mexico:
customer review star rating
4
2
1
0
1

Pagina 1 van 1

Resultaten tonen 1 tot 8

  • Beoordeeld door: PATRICK - March 22, 2018
  • Over de service van Auto Europe
  • alles oke
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • bij het ophalen discussie over de dagen van de huur hij zei 6 terwijl er duidelijk 7 stond, bij het inleveren zei hij dat we moesten bijbetalen omdat we de auto 1 dag te laat hadden ingeleverd 7 dagen ipv 6 dagen, wij natuurlijk de voucher laten zien, zei hij, maar in de computer staat wat anders, toen is hij gaan bellen en hoefden we niet bij te betalen, vond ik heel vervelend.
  • Beoordeeld door: JOHANNA - March 15, 2018
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles goed gegaan, het zou wel fijn zijn als je onderweg bent en een auto online huurt dat de mail geldig zou zijn, nu moest je nog iets regelen om de papieren uitgeprint te krijgen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO GOLD
  • Bij het ophalen van de auto bleek toen ik weg wilde rijden dat de li- buiten spiegel niet gesteld kon worden dit was schijnbaar n bekent euvel van de VW. Vond t jammer dat dit niet direct kenbaar was gemaakt. Ze hebben er een stuk karton tussen geduwd. Voor de rest netjes geholpen.
  • Beoordeeld door: PUCK - February 28, 2018
  • Over de service van Auto Europe
  • goede en ruime auto voor mooie prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • zeer lange wachttijd bij ophaallocatie op cancun airport
  • Beoordeeld door: RIJNARDUS ADRIAAN - February 25, 2018
  • Over de service van Auto Europe
  • was prima
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ECR EAST DER
  • Beoordeeld door: CHRISTINA - April 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto had slechts 23.000 km gereden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ECR EAST DER
  • Ik bracht de auto 3 uur later terug dan de dag dat ik hem ophaalde. Dat werd in rekening gebracht. Na mopperen van mij werd het bedrag gehalveerd. Terwijl ik nog meldde dat ik meer benzine in de auto had gelaten dan toen ik ' m ophaalde. Ik vond dat alles een beetje "zuinig". Ik werd overigens goed te woord gestaan.
  • Beoordeeld door: RONALD - August 14, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • De inlever locatie die we hadden gekozen ( Playa Del Carmen City Office - Rivera Maya Hotel Iberostar) zou naast ons hotel moeten liggen, maar degene die op de voucher stond was 31km van onze locatie. Ik heb nogmaals op jullie website gekeken en zie daar dat er een locatie vermeld wordt die er wellicht niet is. Ook hebben we een veel lager type auto (compact ipv gezinsauto) gekregen dan besteld - zoals bij de ervaring van Thrifty vermeld. Maar we hadden weinig keus.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • De eerste auto die we kregen was vuil en had geen autoradio (!?) - we hebben toen in plaats van een VW Jetta een Chevrolet Aveo gekregen - die volgens jullie website twee types lager is (compact ipv gezinsauto). Hij was een stuk kleiner maar dat was het enige wat ze ons konden bieden met radio. Het was een zeer simpele auto. Ook was hier de tank half gevuld en zo moesten we hem maar terug brengen. Het enige positieve was dat ik de auto uiteindelijk bij een Thrifty kantoor kon brengen dat dicht bij ons hotel was.
  • Beoordeeld door: WALTER - May 31, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles wat ik in Nederland geboekt had was duidelijk in Playa del Carmen, geen extra's :)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HERTZ WEND
  • Het begon heel positief, totdat we ter plaatse besloten om de huur voor 3 dagen te verlengen. We konden verlengen onder dezelfde voorwaarden, zei Hertz in Playa, maar toen we de auto terugbrachten, kregen we een rekening van euro 205,- terwijl de huur voor 8 dagen euro 272.15 bedroeg. We voelden ons enigszins "gepakt".
  • Beoordeeld door: MICHAEL - August 5, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Wij stonden 's avonds laat bij de autoverhuur in Cancun en kregen onze auto niet mee, problemen met creditcard gaven ze aan (onze beide kaarten). We hebben onze banken gebeld maar die zagen niet waar het probleem zat. Uiteindelijk hebben we zeer laat een taxi moeten nemen en heb ik (in de veronderstelling dat dit tijdig was) de volgende ochtend AutoEurope ingelicht. Wij hebben alsnog drie dagen moeten betalen van de huur en hebben een (duurdere) andere auto moeten huren op een andere plek. De dame die ons te woord stond was bovendien alles behalve vriendelijk. Ik ben dan ook erg teleurgesteld in AutoEurope en zal niet nog een keer gebruik maken van jullie diensten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • De medewerker bij Thrifty kon ons niet helpen omdat zijn apparaat onze creditcards weigerde, na contact met onze bank, bleek dat het niet aan de kaart lag (hier kan ik bewijs voor aanleveren), dus we kwamen er niet uit. Helaas kon hij op dat moment niets voor ons doen, gaf hij aan. Hij raadde ons ook niet aan om AutoEurope te bellen, maar zei dat er gewoon niets aan te doen was en stuurde ons weg.
Kies het land waar u woonachtig bent
close