Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN MAROKKO

Marokko: 31 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Marokko:
customer review star rating
14
10
5
0
1

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: MARC - May 5, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Gelet op n lopend verzoek om een klacht af te handelen kan ik hier nog geen mening over geven. Ga uit van n positieve afhandeling. Wel vreemd dat ze aangeven dat je altijd kunt bellen....maar dan maar tot net na de lunch bereikbasr zijn
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HERTZ WEND
  • Vieze beschadigde auto. Wieldop met tie-rips vastgebonden. Was echter geen probleem. Maar dieie verloren natuurlijk door wrijving of warmte waarna de velg ineens ook beschadigd was... En ik weet niet of U achter velgen kijkt...ik niet. Vieze matjes die los lagen, auto vol krassen. Bij inleveren bleek dat ze toevallig dat kruisje vergeten waren te zetten op t formulier. En ja ik weet dat ik hun daar op had moeten wijzen...maar ja dat verwacht je niet van Hertz. Wel heb ik alles op film en foto inclusief de wieldop.
  • Beoordeeld door: ROLAND - January 15, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • alles zoals verwacht. geen verassingen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCATIONAUTO
  • Auto ontvangen met lege benzinetank met alarm aan is niet zo als het hoort, zelfs niet met een tankstation binnen 2 kilometer. rest alles OK. Halen op Marrakesh en afleveren op Agadir geen probleem.
  • Beoordeeld door: SAID - January 3, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • In eerste stap was voor mij niet duidelijk om het om een diesel auto ging, in de volgende stap wel. Prijs per dag niet zichtbaar nadat je bv 7 dagen wilt huren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ECR EAST DER
  • Nieuwe auto (dacia logan) ontvangen met GPS en diesel (zoals de reservering). Prijs goed aangezien hertz en 2 andere partijen samen een hoge prijs hebben (samen 1 buro in tanger). Service bij bali was uitstekend. Wel opletten met wat je tekent (bv een nieuw formulier voor ontvangen van boetes).Borg veels te hoog met ?1500.
  • Beoordeeld door: FARID - November 18, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Invoerhouding met de prijs die ik had betaald was voldaan.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCATIONAUTO
  • Er werd 1000 euro van mijn visa kaart geblokkeerd. Zei hij. maar toe ik de auto teruggebracht .zei hij telefonische dat hij de 1000 euro gaat deblokkeren. Nu weet ik niet of hij werkelijk heeft gedaan.
  • Beoordeeld door: MARTIJN - October 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • didn't get my car customer service takes forever
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • get alignment with auto europe on policies
  • Beoordeeld door: MARCEL - November 17, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijke info, goede prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HERTZ WEND
  • De uitgifte van de huur auto duurde vreselijk lang, ruim anderhalf uur! hebben we moeten wachten.
  • Beoordeeld door: JAN - October 29, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Efficiente afhandeling en scherpe prijs.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - AIRCAR
  • Vriendelijke afhandeling. Geen poging om extra's te verhuren. Prima auto en nog zuinige diesel ook.
  • Beoordeeld door: SYLVIA - October 8, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer goede prijs. Bij omboeking ondanks mail en telefonisch contact GEEN bevestiging van canceling oude reservering, na een wijziging. Jammer dat je niet in het nederlands te woord wordt gestaan. Verder allemaal top geregeld. Goede voorbereiding op wat ik nog kon verwachten bij ophalen auto.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HERTZ WEND
  • Erg trage check- in in Casablanca. Check-out in Marrakech was goed. Beide keren niet helemaal duidelijk waar ik voor moest tekenen. In Casablanca probeerde men ons nog verder bij te verzekeren, maar daar was ik door jullie mail al op voorbereid.
  • Beoordeeld door: ABDELJABBAR - September 26, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • ik ben tevreden over de auto die ik gehuurd heb, alles ging goed.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HERTZ WEND
  • Ik ben wel tevreden goede service en ik blijf bij HERTZ auto huren.
  • Beoordeeld door: GERARD - May 12, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Er was wat onduidelijkheid over de status van mijn aanvraag; geld was al wel afgeschreven van mijn creditcard maar de reservering was nog niet bevestigd en dat duurde langer dan verwacht. Mails hierover werden aanvankelijk wat vaag beantwoord. Ik ben beter gewend van Auto Europe!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - AIRCAR
  • Typisch Marokkaans bedrijf: onverzorgd burootje, erg amateuristisch georganiseerd. De gehuurde auto (Dacia Sandero) was eigenlijk ongeschikt: geen airco (bleek achteraf ook niet besteld, maar zou eigenlijk niet aangeboden mogen worden in een land als Marokko). Geen centrale deurvergrendeling, geen elektrische ramen, geen cruise control. Rechterportier niet meer met sleutel te openen, bijrijdersstoel niet meer verstelbaar. Geleverd (en dus ook ingeleverd) met vrijwel lege tank, dus eerst moeten tanken... Geen fysieke controle bij inlevering van de auto, dus ook geen bewijs dat deze schadevrij werd geretourneerd! Volgende keer betaal ik liever iets meer en huur bij bedrijven als Hertz, Avis of Budget !(ook aanwezig op Casablanca Airport).
  • Beoordeeld door: YASSINE - March 3, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Overzichtelijk en gemakkelijk te boeken
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - AIRCAR
  • Vriendelijk, we hebben een duurder auto gekregen dan als wij hadden geboekt voor de zelfde prijs. Wel viel tegen dat wij een groter borg bedrag moesten betalen maar deze hebben we nadien terug gekregen.
  • Beoordeeld door: JOKE - March 3, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Tevreden over Auto Europe maar niet over deal. Hertz kwa weer aan met extra verzekering terwijl ik dacht alles verzekerd te hebben. Die aanvuullende verzekeringen zijn relatief veel te duur!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HERTZ WEND
  • Beoordeeld door: JOHN - February 27, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Makkelijk reserveren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ECR EAST DER
  • Niemand bij balie aanwezig, moest voor worden gebeld. Huurauto was vies en stoffig en rammelde aan alle kanten, maar Deed wel zijn werk goed. Veel deuken. Bij ophalen in donker moesten we zelf de beschadigingen aangeven en die werden genoteerd. Er zaten nogal wat beschadigingen aan... Bij inleveren weer niemand aanwezig. Weer bellen. We werden teruggebeld via de mobile van een veiliger en uiteindelijk moesten we alle papieren en sleutels aan de beveiliger van de hal afgeven. We konden geen bewijs van inleveren krijgen. Zowel bij afhalen als bij inleveren hebben we van 8 zijden van de auto foto's gemaakt als bewijs van de toestand. Dat geeft een erg onprettig gevoel. Geen aanrader! Ben benieuwd of we er ooit nog iets van horen....
  • Beoordeeld door: SAMILUS - February 25, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Meerde maal auto geboekt, altijd tevreden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUDGET
  • het was geen fijne auto, niet met volle tank geleverd, hele tijd piepende geluid uit motor.
  • Beoordeeld door: CJM - February 24, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prettige en overzichtelijke site. Gunstige prijsstelling; snelle en probleemloze afhandeling. Het is de derde keer dat ik via u boek; ga dat volgende keer weer doen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ECR EAST DER
  • Bij het inleveren was er geen medewerker aanwezig. Afgesproken was 16:00 uur. Ik was er om 15:30 en heb telefonisch contact opgenomen. De auto moest ik parkeren op de long-stay parking en de sleutels en auto-papieren door in gleuf in de kantoordeur gooien. PS zelfs om 16:15 uur was er nog geen medewerker te bekennen.
  • Beoordeeld door: MATHILDA - February 14, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Het boeken van een auto via autoeurope via de website is OK
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ECR EAST DER
  • De medewerker van Europcar probeerde ons een extra verzekering aan te smeren, terwijl we alle risico's al hadden afgedekt met all-in. Toen stelde hij dreigend dat 15000 DH geblokkeerd zouden worden op onze creditcard. Vervolgens probeerde hij ' bij te verdienen' door ons een diesel aan te bevelen, voor €95, extra. ( wat wij niet deden) Deze diesel bleek Vervolgens de wagen die beschikbaar was. De wagen was niet schoon. De bodemplaat bleek te rammelen toen we de bergen inreden. De auto had 50000 km gelopen, was gewoon te oud en uitgeleefd.Bij retour, klaagde men dat we de wagen niet schoon inleverden, terwijl wij hem hadden laten wassen. Diesel was bij aflevering net boven minimum; kortom, een slechte ervaring.
  • Beoordeeld door: CORNELIS - December 3, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Hangt af van de afhandeling van mijn klacht
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - AIRCAR
  • Zie mijn klacht
  • Beoordeeld door: JACOB - November 12, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Afhandeling bestelling en informatie prima, prijsstelling goed
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HERTZ WEND
  • • Afspraken over levering niet nakomen • Het gedrag van personeel naar klanten is niet respectvol (afpoeieren, negeren, weglopen) • Oncontroleerbare afhandeling t.a.v. het opnemen van de staat van de auto bij vertrek en aflevering • Van Hertz in Europa en de VS ben ik gewend dat als de bestelde auto niet geleverd kan worden, er zonodig een gratis upgrade wordt gegeven
  • Beoordeeld door: OLAF - October 2, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Fijne service om te kunnen wijzigen als de reis wijzigt. Veel keuze en dus voor ieder wat wils. Prettige site.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ECR EAST DER
  • Op Marakkech was het prettig rustig waardoor we snel geholpen werden. Toen we in casablanca de auto moesten ruilen omdat deze niet goed bleek werden we iets minder goed geholpen maar nog steeds ok.
  • Beoordeeld door: DENYS - July 22, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik boek mijn huur auto's altijd via Auto Europe. Altijd goed en voordelig. De vraag is of de "restitutie van het eigen risico" als verzekering via Auto Europe wel echt zo'n goede verzekering is. Ik heb het gevoel dat je beter een dergelijke "duurdere" verzekering kan afsluiten bij de autoverhuurder om problemen te voorkomen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HERTZ WEND
  • Half onder druk hebben we een extra verzekering moeten afsluiten van €150, omdat het rijden in Marokko erg "gevaarlijk" kan zijn. Achter af valt het allemaal reuze mee en is rijden in Marokko niet veel gevaarlijker dan in Europa. Daarnaast moesten we een dag extra huur betalen omdat we 2 uur te laat waren met inleveren. Ook kregen we nog een opmerking dat we de auto schoon hadden moeten inleveren. Erg klantonvriendelijk. Hertz is duidelijk alleen uit op geld.
Kies het land waar u woonachtig bent
close