Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN TURIN

Turin, ItaliŽ: 14 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Turin:
customer review star rating
6
4
4
0
0

Pagina 1 van 1

Resultaten tonen 1 tot 14

  • Beoordeeld door: DUCO - June 20, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Graag alle gegevens in een voorbereid contract klaar zetten. Nu vul je alle persoonlijke gegevens tweemaal in; eerste keer online en tweede keer bij de balie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Auto (Citroen C3) was erg slecht en behoorlijk beschadigd. Verhuurder gaf beduidend minder krassen op bij het contract. vervelend om de auto geheel te moeten inspecteren en dan af te laten tekenen voor alle andere beschadigingen. Personeel spreekt goed engels.
  • Beoordeeld door: MARK - November 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik had een fout gemaakt bij de boeking, Dat werd via de telefoon keurig in orde gemaakt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Nette auto, vlot geholpen.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - August 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Deel personalia met de verhuurder dar kan de wachttijd verkorten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Neem de personalia Van auto europ over dat kan de wachttijd verkorten.
  • Beoordeeld door: GIUSEPPE - October 19, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Good service, but this time rather expensive (104Ä for 1.5 days)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Very good service, kind and efficient staff, no queue, new car.
  • Beoordeeld door: HELEEN - October 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik werd goed geinformeerd.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Ik was tevreden want ik werd snel geholpen en kreeg een iets grotere auto dan ik had besteld (zonder daarom te vragen).
  • Beoordeeld door: G - September 14, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Boeking was snel geregeld. Op contract staat dat auto ingeleverd moest worden bij de vertrekbalie in Milaan Bergamo. Echter auto moest geparkeerd worden op andere plek en alleen de papieren moesten ingeleverd worden bij de vertrekhal. Wel ben ik verbaasd over mails met zogenaamde aanbiedingen die bij onderzoeken van prijs huurauto, geen aanbieding is met bijvoorbeeld een enkele dagen eerdere zoekopdracht. Wat stellen deze aanbiedingen dan voor??
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Bij aflevering bleek de auto veel kleine schadeplekken te hebben. Het was dus een warboel van rondjes. Pas na veel vragen werd het duidelijk.Op contract staat dat auto ingeleverd moest worden bij de vertrekbalie in Milaan Bergamo. Echter de auto moest geparkeerd worden op andere plek en alleen de papieren moesten ingeleverd worden bij de vertrekhal. Qua tijd hadden we daar niet op gerekend. Als we dat niet deden kregen we te maken met grote extra kosten. Dus toch maar naar parkeerplaats gereden. Deze was echter heel slecht aangegeven dus met omrijden pas te vinden en de shuttle bus die elke 5 minuten zou gaan liet meer dan 10 minuten op zich wachten zodat het echt haastten werd. Gelukkig had het vliegtuig vertraging zodat het nog goed kwa
  • Beoordeeld door: THEODOOR - July 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed online geregeld!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Deze keer ben ik tevreden over de afhandeling aan de desk. Snel geholpen, zowel bij afhalen als bij teruggave van de auto. De vorige keer dat ik een auto huurde in Rome, dat was begin mei, was een drama. In Rome moest ik 2 1/2 uur wachten!!! Totale waanzin. Toen kreeg ik geen online enquete, vandaar dat ik dit nu nog meld. Advies: Zorg voldoende personeel aan de balie. Van te voren is bekend hoeveel mensen een auto komen halen. Bij een wachttijd langer dan een half uur zou je mensen moeten compenseren. Ik ging ervanuit dat 2 1/2 uur wachten een incident was, vandaar dat ik toch nog een keer bij jullie heb geboekt, opnieuw bij Sicily by cars. Deze keer ben ik niet teleurgesteld.
  • Beoordeeld door: W.A.M. - May 21, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europe heeft als bemiddelaar niets verkeerd gedaan
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • -Wij hadden Super Cover -contract. Toch drong Locauto aan om aanvullende verzekering af te sluiten. -Wij waren te vroeg t.o.v.afgesproken afhaaltijd > vlotte reis maar mochten de auto eerder meenemen. Door noodweer in Turijn waren wij 19-05 iets te laat op het rentalpark .Inchecktijd bij locauto office was 15.11. -Bij medewerker -na check auto- elektronische handtekening gezet op onduidelijk document zonder uitleg. Veel haast bij hem-Enige tijd later ontvingen wij no-reply email /PDF van Locauto met afrekening via creditcard voor dag extra auto huur met alle denkbare extra opties . -Volgens de regels correct maar dit is geen fair play , misleiding van Locauto, men heeft cliŽnt niet juist geinformeerd.
  • Beoordeeld door: ANTON - October 1, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • hebben al vaak auto bij AE geboekt, tnt probleemloos
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • afgesproken was tank ful-ful .Bij receptie werd gezegd dat dit NIET kon, dat we de tank leeg moesten inleveren. Bij inlvereing werd gezegd dat collega zich had vergist en dat de tank op onze kosten zou worden gevuld en daarvoor moesten we Ä 85 betalen en dat is veel voor een tank van max 40 lt/ We wachten de afschrijving af maar zijn het er niet mee eens!! Ik heb op 27/9 contact gehad met AE en uw medewerkster bevestigde dat wij ful-ful hadden gereserveerd..
  • Beoordeeld door: GIJS - September 9, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Verzekering van de auto is erg vaag en onzeker
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Verzekering erg vaag en onzeker
  • Beoordeeld door: CHRISTINE - August 18, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Tussen april (mijn boeking) en augustus (de huurperiode) is kennelijk het telefoonnummer waarop ik u voor overleg kon bellen, vermeld op mijn contractgegevens, gewijzigd. Dat werd een lastige zoektocht, want ik had overleg nodig. Gelukkig zat ik niet met een urgente noodsituatie, maar stressvol was het wel. Degene met wie ik overleg voerde, was overigens voor dit overleg voldoende, maar ik was niet bijster onder de indruk van de snelheid waarmee hij het probleem doorzag. Over de gehele linie vind ik het bemiddelen voor de huur van onze auto goed gegaan..
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • De service in Turijn was bijzonder prettig en voorkomend.. In Rome was de inname van de auto wat matig door de snelle en ongeÔnteresseerde garagedame, maar de balie bij het afwerken van de administratie maakte het voldoende in orde.
  • Beoordeeld door: MINETTE - April 8, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Extreem overzichtelijk en goede prijzen, aanrader
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Bij Maggiore gehuurd via jullie en het was super efficient, snel en vriendelijk. We kregen 2 Fiat 500L mee, erg ruim waren die.
  • Beoordeeld door: HENK - February 18, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • ok
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De auto was goed, maar we moesten meer dan 1500Ä eigenRisico via de credit card als borg achterlaten en dat was zoveel dat onze credit card dat niet toestond. Toen moesten we 8 euro per dag bijbetalen. Een creditcard borg van 250Ä volstond dan wel. geen prettige ervaring.
  • Beoordeeld door: HERMAN - January 20, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • De verhuur ging snel en goed, zoals ik gewend ben. Over de verhuurder ben ik niet geheel tevreden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Firefly werd gehandled door Hertz. De auto had bij aflevering veel beschadigingen, maar reed verder prima. In de auto miste ik sneeuwkettingen; omdat het in de regio van Turijn in deze tjd van het jaar kan sneeuwen zou een set kettingen tot de standaarduitrusting moeten horen, zoals een gevarendriehoek en een hesje. Een meerprijs hoger dan de huurprijs van de auto is bizar. Verder heeft de verhuurder de reservering van Ä 1.112,30 op mijn credfit card (op naam van Hertz Italiana) nog niet ongedaan gemaakt, terwijl de auto onbeschadigd (althans door mij) is afgeleverd. Dit stoort me behoorlijk, had direct moeten gebeuren! De auto is ook niet in mijn aanwezigheid gecontroleerd.
Kies het land waar u woonachtig bent
close