Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN TRAPANI

Trapani, ItaliŽ: 37 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Trapani:
customer review star rating
16
13
6
1
1

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: R.J. - October 28, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Mensen van tevoren mededelen dat ze minimaal Ä 2000,- borg kunnen staan op hun creditcard. Anders krijg je de auto niet mee. Dit is nooit ergens vermeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Mensen van tevoren mededelen dat ze minimaal Ä 2000,- borg kunnen staan op hun creditcard. Anders krijg je de auto niet mee. Dit is nooit ergens vermeld.
  • Beoordeeld door: HERMAN - October 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed als altijd.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Afhandeling aan de balie zou efficiŽnter kunnen. Misschien is het de Italiaanse cultuur, maar ik zou in Nederland niet graag hebben dat de twee personeelsleden met elkaar blijven praten, er een daardoor maar half met de klant bezig is en de rij achter die klant groeit zonder dat het andere personeelslid daardoor aan het werk gaat. Overigens: de ervaring met de gehuurde auto en het terug brengen waren probleemloos.
  • Beoordeeld door: HERMAN JOHAN - July 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Wijzigingen werden vlot verwerkt. Zelfs nog een beter en goedkoper alternatief geboden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Snelle afhandeling, halen en terugbrengen.
  • Beoordeeld door: ROB - October 18, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Alle ging soepel, van de auto uitzoeken op de website, tot betaling en emailcontact.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Prima afhandeling, gratis upgrade
  • Beoordeeld door: ARIE - October 2, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Uitstekend en bekwaam geholpen bij het omboeken van de reservering, waar de verhuurder het liet afweten. Perfect@
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Netjes gehaald en gebracht op Trapani. Geen gezeur, professioneel.
  • Beoordeeld door: MARCEL - July 29, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Helaas moesten de huurgegevens nogmaals ingegeven worden in Trapani bij Smile daar deze niet automatisch door jullie doorgespeeld zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SMILE
  • Trage hulp door bovenstaande met een zeer klein bordje kleiner dan A4-papier waarbij moet blijken dat Maggiore verhuur die ook van Smile doet. Hierdoor wat wachttijd. Daarnaast bij retourneren trachtten zij de lakschade die middels matig schilderwerk geverfd was, in onze schoenen te schuiven. Gelukkig dat er een beginfoto gemaakt was. Schande!
  • Beoordeeld door: JOHANNES HC - July 18, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede service en reminders via mail. Betrouwbaar
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Bij inleveren niemand aanwezig. Via desk in terminal sleutel afgegeven. Geen controle auto gehad. Wel return formulier gekregen, waar geen bijzonderheden op vermeld waren. Op goed geluk vertrokkenen. Moesten bij oppikken auto garant staan via creditcard voor Ä 1000,-. Na 2 dagen thuis bericht van release van de borg. Prima geregeld
  • Beoordeeld door: A.A.C. - July 14, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • prettig geholpen, duidelijke offerte/voorwaarden. Prettige en vriendelijke service aan telefoon tijdens vakantie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Het duurde erg lang voordat we de auto mee konden krijgen, deels door onderbezetting van personeel, maar deels ook door onmacht door internetstoring. Wat vervelend was dat we tijdens onze vakantie een defect van onze auto wilden melden en dat we van auto europe het advies kregen om contact op te nemen met locauto om te melden. Hier kregen we meerdere malen geen contact en bij het laatste contact begrepen ze ons niet toen wij het verhaal in het engels (goed) uitlegden, ze konden alleen italiaans en verbraken de verbinding. Echter daarna door Auto Europe een engelse notitie achtergelaten en netjes afgehandeld. Even afwachten of de verdere afhandeling ook goed gaat. Maar de auto was verder perfect!
  • Beoordeeld door: ALEX - July 8, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Op Trapani Airport 30 min in verkeerde rij gestaan. Wij stonden in rij van Auto&Europa en jullie zijn van Auto&Europe. Auto was gehuurd bij Smile Rent maar stond alleen maar klein bordje op de desk zelf. In het groot werd er Maggiore aangegeven, daarom in verkeerde rij gestaan. Dit had duidelijker aangegeven kunnen worden. In juiste rij ook ruim 40 min moeten wachten. Verder prima auto en tevreden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SMILE
  • zie eerdere opmerking. Lijkt mij dat check-out procedure efficienter kan. Nu nog extra Email adressen en Telefoonnummers noteren en weer invoeren terwijl dit bij boeking ook allemaal alvast gevraagd en in dossier gezet kan worden
  • Beoordeeld door: ALBERT - October 19, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijk wat wel en niet is inbegrepen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • In Cagliari, bleef men wel doordrammen om een verzekering af te nemen.
  • Beoordeeld door: DAVID - September 16, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • l
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • was geen medewerker van thrifty @ parkeerplaats bij het inleveren van auto. had ik twee keer naar de balie lopen moeten (31 graden) verder geen probleem.
  • Beoordeeld door: ERIK - August 14, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Andere naam, lijkt op europecar
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Beoordeeld door: LEON - July 13, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • ga zo door.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ECR EAST DER
  • Ga zo door.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - July 8, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles keurig afgehandeld, zowel via de website als ook via een helpdesk medewerker ! Een passende auto tegen een gunstig tarief.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De prijs-kwaliteit verhouding is OK. Goede auto die niet te duur was. Jammer dat het kantoor en de afhaalplaats niet op Trapani is (wat gedoe en extra tijd). Ook de verplichting om de auto volgetankt terug te brengen blijkt op praktische problemen te stuiten (er is in de buurt geen tankstation open, en dat vertelt men je niet vooraf). Dus niet vol kunnen tanken en een boete geÔncasseerd.
  • Beoordeeld door: HENK - June 17, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed en duidelijk. Bij het opgegeven telefoonnummer dat we op het vliegveld moesten bellen om het busje naar de firefly locatie te bestellen, onbrak een "+" of een "00", waardoor we een niet-bestaand nummer belden. Gaarne voor nederlandse klanten een nummer vermelden dat met een nederland mobieltje gebeld kan worden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Auto (panda met 1.2 motor) had bijna 100000 km op de teller en had wat kleine parkeerschades, maar was in goede conditie.
  • Beoordeeld door: EDWIN - April 29, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik gebruik Auto Europe al jaren en ben normaal zeer tevreden. Dit keer werd echter na bevestiging, betaling en toezending van mijn voucher de huur door AE geannuleerd omdat het verhuurbedrijf die dag niet geopend was. Ik werd voor het blok gezet en min of meer gedwongen om een duurdere auto te huren. Er kwam geen enkele tegemoetkoming door AE.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Goede en nagenoeg nieuwe Fiat Panda. Echter wel zonder airconditioning terwijl dit wel belooft was. Dit was voor ons niet zo'n probleem omdat het niet zo erg warm was.
  • Beoordeeld door: P.A.A. - April 22, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen opmerkingen. Ik heb sinds het begin via Auto Europe een auto gehuurd - meestal op Trapani airport en drie of vier keren op Palermo airport - niet kunnen ontdekken dat er een betere en voordeliger autoverhuurbedrijf dan Auto Europe besaat. Ik ben zeer tevreden en word ook iedere keer vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Van de 2e keer autohuur (2 t/m16 april 2014) bij hen, ben ik ontevreden; kreeg Ford Fiesta mee met heel veel kleine deukjes, schrammetjes, kapotte rechter knipperlicht, een airco die niet goed werkte (gelukkig was die onnodig vanwege het slechte weer) en een niet volle tank. Na een door mij verzochte mede-controle door een medewerker werden nog meer plekjes ontdekt. Had ik in dat geval om een andere auto kunnen vragen? Van de meeste verhuurbedrijven, zoals Europcar, Budget, Avis, Maggiore, Hertz, Thrifty, enz. heb ik altijd bijna nieuwe onbeschadigde auto's meegekregen. Ik hoop dat ik voor de huur in juni a.s. een betere auto mee krijg. Ik vind het jammer dat Firefly te veel voorkomt in het rijtje, waardoor ik wel voor hen moet kiezen.
  • Beoordeeld door: PIETER - April 18, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • goede prijs/kwaliteit
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ECR EAST DER
  • Wij zijn aangereden door de direkteur van het hotel waar wij logeerden, een wat brutale Siciliaan, die alsmaar riep dat alles wel in orde zou komen. Toen we in Trapani een schadeformulier ophaalden (dat ontbrak, evenals een handleiding van de auto) hielp een zekere Carla ons buitengewoon vriendelijk en deskundig; later bij overleg per telefoon was ene (ik meen Laura) een stuk minder voorkomend en gaf bovendien verkeerde voorlichting.
  • Beoordeeld door: JOS - October 22, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Ophalen auto bij Firefly Trapani is zeer onduidelijk. In de voucher staat wel bv. bij Bari en Rome dat er een shuttlebus is, maar niet bij Trapani. Bovendien is er een balie met Auti Europa (ipv Europe) met zelfs hetzelfde logo. Daar verwijzen ze je, nadat je geduldig hebt gewacht op je beurt, naar de balie van Hertz. Daar staat inmiddels een lange rij. Uiteindelijk, na lang wachten, verwijzen ze je daar weer naar buiten, 300 m verderop waar de shuttle van Firefly komt. Na meer dan 2 uur kunnen we eindelijk in de auto stappen (01.15 u 's nachts). Hier mag Auto Europe een stuk duidelijker zijn!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Op de luchthaven duidelijker aangeven waar de shutlebus staat? Verder is auto in orde en afhandeling bij terugbrengen redelijk snel. Afhandelen bij ophalen gaat vrij langzaam. Kon iets sneller.
  • Beoordeeld door: ROBERT - October 20, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede, duidelijke website
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Service bij ophalen prima en correct! Prima auto Service bij afleveren slecht en ongeÔnteresseerd: -onduidelijk hoe en waar auto in te leveren -balie medewerkster chagrijnig en onbeleefd
Kies het land waar u woonachtig bent
close