Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN ROME

Rome, ItaliŽ: 98 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Rome:
customer review star rating
52
34
3
4
3

Pagina 1 van 5

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: ALIDANUS - June 26, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Snelle afhandeling, zeer goede auto.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Snelle afhandeling, zeer goede auto.
  • Beoordeeld door: CORNELIS - June 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Vorig jaar geconfronteerd met 2 onterechte autoschades bij 2 verhuurbedrijven. Deze zijn keurig vergoed door super cover pakket. Ook dit jaar via Auto Europe geboekt en geen problemen met de verhuurder. Bij eerste telefonische contact met AE hele chagrijnige medewerker aan de lijn. Later nogmaals met een vraag gebeld, deze medewerker maakte alles goed, zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Zowel ophalen als inleveren ging snel en zonder problemen.
  • Beoordeeld door: MARTIN - April 27, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • wij zijn tevreden niks met bijbetalen of dat er iets niet klopt alles ging goed.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • goed
  • Beoordeeld door: ELLY - March 8, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De reservering verliep prima
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • De auto's waren prima, de afhandeling aan de balie bij het ophalen in Rome was zeer slecht. 5 medewerkers achter de balie die met elkaar praatten, aan de telefoon zaten en tijdens de behandeling van onze aanvraag voortdurend andere dingen gingen doen. Weer gegevens invullen die al per internet waren verstrekt. Al met al duurde het 30 minuten. Het ophalen van de auto en terugbrengen gingen prima.
  • Beoordeeld door: BART - February 5, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prettige en snelle website met veel keus. De telefonische helpdesk was vriendelijk en behulpzaam.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Ik ben goed geholpen bij zowel het ophalen als het inleveren van de auto. Ik vond in Rome de huurautobalie wat lastig te vinden en in Linate was de inleverbalie wat verdekt opgesteld.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - December 31, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • op de bevestiging van auto europe staat dat er voor de sneeuwkettingen 34,50 incl vat betaald zou moeten worden. Omdat we ook maar heel kort gingen hebben we daarop de autoverhuurder gekozen. Aangekomen bij de counter in Rome van sicaly by car werd ons verteld dat de kosten 49,90 waren ondanks de bevestiging van auto europe.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • op de bevestiging van auto europe staat dat er voor de sneeuwkettingen 34,50 incl vat betaald zou moeten worden. Omdat we ook maar heel kort gingen hebben we daarop de autoverhuurder gekozen. Aangekomen bij de counter in Rome van sicaly by car werd ons verteld dat de kosten 49,90 waren ondanks de bevestiging van auto europe.
  • Beoordeeld door: GUUS - December 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • sterk punt: zowel via internet als telefonisch goede ondersteuning
  • Beoordeeld door: NOňLLE - December 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede hulp na afloop van een autohuur waarbij wij geconfronteerd werden met extra kosten ivm een schade die wij niet veroorzaakt hadden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Vooral op Ciampino handig omdat de auto's op het vliegveld staan. Prima auto gekregen, met wat krassen, wat juist wel prettig is, dar rijdt meer ontspannen !
  • Beoordeeld door: MARIO - December 2, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Heel goed, zeer tevreden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Ze gaven mij een grotere auto dat ik had besteld, de auto was bijna nieuw. PERFECT
  • Beoordeeld door: AAD - November 28, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • snelle makkelijke en goedkope boeking via uw site
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • vriendelijke en snelle afhandeling aan de balie. super cover was nu door LOCAUTO overgenomen zodat we rechtstreeks met de verhuurder te maken hadden met 0,00 eigen risico. dus ook geen druk om extra te verzekeren vanuit verhuurder. Een hele verbetering! we konden de auto pas om 0800uur afleveren aan het loket, maar we konden hem eerder op de parking achterlaten en de sleutel met een gerust hart in de sleuf van het verhuurkantoor deponeren zonder bang te zijun voor schadeclaims
  • Beoordeeld door: IRENE - November 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben heel enthousiast, ik heb voor het eerst sinds jaren voor weinig geld een uitstekende auto gehad. Dat probeer ik altijd, maar op het vliegveld blijkt er dan van alles bij te komen. Nu heb ik rustig alles thuis vergeleken en uitgezocht. Ik heb het gevoel dat Auto Europe aan de kant van de huurder staat (om het voor de verhuurders een beetje negatief uit te drukken).
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Balie was prima, terugbrengen minder: onverschillige en onvriendelijke man.
  • Beoordeeld door: MARCUS - November 14, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • alles is verlopen zoals voorzien. Goede service
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • prima service en vriendelijk onthaal
  • Beoordeeld door: HENDRIKUS - November 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • groot gebruiksgemak, snel, aantrekkelijke prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • schone auto, vriendelijke ontvangst en uitgave, vriendelijke inname, to the point, geen poespas
  • Beoordeeld door: KLAAS - September 3, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Eenvoudig te boeken. Overzichtelijke website. Had voucher in het Italiaans afgedrukt dit hielp aan de desk van het verhuurbedrijf.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Complimenten voor mensen van europcar voor de afhandling en manier van werken. Geen druk om meer af te nemen dan nodig. Heldere verklaring over de gereserveerde bedragen en dergelijke.
  • Beoordeeld door: MARC - August 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima prijs, duidelijke voucher. Redelijke bereikbaarheid servicedeskmedewerker.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RHODIUM
  • Te lange wachttijd bij ophalen (2 uur). Slechte bereikbaarheid servicemedewerker; te beperkte ondersteuning bij probleem (lampje motorstoring), advies is omruilen. Bij omruilen lange wachttijd en moeten zeuren om een auto uit dezelfde categorie te krijgen. Uiteindelijk een prima 2e auto.
  • Beoordeeld door: DIRK - August 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Personeel mag vriendelijker zijn.
  • Beoordeeld door: FREDERIKUS - August 9, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Op huurovereenkomst de verhuurder vermelden, nu stonden wij in de rij bij Autoeurope, eenmaal aan de beurt werden wij verwezen naar Hertz. Niet heel duidelijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: MICHIEL - August 3, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Contracten mogen duidelijker. Snellere afhandeling van Eigen Risico (moet ook per email kunnen). Jullie hebben een goedkope slechte telefoonlijn. Ben benieuwd hoe de afhandeling van de schade gaat verlopen. Die is van belang voor mijn mening.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Dollar is gewoon bij de Hertz balie en is onderdeel van Hertz. Hertz heeft binnen 20 minuten een lekke band vervangen op een zaterdagavond. Prima.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - November 17, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik had een auto geboekt die op andere plaats teruggebracht moest worden. Gezien je pas als je geboekt hebt ziet wat je dan extra moet betalen heb ik daarna via call center de auto laten omboeken. Hierbij hebben ze een ander vliegveld bij Rome (Fiumicino) ipv Ciampino geboekt. Daardoor stond de auto elders klaar. Uiteindelijk andere auto gekregen, maar die was niet klaargemaakt, dus nog vies. Andere keren was ik wel tevreden. Maar goed om extra attent op te zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Flexibel gezorgd voor andere auto, terwijl mijn auto bij ander vliegveld gereserveerd was door Auto Europe.
  • Beoordeeld door: BART - October 2, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik had problemen met Goldcar (ik reserveerde verkeerde data). Ik wilde daarom contact opnemen met AutoEurope. Ik reserveerde via Nederland, dus ik bel vanuit ItaliŽ naar het NL nummer. Ik krijg een praktisch onverstaanbare telefoniste uit Belgie, van oost-Europese origine (tongval) die nauwelijks Engels kon noch Nederlands, Duits of Frans. Vervolgens stelt zij voor de nieuwe reservering dan bij FireFly te doen. Firefly op luchthaven Rome (Fium.) is onvindbaar!! Auto Europe had ook geen enkel idee. De telefoniste kon mij slechts een telefoonnummer geven (nogmaals: niet te verstaan) en ik moest het zelf maar uitzoeken. Ik vroeg nu naar de manager (beleefd) maar werd opgehangen. Onprofessioneel, ongeÔnteresseerd, onaanvaardbaar.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Firefly op Fiumicino is onvindbaar. Op je voucher (die niemand tegenwoordig uitprint maar op je telefoon hebt staan) staat ergens, op een onlogische plek, onopvallend dat we ons naar terminal 3, bushalte 8 moesten begeven. Deze info was extreem summier, maar ook foutief. Er is daar niets. Bovendien wordt er deze maanden gewerkt bij de luchthaven, het shuttlebusje stopt ergens anders. NERGENS staat waar het busje nu stopt. We hebben 1,5 uur in de hitte gezocht en gevraagd, niemand wist iets. Uiteindelijk gebeld met FireFly, chagrijnige telefoniste zegt vooral dat het mijn fout is, geeft halve info waar het busje nu komt en hangt gewoon op. Na 1/2 uur wachte: gťťn busje. Bellen. Chagrijnige kerel. Ik wens nu te annuleren, maar hij hangt op!
Kies het land waar u woonachtig bent
close