Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN PISA

Pisa, ItaliŽ: 118 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Pisa:
customer review star rating
54
39
13
3
8

Pagina 1 van 6

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: MARINUS - October 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed, duidelijk en komt altijd op voor de klant
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Auto niet schoon, 6/8 gevuld, nog steeds 2600 euro van de cc kaart geblokkeerd en Alfa Guilietta is geen Volkswagen Passat.
  • Beoordeeld door: GEERT - October 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europa was telefonisch niet bereikbaar toen ik problemen had met Sicily by car (op 0800 2659101 of 0031 89244473640). OP de site wekt Auto Europse de indruk dat deze verhuurbedrijf bij de aankomsthal ligt (en andere bij bij de car rental building). Maar Šlle verhuur zit in de car rental building.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Sicily bij car had volstrekt onvoldoende baliepersoneel (1 vrouw); we hebben een uur moeten wachten. Ik heb deze vrouw gevraagd extra personeel te bellen; dat deed ze niet.
  • Beoordeeld door: ALBERT - October 11, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben tot nu toe zeer tevreden. Heb al veel gebruik gemaaktvan de diensten van autoeurope.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Professioneler dan veel andere. Goede nieuwe auto's. Minpunt is dat je geen 'vrijwarings'bewijs mee krijgt waarop vermeld worxt dat je de auto correct en zonder schade hebt ingeleverd.
  • Beoordeeld door: MARIA - September 25, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Alle vertrouwen in auto europe, mede door ervaringen medereiziger, maar Maggiore bleek slechte partner.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Leuke Lancia Ypsilon maar auto bleek veel te lichte uitvoering; had totaal geen trekkracht wat in een land als Italie ronduit gevaarlijk is. Kwam in de bergen niet omhoog en had zelfs bij een hoge brug al moeite. Zeer teleurgesteld dus. Daarnaast blijft de bangmakerij als je geen -overbodige- extra verzekering bij de balie afsluit heel irritant.
  • Beoordeeld door: JORIS - September 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • I'd use the service again, but do feel you can make the site simpler and more straightforward. Especially all the details with pricing and insurances make it complex. You can learn from Expedia.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • While I'm generally please with LocAuto what was upsetting is that I feel we got a smaller car than what we booked and paid for. On the auto Europe site we picked a Volvo V40 automatic. We got a Golf. LocAuto insisted that's the same class, but clearly a VW Golf is smaller than A V40. LocAuto insisted and we had to make do with the smaller car.
  • Beoordeeld door: KAREL - September 16, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede keuze.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Snel en goed geholpen bij het in ontvangst nemen maar ook bij het weer inleveren van de auto.
  • Beoordeeld door: ANDREA - September 6, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Makkelijk huren en goede prijs.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Aardige mensen aan de balie, korte wachttijd, snelle transactie. Geweldige auto gekregen met alles er op en er aan. Ook inleveren ging snel en soepel.
  • Beoordeeld door: IDRIS - August 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Telefonisch Niet bereikbaar, lange wachttijden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • 1,5 uur op een auto zitten wachten en daarna krijg je het verhaal van overbodige verzekeringen die men willen verkopen. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik geen verzekering wil. Als je geen verkering wilt afsluiten dan blokkeren ze in eens een bedrag van ?2000 EUR van je creditcard. Uiteindelijk kon ik kiezen of verzekering afsluiten en dan wordt een bedrag van ?200 van je creditcard geblokkeerd of geen verzekering maar dan wordt dus die ?2000 geblokkeerd.
  • Beoordeeld door: ROEL - August 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • prima te bereiken zowel telefonisch al internet
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • zeer ontevreden over Locauto. we kwamen 14 aug in de avond aan. snelle controle in het donker. twee kleine krasjes geregistreerd. bij inlevering auto liep de zelfde controleur haast onmiddellijk naar voorkant en voelde met hand aan de onderkant van de bumper waar je inderdaad wat krassen kon voelen. (totaal niet zichtbaar) aangezien we dit de eerste keer niet gezien hadden en niet was aangemerkt werd de schuld in onze schoenen geschoven. 200 euro schade. echt schandalig. Ik moest tekenen. had me hiervoor wel verzekerd echter dit trucje kunnen ze altijd uithalen. die 200 wordt echt niet gebruikt om deze niet zichtbare schade te herstellen. de volgende huurders wacht het zelfde lot. het betrof een zwarte Audi A3 met kenteken FE 861 EP.
  • Beoordeeld door: JULIE - August 7, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • AutoEurope was slechts tussenpersoon. Reservering via de site ging makkelijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Wachttijd op Pisa was ruim anderhalf uur, erg erg lang. Kosten 2e chauffeur zouden Ä 150,-- zijn (voor 13 dagen) en daar hebben we van afgezien want dat vonden we idioot hoog. Auto zelf was prima (bij de auto aangekomen bleken we gratis upgrade te hebben gekregen) en inleveren ging snel.
  • Beoordeeld door: MARINUS - July 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Fire Fly via Auto Europe. Wel betaald, auto niet gekregen. Reden was dat borg gevraagd werd van 1600 euro, terwijl mijn creditcard tot 1500 euro ging. Oplossing aan Firefly-balie: voor 27 euro/dag verzekering af sluiten (normaal 6 euro/dag). Niet gedaan, maar volgende dag de limiet op mijn creditcard laten verhogen en terug gegaan naar Fyrefly. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik de auto niet mee omdat nu mijn reservering was verlopen! Ik kon precies dezelfde auto opnieuw huren voor nog eens 430 euro per week! Ik vraag me echt af of er wel intentie was om eerlijk zaken te doen. In onze rij van 4 zijn 3 klanten ongewild de dure verzekering aangesmeerd, ieder voelde zich bedonderd. Commentaar Auto Europe: kunnen we niks aan doen. Slecht!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Wel betaald, auto niet gekregen. Reden was dat borg gevraagd werd van 1600 euro, terwijl mijn creditcard tot 1500 euro ging. Oplossing aan Firefly-balie: voor 27 euro/dag verzekering af sluiten (normaal 6 euro/dag). Niet gedaan, maar volgende dag de limiet op mijn creditcard laten verhogen en terug gegaan naar Fyrefly. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik de auto niet mee omdat nu mijn reservering was verlopen! Ik kon precies dezelfde auto opnieuw huren voor nog eens 430 euro per week! Ik vraag me af of er wel intentie was om eerlijk zaken te doen. In onze rij van 4 zijn 3 klanten ongewild de dure verzekering aangesmeerd, iedereen voelde zich bedonderd. Baliemedewerkers zijn het type die dit werk goed kunnen. Firefly: smet op je vakantie
  • Beoordeeld door: ALBERT - July 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Al vele jaren een tevreden klant. Nog nooit reden gehad om via een andere organisatie te huren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Waren erg behulpzaam bij veranderen van de tweede bestuurder halverwege de huurperiode.
  • Beoordeeld door: GERRIT ROBERT - November 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • ťťm opmerkelijk ding: ik had een verzekering afgesloten bij Auto Europe, maar Maggiore zei me, dat voor het geval ik schade zou rijden, wij dat niet met konden regelen, maar daarvoor contact met U moesten opnemen - is dat juist?
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • ik moest zelf de krassen en butsen in de auto op de parkeerplaats opzoeken en laten aantekenen op mijn schriftelijk contract
  • Beoordeeld door: MARTINUS - October 27, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Het zou voor Auto Europa pleiten wanneer zij zouden zeggen dat het eigenlijke verhuurbedrijf auto's verhuurd die niet meer aangeboden zouden mogen worden. Het enige goede aan de auto was de prijs. Natuurlijk hebben wij m daarom gehuurd maar het had ietsje meer mogen zijn voor een degelijke auto
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Natuurlijk is Firefly goedkoop en kan geen "Herz" auto's leveren voor die prijs maar een huurauto met bijna 60.000 huur-km's van een "goedkoper merk" vol deuken, niet gewassen en een rammelende wielophanging is wel het andere uiterste. Ik heb niets tegen "oudere" auto's heb er zelf ook een maar het mag met wat meer respect voor de huurder.
  • Beoordeeld door: RENE - October 26, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijkheid over borg en verzekeringen ter plekke , niet in kleine letters
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Schande m.b.t. borg, aanbetaling en manier van betaling. Wij voelen ons bedrogen voor 185 euro. Ter plekke moeten voldoen. Nooit meer Locauto
  • Beoordeeld door: SIO SERGE - October 23, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede service. Vriendelijk en deskundig personeel.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Te lange wachttijden. Slechts twee klanten tegelijk is echt veel te traag. Auto uitgifte is vlot. Prima personeel. FinanciŽle afhandeling is correct en snel.
  • Beoordeeld door: ROY - October 23, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Vooraf diverse gegevens uitvragen zodat deze niet bij het ophalen alsnog ingevuld hoeven te worden. Bij de mensen voor ons was het niet duidelijk dat de creditcard op de naam van de hoofdbestuurder moest staan. Bij ons was dit wel het geval, maar wellicht kan dit beter benadrukt worden. De mensen in dit geval, moesten een boete betalen van Ä 125,-.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij aankomst moesten we nog diverse documentatie invullen, iets wat vooraf geregeld kan worden. De auto was licht beschadigd, iets wat "normaal" is in ItaliŽ, maar je wordt vriendelijk verzocht te onderteken dat je verantwoordelijk bent voor verdere beschadigingen en dat terwijl er geen foto's of andere 'bewijs'-materiaal beschikbaar is. Al met al duurde het ophalen van de auto zo'n 35 minuten, iets wat te lang naar onze mening.
  • Beoordeeld door: INGE - September 16, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede prijzen , snelle boeking
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De wachtrij was meer dan anderhalf uur. Er was maar 1 medewerker bezig met de reserveringen. Auto was wel keurig.
  • Beoordeeld door: MARINUS - September 14, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ophalen auto was problematisch, telefonisch contact met Auto Europe opgenomen, kreeg geen nederlands sprekende telefoniste en werd niet correct geholpen!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • zeer onvriendelijk, doen er alles aan om je oorspronkelijke boeking niet door te kunnen laten gaan zodat er een extra verzekering kan worden afgesloten, danwel dat je gaat annuleren. IK BOEK NOOIT MEER FIREFLY!!!
  • Beoordeeld door: MARC - September 14, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Eerste indruk was een beetje amateuristisch.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Ik houd er niet van om voor de gek gehouden te worden. Als ik een auto reserveer en betaal voor een bepaalde klasse/grootte, moet men op locatie (Pisa) niet met een kleiner model aankomen onder het motto: we hebben niks anders.
Kies het land waar u woonachtig bent
close