Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN PISA

Pisa, ItaliŽ: 123 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Pisa:
customer review star rating
56
40
15
3
8

Pagina 1 van 7

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: RUUD - June 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prijstechnisch prima met heldere voorwaarden. Je weet vooraf waar je aan toe bent. M.n. het advies hoe te handelen bij aankomst, je niet laten verleiden extra verzekeringen af te sluiten. Inmiddels 4 ervaringen via Auto Europe die met meerdere maatschappijen samenwerken. Alle keren prima met zelfs 2 upgrades! Houden zo!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Vlotte afhandeling. Tip: meld vooraf dat Keddy onder Europecar valt, scheelt zoeken.
  • Beoordeeld door: GERRIT - June 8, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima de informatie was koe en ik ging met goed vertrouwen naar ItaliŽ
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij aankomst alles voor elkaar gemaakt en kreeg een document mee waarop 2 kleine schades vermeld stonden. En men gaf aan dat ik de auto meekreeg met een volle tank en dat ik ook deze met een volle tank moest terug brengen. Nadat ik de auto in ontvangst had genomen bleek; - zij mij toch veel meer verzekeringen wilde verkopen - dat er veel meer kleine beschadigingen waren - dat de tank voor meer dan 3/4 leeg was - Ik uit eindelijk de auto vol heb terug gebracht Uit eindelijk alles gemeld bij terug komst en de service medewerker het jammer vond maar er niets aan kon doen.
  • Beoordeeld door: PING FAI - June 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Op de rerveringspagina duidelijker zichtbaar maken op welke wijze weergeven hoe de 'verzekeringen' in de praktijk worden vergoed en niet pas in de algemene voorwaarden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Verhuur en retour brengen netjes afgewikkeld. Ruitenvloeistof was leeg bij het ophalen. Bij het terugbrengen van de auto worden handtekeningen gevraagd van de huurder. De verhuurder tekent nergens voor goede retour ontvangst van de auto terwijl terwijl dat wel wordt gecommuniceerd.
  • Beoordeeld door: WILLEM - June 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Erg goed gereld en eerlijke goede service
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Erg goede service van locauto. Keurig geholpen en een mooie nieuwe auto. Nog zelfs een iets grotere dan afgesproken, keurig geregeld. Bij inchecken wel lang moeten wacht met maar twee mensen achter de balie en veel wachtende.
  • Beoordeeld door: ERIC - May 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Via deze website geboekt, prima op de hoogte gehouden van de boeking, enige wat duidelijker kan op de voucher is duidelijk vermelden dat je niet bij de balie moet zijn van auto europe op de luchthaven maar echt bij Locauto. Dat staat er namelijk in kleine letters dat je bij Locauto huurt. Dat was ons de eerste keer niet duidelijk en stonden wij heel lang in de verkeerde rij. Verder prima.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Op Pisa AirPort de auto opgehaald, snel en duidelijk geholpen tegen een geringe meerprijs ter plaatse een upgrade genomen. Een vrijwel nieuwe Jeep met 300 km op de teller. Geen opdringerig gedrag om extra verzekeringen af te sluiten. Gewoon transparant en goede service. Bij inleveren auto netjes geholpen en binnen 5 minuten konden we onze weg vervolgen. Locauto heeft een ruime keuze aan voertuigen en is zeker een bedrijf wat ik volgende keer weer ga gebruiken. Lage prijzen en prima voertuigen en goede service. Zelfde ervaring ook opgedaan in Rome bij Locauto.
  • Beoordeeld door: MARINUS - October 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed, duidelijk en komt altijd op voor de klant
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Auto niet schoon, 6/8 gevuld, nog steeds 2600 euro van de cc kaart geblokkeerd en Alfa Guilietta is geen Volkswagen Passat.
  • Beoordeeld door: GEERT - October 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europa was telefonisch niet bereikbaar toen ik problemen had met Sicily by car (op 0800 2659101 of 0031 89244473640). OP de site wekt Auto Europse de indruk dat deze verhuurbedrijf bij de aankomsthal ligt (en andere bij bij de car rental building). Maar Šlle verhuur zit in de car rental building.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Sicily bij car had volstrekt onvoldoende baliepersoneel (1 vrouw); we hebben een uur moeten wachten. Ik heb deze vrouw gevraagd extra personeel te bellen; dat deed ze niet.
  • Beoordeeld door: ALBERT - October 11, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben tot nu toe zeer tevreden. Heb al veel gebruik gemaaktvan de diensten van autoeurope.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Professioneler dan veel andere. Goede nieuwe auto's. Minpunt is dat je geen 'vrijwarings'bewijs mee krijgt waarop vermeld worxt dat je de auto correct en zonder schade hebt ingeleverd.
  • Beoordeeld door: MARIA - September 25, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Alle vertrouwen in auto europe, mede door ervaringen medereiziger, maar Maggiore bleek slechte partner.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Leuke Lancia Ypsilon maar auto bleek veel te lichte uitvoering; had totaal geen trekkracht wat in een land als Italie ronduit gevaarlijk is. Kwam in de bergen niet omhoog en had zelfs bij een hoge brug al moeite. Zeer teleurgesteld dus. Daarnaast blijft de bangmakerij als je geen -overbodige- extra verzekering bij de balie afsluit heel irritant.
  • Beoordeeld door: JORIS - September 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • I'd use the service again, but do feel you can make the site simpler and more straightforward. Especially all the details with pricing and insurances make it complex. You can learn from Expedia.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • While I'm generally please with LocAuto what was upsetting is that I feel we got a smaller car than what we booked and paid for. On the auto Europe site we picked a Volvo V40 automatic. We got a Golf. LocAuto insisted that's the same class, but clearly a VW Golf is smaller than A V40. LocAuto insisted and we had to make do with the smaller car.
  • Beoordeeld door: KAREL - September 16, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede keuze.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Snel en goed geholpen bij het in ontvangst nemen maar ook bij het weer inleveren van de auto.
  • Beoordeeld door: ANDREA - September 6, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Makkelijk huren en goede prijs.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Aardige mensen aan de balie, korte wachttijd, snelle transactie. Geweldige auto gekregen met alles er op en er aan. Ook inleveren ging snel en soepel.
  • Beoordeeld door: IDRIS - August 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Telefonisch Niet bereikbaar, lange wachttijden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • 1,5 uur op een auto zitten wachten en daarna krijg je het verhaal van overbodige verzekeringen die men willen verkopen. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik geen verzekering wil. Als je geen verkering wilt afsluiten dan blokkeren ze in eens een bedrag van ?2000 EUR van je creditcard. Uiteindelijk kon ik kiezen of verzekering afsluiten en dan wordt een bedrag van ?200 van je creditcard geblokkeerd of geen verzekering maar dan wordt dus die ?2000 geblokkeerd.
  • Beoordeeld door: ROEL - August 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • prima te bereiken zowel telefonisch al internet
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • zeer ontevreden over Locauto. we kwamen 14 aug in de avond aan. snelle controle in het donker. twee kleine krasjes geregistreerd. bij inlevering auto liep de zelfde controleur haast onmiddellijk naar voorkant en voelde met hand aan de onderkant van de bumper waar je inderdaad wat krassen kon voelen. (totaal niet zichtbaar) aangezien we dit de eerste keer niet gezien hadden en niet was aangemerkt werd de schuld in onze schoenen geschoven. 200 euro schade. echt schandalig. Ik moest tekenen. had me hiervoor wel verzekerd echter dit trucje kunnen ze altijd uithalen. die 200 wordt echt niet gebruikt om deze niet zichtbare schade te herstellen. de volgende huurders wacht het zelfde lot. het betrof een zwarte Audi A3 met kenteken FE 861 EP.
  • Beoordeeld door: JULIE - August 7, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • AutoEurope was slechts tussenpersoon. Reservering via de site ging makkelijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Wachttijd op Pisa was ruim anderhalf uur, erg erg lang. Kosten 2e chauffeur zouden Ä 150,-- zijn (voor 13 dagen) en daar hebben we van afgezien want dat vonden we idioot hoog. Auto zelf was prima (bij de auto aangekomen bleken we gratis upgrade te hebben gekregen) en inleveren ging snel.
  • Beoordeeld door: MARINUS - July 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Fire Fly via Auto Europe. Wel betaald, auto niet gekregen. Reden was dat borg gevraagd werd van 1600 euro, terwijl mijn creditcard tot 1500 euro ging. Oplossing aan Firefly-balie: voor 27 euro/dag verzekering af sluiten (normaal 6 euro/dag). Niet gedaan, maar volgende dag de limiet op mijn creditcard laten verhogen en terug gegaan naar Fyrefly. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik de auto niet mee omdat nu mijn reservering was verlopen! Ik kon precies dezelfde auto opnieuw huren voor nog eens 430 euro per week! Ik vraag me echt af of er wel intentie was om eerlijk zaken te doen. In onze rij van 4 zijn 3 klanten ongewild de dure verzekering aangesmeerd, ieder voelde zich bedonderd. Commentaar Auto Europe: kunnen we niks aan doen. Slecht!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Wel betaald, auto niet gekregen. Reden was dat borg gevraagd werd van 1600 euro, terwijl mijn creditcard tot 1500 euro ging. Oplossing aan Firefly-balie: voor 27 euro/dag verzekering af sluiten (normaal 6 euro/dag). Niet gedaan, maar volgende dag de limiet op mijn creditcard laten verhogen en terug gegaan naar Fyrefly. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik de auto niet mee omdat nu mijn reservering was verlopen! Ik kon precies dezelfde auto opnieuw huren voor nog eens 430 euro per week! Ik vraag me af of er wel intentie was om eerlijk zaken te doen. In onze rij van 4 zijn 3 klanten ongewild de dure verzekering aangesmeerd, iedereen voelde zich bedonderd. Baliemedewerkers zijn het type die dit werk goed kunnen. Firefly: smet op je vakantie
  • Beoordeeld door: ALBERT - July 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Al vele jaren een tevreden klant. Nog nooit reden gehad om via een andere organisatie te huren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Waren erg behulpzaam bij veranderen van de tweede bestuurder halverwege de huurperiode.
  • Beoordeeld door: GERRIT ROBERT - November 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • ťťm opmerkelijk ding: ik had een verzekering afgesloten bij Auto Europe, maar Maggiore zei me, dat voor het geval ik schade zou rijden, wij dat niet met konden regelen, maar daarvoor contact met U moesten opnemen - is dat juist?
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • ik moest zelf de krassen en butsen in de auto op de parkeerplaats opzoeken en laten aantekenen op mijn schriftelijk contract
  • Beoordeeld door: MARTINUS - October 27, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Het zou voor Auto Europa pleiten wanneer zij zouden zeggen dat het eigenlijke verhuurbedrijf auto's verhuurd die niet meer aangeboden zouden mogen worden. Het enige goede aan de auto was de prijs. Natuurlijk hebben wij m daarom gehuurd maar het had ietsje meer mogen zijn voor een degelijke auto
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Natuurlijk is Firefly goedkoop en kan geen "Herz" auto's leveren voor die prijs maar een huurauto met bijna 60.000 huur-km's van een "goedkoper merk" vol deuken, niet gewassen en een rammelende wielophanging is wel het andere uiterste. Ik heb niets tegen "oudere" auto's heb er zelf ook een maar het mag met wat meer respect voor de huurder.
  • Beoordeeld door: RENE - October 26, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijkheid over borg en verzekeringen ter plekke , niet in kleine letters
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Schande m.b.t. borg, aanbetaling en manier van betaling. Wij voelen ons bedrogen voor 185 euro. Ter plekke moeten voldoen. Nooit meer Locauto
Kies het land waar u woonachtig bent
close