Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN PALERMO

Palermo, ItaliŽ: 31 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Palermo:
customer review star rating
11
16
1
1
2

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: JILLIAN - May 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede prijs en duidelijk informatie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Alles prima verlopen. Het zou handig zijn gedetailleerde kaarten aan te bieden bij de balie.
  • Beoordeeld door: MARGRIETA - March 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • We konden redelijk snel de auto boeken. Toch is het altijd nog zoeken naar wat er nu precies wel en niet is inbegrepen. Graag heldere vermelding van het te blokkeren eigen risico op de credit kaart!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • We hadden alles zeer snel geregeld. Vriendelijk personeel aan de balie, zakelijk en zorgvuldig. Kregen een splinternieuwe auto mee(: en dat in Palermo... Gelukkig hoefden we de auto niet in Palermo te parkeren en was er een p-garage bij t hotel. Alles goed gegaan en ook terugbrengst auto verliep vlekkeloos! We hebben echt wel eens anders meegemaakt!
  • Beoordeeld door: KEES-JAN - September 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles prima geregeld. Ook na schade in ItaliŽ telefonisch goed geholpen en prima geregeld met de verzekeringen. Er werd door AutoEurope wel om een aangifte van de politie gevraagd, echter dit is in ItaliŽ niet mogelijk bij een schade door derden zonder gewonden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Proberen bij afhalen van de auto een dure extra verzekering aan te smeren, terwijl ik al een goede verzekering met AutoEurope had afgesloten. Daarnaast wel positief mbt een gratis upgrade die we kregen en prima geholpen na de schade die we hebben gehad.
  • Beoordeeld door: GUSTAAF - October 11, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • We hebben niet veel te maken gehad met Auto Europe alleen indirect
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Let op de kleine lettertjes!! Je moet een creditcard afgeven met 1500 euro deposit! En controleer heel goed de beschadigingen aan de auto en die aangegeven staan op het formulier! De auto was op zich verder OK.
  • Beoordeeld door: STEVEN - October 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Is prima gegaan.Geen klachten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Zie hierboven
  • Beoordeeld door: G.D - September 20, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede service en goede prijs. Misschien kun je in de toekomst zelf boeking wijzigen. Korting voor terugkerende klanten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Vriendelijke mensen.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - August 24, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • ik heb goede ervaring met Auto Europe. scherpe prijs voor 2 weken autohuur en geen problemen ondervonden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SMILE
  • auto gehuurd op Palermo Airport. Wat ik al gelezen gehad over Smile, die zit bij de balie van Maggoire. Inderdaad zeer druk (ik was niet de enige om een huurauto op te halen) en dus ca 1u wachttijd. Invullen van formaliteiten gaat snel en zakelijk. Mijn geluk, ik werd geupgrade naar een grotere auto. Na invullen van formaliteiten moet je auto ophalen op een groot parkeerterrein en na wat vragen helpen ze wel de auto te vinden, maar je krijg verder geen uitleg over werking van de auto, dat moet je zelf uitvinden.Terugbrengen van auto gaat op dezelfde wijze, kort en zakelijk te woord gestaan. En wil je een bewijs van inleveren, dan moet je weer in de (lange) rij van mensen gaan staan... Maar verder heb ik geen klachten
  • Beoordeeld door: MARTINE - August 18, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima. Alleen zocht ik naar Keddy car, zie informatie. Maar het is op naam van Europcar dus dat was zoeken, zoeken, vragen en nog eens vragen. Niet handig, dat kan handiger aangegeven worden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • zelfde over naamgeving. weet ik veel wie wat doet en onder wiens naam. ik wil weten naar wie ik moet zoeken op het station in Palermo en dat was dus niet naar Keddy maar naar Europcar.
  • Beoordeeld door: J.W. - June 21, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Wachttijd bij ophalen auto, papierwerk, meer dan een uur! Kunt u iets doen aan de procedure? Alles was eigenlijk al oniline geregeld. Waarom dan nog ter plaatse alles invullen op papier?
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: ALEXANDER - October 7, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • De auto, die ik gereserveerd had, bleek niet beschikbaar. De alternatieve auto was een Peugout 208 Estate. In Palermo aangekomen werd ik eerst doorverwezen naar Europcar en vervolgens kreeg ik een Renault Clio toegewezen, maar moest ook nog bij betalen. Kortom hier is een zeer ontevreden klant, die hierover nog graag eens met Auto Europe wil spreken!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • De medewerker aan de balie was erg kortaf en niet klantvriendelijk. Het was weliswaar erg druk, maar dat mag geen argument of excuus zijn.
  • Beoordeeld door: MARIANNE - October 4, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Helaas is het mij niet gelukt een auto te huren. Ik had de credit card van mijn man bij me en deze werd niet geaccepteerd , achteraf bleek dat ik eencreditcard op mijn eigen naam moest hebben. ( in Faro, Portugal op 10 september had ik daar geen problemen mee, ook toen had ik een auto via autoeurop en de creditcard van mijn man). De auto werd geweigerd en men zocht ook niet mee naar een oplossing. Ik stond in een vreemd land om 23.00 uur 's nachts zonder auto. Uiteindelijk heb ik bij een andere maatschappij een dure auto moeten huren. Tevens vind ik het erg vreemd dat ik de betaling niet terug krijg als ik geen auto geleverd krijg.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • De medewerkster van Thrifty weigerde de auto ivm de creditcard ( zij zal de procedure wel gevolgd hebben) maar de medewerkster liet ons volledig in de kou staan, zij dacht niet mee over een oplossing, heel jammer en weinig klantvriendelijk.
  • Beoordeeld door: LEON - August 15, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik boek in het vervolg liever een auto inclusief alle kosten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Goede desk op Palermo airport.
  • Beoordeeld door: MARCEL - August 11, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima service
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Goed en efficiŽnte afhandeling
  • Beoordeeld door: PATRICK - July 18, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik vind het erg storend dat de vergoeding voor het wegbrengen in een andere stad niet van te voren gegeven kan worden. Dit was een flinke verrassing toen ik de afrekening kreeg
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Prima service, al is het wel storend dat er maar een werknemer was en dat de werknemer van autoeurope niet bijsprong, maar voetbal zat te kijken.
  • Beoordeeld door: HERMAN - June 15, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • De site is duidelijk en het boeken is eenvoudig. Wel zou het gemakkelijk zijn als de tweede chauffeur meteen al kan worden opgegeven.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • We hadden een peugeot 308 estate of een gelijkwaardige compact wagen gehuurd en kregen een citroen C5 mee. Reed prima, maar wel groot voor de kleine straatjes en parkeerplekken in de Siciliaanse stadjes
  • Beoordeeld door: PETER - June 6, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen speciale algemene opmerkingen over Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Inleveren koste tijd, daar het bedrijf eerst hun busje vol wilde hebben voordat zij naar het vliegveld wilde rijden. Als je om 8 uur pas de auto in kan leveren en om 9:30 moet vliegen, heb je niet veel tijd over. Derhalve was het ook geen " gezellige" terug rit naar vliegveld en een hoop stres om op tijd in te kunnen checken. eerder open of frequenter rijden zou een oplossing kunnen zijn.
  • Beoordeeld door: THEODOOR - May 24, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Suggestie: zo mogelijk bij afhalen binnen de categorie een auto laten kiezen ( kan bij almo ? In Florida )
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • In Palermo zowel bij ophalen als terugbrengen een zeer vriendelijke afhandeling.
  • Beoordeeld door: CHRISTIAN - May 8, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Reservering via site zeer goed gegaan. Auto probleemloos opgehaald. Echter niet express de auto 3 uur ingeleverd dan op voucher en daarvoor 88 euro moeten bij betalen. Erg belachelijk en veel.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Overall tevreden behalven bijbetaling van 1 dag voor 3 uur later inleveren. Je kunt dan geen kant meer op. Begrip voor het feit dat je iets moet bijbetalen maar, 1 hele dag erg schandalig.
  • Beoordeeld door: EDDY P. - May 5, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Bij de aflevering werd een zeer kleine schade geconstateerd, een kras van 0 tot 5 mm. Binnen 3 minuten werd de schade op ca Euro 800 geschat. Mijn creditcard werd belast voor Euro 350 + adm.kosten totaal Euro 423,20. Ik voel mij echt opgelicht door Europcar en dat terwijl ik al jaren klant ben. Als hier niets aan gedaan wordt ben ik straks geen klant meer. Per post stuur ik U de betreffende papieren.
  • Beoordeeld door: L - April 3, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • goedkoop alternatief.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • We kregen een SMART semi-automatisch, werd eigenlijk niet uitgelegd hoe dat werkte (het schakelen). Dat was even lastig. Daarnaast had de auto toch vrij veel lakschade die niet gemeld stond op het formulier. We hebben dat ter plekke zelf maar aangegeven en gelukkig liep er iemand van het bedrijf langs die kon paraferen. De mensen van Thrifty waren verder aardig en spraken goed Engels.
Kies het land waar u woonachtig bent
close