Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN NAPLES

Naples, ItaliŽ: 51 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Naples:
customer review star rating
26
15
8
0
0

Pagina 1 van 3

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: ARIE - October 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • het gedoe over opties met verzekeringen blijft een beetje mistig. ik vind dat jullie al veel duidelijk maken, maar toch blijft de onzekerheid een beetje knagen als ja aan de balie een borg van 1600 euro moet afgeven.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • we hadden een prima auto en ook precies degene die we hadden besteld (opel Zafira) voor de medewerkers was het wel afzien, zij moesten op de klanten wachten in een personenauto. Er was een kleine schade aan de auto die niet op hun formulier stond en waar we dus een foto en een melding van hebben gemaakt. we zouden een bevestiging via mail krijgen, maar die is nooit gekomen. er was overigens geen gedoe over bij aflevering. Er is wel een borg van 1600 euro gereserveerd via mijn creditcard en die is 4 dagen na inlevering nog steeds niet teruggeboekt. Dat vind ik niet zo tof.
  • Beoordeeld door: HELENA - October 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Het verhuurbedrijf was niet in de aankomst hal maar zat met vele andere op een aparte locatie. Dit in het vervolg even nakijken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De service van firefly was goed. Alleen moesten wij in het begin met de raampjes open rijden ivm enorme tabakslucht en mijn collega die astma heeft kreeg het daardoor enorm benauwd.
  • Beoordeeld door: VITTORIO - October 6, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Al zeker 10 jaar reserveer ik met tevredenheid via auto europe. 1x een probleempje gehad (heeft niet direct met auto europe te maken), maar auto europe heeft desondanks toch netjes geholpen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • het mooiste zou zijn dat er een aparte balie is voor mensen die een auto via internet heeft geregeld. ikzelf was na 10 minuten klaar, maar heb helaas bijna een uur moeten wachten voordat ik aan de beurt was. Sommige deden er 30 minuten over om een auto ter plekke te regelen
  • Beoordeeld door: SUSANNE - October 5, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Eerdere ervaringen met Auto Europe waren positief. Suggestie, doe geen zaken meer met Firefly Napels.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij aankomst bij de het kantoor van Firefly bleek er een rij wachtenden te staan van ongeveer 25 personen. Het afhandelen van 1 persoon kostte ongeveer 20-30 minuten. Veel verhuurders kwamen ook weer terug omdat er iets mis was met hun auto, versleten banden of andere defecten. Die moesten dan opnieuw geholpen worden. Na ruim 2 uur en 15 minuten (!) en nog steeds geen uitzicht op een auto hebben we uiteindelijk maar een auto gehuurd bij Sixt daarin voorgegaan door anderen in de wachtrij die hetzelfde deden. We hadden tenslotte nog steeds geen auto en gezien alle mankementen die we vernamen vertrouwden we de auto's van Firefly ook niet meer. Ik heb Firefly nog wel meegedeeld dat we elders een auto gehuurd hadden. Ik wil wel mijn geld terug.
  • Beoordeeld door: PIETER - September 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Je kan niet twee auto's tegelijk huren. Ik moest het gehele procedure helemaal opnieuw beginnen startend met wissen van jullie cookies. Alsof jullie niet willen dat 1 persoon twee auto's zal huren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • De auto zou op een andere locatie worden ingeleverd. Op een vliegveld verwacht je algemeen "Rental Car Reteurn" markering. Die was daar niet aanwezig. Bij het ophalen werd geen reteurn specs aangegeven. Auto was in goed technisch staat, de afhandeling vlot.
  • Beoordeeld door: GIANFRANCO - August 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • tevreden alleen toen ik naar jullie belden dat ik me huurauto 3 uur later terug zou brengem moest ik dat zelg regelen het was niet mogelijk dat jullie autoeurope eve een email zou sturen beetje jammer want ik was op vakantie ging allemaal niet zo makkelijk gr franco
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: ANTONIO - August 9, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • AutoEurope zegt duidelijk wat het doet, en doet ook wat het zegt. Betrouwbaar en transparant!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Afhalen van het voertuig (Fiat 500L Living) ging snel en zonder problemen. Geen administratieve rompslomp. Uiteraard werd geveaagd of ik mezelf aanvullend wilde verzekeren. Dit 'aanbod' heb ik afgeslagen.
  • Beoordeeld door: P.D. - August 5, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Altijd voordelig en makkelijk geregeld!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Prima service en de auto die ik gereserveerd had,
  • Beoordeeld door: PIETER - August 2, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • klantvriendelijk. Heb kleine schade, wordt goed geholpen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Goede auto, correcte medewerkers.
  • Beoordeeld door: MARTINE - July 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Fijne website, maar dit jaar hebben jullie niet de juiste voucher opgestuurd en waren jullie niet bereikbaar toen we jullie nodig hadden. Als dat soort dingen wel goed gaat in de toekomst beveel ik Auto Europe pas aan.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • De juiste voucher was niet opgestuurd waardoor ik in Napels langs alle autoverhuurders moest, stuk voor stuk, zodat ze allemaal in hun systeem konden kijken of wij de auto bij hun hadden gehuurd. Niemand kon ons helpen, dus belden we jullie. Jullie namen niet op. Uiteindelijk heeft Claudia van Locauto een half uur rondgebeld en konden we uiteindelijk een auto meenemen. Het inleveren van de auto was ook een drama. Na uren hebben rondgezocht (staat nergens aangegeven waar je het precies moet inleveren) hebben we het toch gevonden mbv aardige italianen. Daar aangekomen werden we genegeerd door de werknemer, die uiteindelijk boos werd op ons vanwege een kras, wat eigenlijk gewoon stof was PLUS we hadden een verzekering dus dit was niet nodig.
  • Beoordeeld door: WILHELMIONA JOSEPHINA MARIA - December 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik kijk nu voor 26 -12-2015 maar zie Firefly er niet tussen staan!?
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Nette auto zonder poespas. Ik vind wel dat verplichte zaken gewoon bij de verhuur in hoort te zitten. Ze probeerde me sneeuwkettingen te verhuren terwijl de temperatuur rond de 20 graden was.
  • Beoordeeld door: MARK - November 2, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goeie prijzen, alles vlot verlopen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Totaal kapotte buitenspiegel stond niet op de lijst met beschadigingen. 1800 Euro blokkade ivm eigen risico is na 2 weken nog niet verdwenen uit mijn creditcardoverzicht
  • Beoordeeld door: DAGO - October 14, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede auto. En duidelijke website. Voor een redelijke prijs.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • 100% tevreden. Goede auto.
  • Beoordeeld door: JUSTIN - October 5, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ter plaatse was er een probleem met FireFly. Dit is uitstekend telefonisch opgelost door AutoEurope.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zeer onbeschofte mensen ter plaatse. Het was erg druk, ze konden hier niet mee omgaan. Na geduldig een uur te hebben gewacht, werd ik zeer slecht behandeld door de medewerker. Ook was het nogal vervelend om een keuze te maken wel of geen extra verzekering af te sluiten. Het was niet oprecht, zeer dwingend en ik heb echt een naar gevoel overgehouden aan FireFly. De volgende keer betaal ik gemakkelijk meer geld voor een andere maatschappij.
  • Beoordeeld door: EBELE - October 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • goede service snelle afwikkeling
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • goede service snelle afwikkeling
  • Beoordeeld door: ALESSANDRO - September 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • snelle service, uitgebreid keuze.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • auto met 3/8 volle tank aangeboden. dit is zeer vervelend. afspraak was vol/vol. het is heel moeilijk straks bijtanken als niet kan zien wanneer 3/8 vol is....
  • Beoordeeld door: RON - August 19, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Meeting expactations, not more or not less
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Long waiting for the key's when we picked up the car. Only two people in line in front of us, but 40 minutes waiting and another 20 to be helped ourselfes
  • Beoordeeld door: HENDRICA - July 20, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • alles was prima inn orde,dank, prijs ook
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • ik kom er al 5 jaar, 4 a 5 kerr per jaar, ze zijner nu voor mij zeer behulpzaam
  • Beoordeeld door: VITTORIO - April 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik huur al jaren via Autoeurope, dus dat zegt al genoeg. Nog nooit problemen gehad.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Het enige wat ik erg vervelend vind is dat het gereserveerde bedrag (1510 euro) van mijn visacard niet direct wordt teruggestort. Dit is niet de eerste keer want ook vorige keer duurde het volgens mij 5/6 dagen voordat het gereserveerde bedrag weer beschikbaar was op mijn visacard. Ik hoop of jullie weten of dat normaal is?
  • Beoordeeld door: PETER - September 10, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • gemakkelijk te boeken en goede prijs voor nette auto
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • correcte behandeling, goede auto, geen gedoe met extra verzekeringen aan willen smeren. wilden me een gratis upgrade naar grotere auto geven, maar toen ik aangaf dat ik toch echt een kleine auto wilde was dat ook binnen 10 minuten geregeld.
Kies het land waar u woonachtig bent
close