Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN MILAN

Milan, ItaliŽ: 59 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Milan:
customer review star rating
33
16
6
2
2

Pagina 1 van 3

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: JOHANNES - January 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • EfficiŽnte pick-up en drop-off van de auto. Ruime auto; gemakkelijk te rijden. Enige kleine blikschades geen probleem
  • Beoordeeld door: GIJSBERTUS - January 5, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima service, prima auto
  • Beoordeeld door: BERNARDUS - November 2, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Bij het boeken van de auto kwam pas aan het eind de boodschap dat de auto voor de prijs niet meer beschikbaar was. Dat moet anders kunnen. Bijkomende kosten, wat is wel en wat niet verzekerd vind ik onduidelijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • 1)Zeer onvriendelijk personeel. Men vond het maar heel vreemd dat ik de auto wilde zien voordat ik tekende voor de staat ervan. 2)Meer dan een uur gewacht op het busje om ons naar Firefly te brengen na ons telefoontje dat we op Malpensa waren gearriveerd. 3)ter plekke geen diefstalverzekering, bandenverzekering, glasverzekering afgesloten. Creditcard werd belast voor ?2600. Dat is nu nog steeds niet opgeheven. Al met al: echt heel erg slecht!
  • Beoordeeld door: RUDOLF - October 10, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • geen opmerkingen , uitstekend advies
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • goede en vlotte service
  • Beoordeeld door: VINCENT - September 18, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima vergelijkingssite, maar ik moest bij FireFly verplicht ?103 bijbetalen voor een verzekering omdat ze een blokkade van ?2600 voor de creditcard eisten. Dit had AutoEurope duidelijk moeten vermelden als extra voorwaarden aangezien mijn beide creditcards een limiet hadden van ?2.500 elk, moest ik nu bijbetalen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Ik moest ter plekke een extra verzekering van ?103 nemen aangezien gevraagd werd om een ?2600 te blokkeren van de creditcard. Mijn twee creditcards hadden een limiet van ?2500 en ik had cash geld, maar dat was allemaal niet goed genoeg. ik moest de verzekering nemen. Bovendien duurde de hele procedure van het meekrijgen van de auto heel erg lang en was niet duidelijk aangegeven waar de locatie van FireFly was om de auto terug te brengen. De man die vervolgens de auto in ontvangst nam was wel heel vriendelijk en reedt zelfs mee naar het benzinestation.
  • Beoordeeld door: RYAN - November 30, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • goede service en prijzen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • goede service, maar was alleen lastig te vinden op Malpensa( milaan )
  • Beoordeeld door: EDWIN - November 22, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Altijd blij mee.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Net bedrijf. Lokale speler, prettig
  • Beoordeeld door: PETER - November 9, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Omschrijving "super cover" zou duidelijker omschreven kunnen worden in de bevestiging. Door de onduidelijkheid heb ik toch even moeten bellen. De uitleg van de medewerker was helder maar is toch een extra handeling voor beide partijen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • De gereserveerde auto stond keurig klaar, snelle afhandeling bij de balie we reden binnen een kwartier weg van de luchthaven. Zeer tevreden al helpt het denk ik wel dat ik Italiaans spreek.
  • Beoordeeld door: JOHN - October 9, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • zeer tevreden snel geregeld en tegen een scherpe prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Auto was in redelijke staat veel schade plekken en rook erg muf. Ophalen en afhandeling was prima.
  • Beoordeeld door: RUDOLF - October 5, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • positief , gen suggesties
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • snelle service , prima auto ( fiat 500 ) als gewenst en uitstekende afwikkeling.
  • Beoordeeld door: MARTIJN - August 10, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Bij inleveren met een volle tank zou het handig zijn om aan te geven waar in de buurt de laatste tankstations staan
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: MAGDALENA - July 2, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Zowel mijn man als ik boeken regelmatig via auto europe. Soms vergelijken we de prijzen of opties met andere verhuurders maar altijd huren we een auto via auto europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Dit was de eerste keer met locauto. Er waren twee personen achter de balie die ieder een klant hielpen en er stond nog 1klant voor ons. De apparaat voor volgnummertjes was leeg. Het wachten tot deze drie klanten geholpen waren tot ik aan de beurt was duurde te lang. 25 minuten. Dezelfde mensen staan voor je bij afhalen auto. Dat is inherent aan ItaliŽ. Maar vriendelijk geholpen op beide punten. Prima auto. Suggestie: bij terugbrengen van de auto moest ik zelf attenderen dat de gps ook in ontvangst moest worden genomen. Daar moet locauto beter op letten.
  • Beoordeeld door: FREDERIK - May 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima site, scherpe prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Service was prima, maar auto had redelijk wat schade en achteruitrij sensor werkte niet.
  • Beoordeeld door: JOHAN - May 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • De auto voldeed aan alle verwachtingen en was het een uitermate plezierig vervoermiddel.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • zie boven: snelle administratieve afwikkeling, zeer klantvriendelijke en correcte behandeling.
  • Beoordeeld door: JIM - March 3, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • tot op heden positieve ervaringen met auto Europe, m.u.v. de laatste huurperiode
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Circa 1 uur op shuttle gewacht op T2 Malpensa. Na eerste contact FF onbereikbaar. Bij afhalen auto bleek mijn creditcard gelimiteerd tot Ä 1000 borg waardoor ik de auto onder de overeengekomen contractuele condities niet meekreeg. Ik heb de auto bij moeten verzekeren waardoor de goedkope auto uiteindelijk een dure bleek. tot overmaat van ramp kreeg ik sneeuwkettingen mee van inferieure kwaliteit die braken bij het aantrekken om het wiel ( twee uur vertraging onderweg) service bij afleveren van de auto op zondag wel OK.
  • Beoordeeld door: BERNHARD - December 2, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Over het algemeen goed. Deze keer was ik zeer verrast dat u geen melding maakt van het feit dat men in Italie na 15 november sneeuwkettingen in de auto dient te hebben. Dit bracht Euro 48,76 aan extra kosten met zich mee!! Zeer klant onvriendelijk! Dit zou van te voren gemeld moeten worden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • De dame achter de balie was niet kundig en zeer onvriendelijk! Ik moest Euro 48,76 betalen voor sneeuwkettingen die vanaf 15 november verplicht zijn in Italie. Ik vind dat je dit van te voren moet vermelden! Toen ik daar iets van zei, kreeg ik een onbeleefde opmerking. Zeer klant onvriendelijk!
  • Beoordeeld door: PATRICIA - November 25, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • goedkoop, fijn en snel te regelen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SMILE
  • heel klantvriendelijk en behulpzaam
  • Beoordeeld door: MARK - August 28, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • auto met geintegreerd navigatie
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • bij retour brengen van de auto duidelijker aangeven waar je moet afslaan voor inleveren
  • Beoordeeld door: LISANNE - August 21, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • prima geregeld allemaal.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Was even zoeken naar Firefly , echte alles prima verlopen.
  • Beoordeeld door: RAMON - July 31, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Het was niet geheel duidelijk in de papieren van welke partij ik de auto zou meekrijgen. Ik stond eerst bij AutoEurope in de rij en in mijn beurt werd ik doorverwezen naar Hertz. De auto reed prima, echter was wel rondom beschadigd.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Idem
Kies het land waar u woonachtig bent
close