Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN CATANIA

Catania, ItaliŽ: 64 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Catania:
customer review star rating
23
27
8
3
3

Pagina 1 van 4

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: MAARTEN - June 12, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede en duidelijke informatie, afdekken/restitutie resterend eigen risico bij eigen schade stukken goedkoper dan bij verhuurder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Goede service, goede auto, geen gedoe aan de balie met het aanbieden van extra services/verzekeringen/borg/etc.
  • Beoordeeld door: JACK - April 30, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • .telefonische hulp vanuit Nederland heel goed. de telefoniste (Brigitte) was formidabel.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • bij gebleken verlopen rijbewijs was het onmogelijk contract op naam vrouw te zetten. Locauto ook slecht telefonisch bereikbaar. Voer svp in: contract en creditcard niet hetzelfde te zijn.. Bij Auto Europe zelf bleek het mogelijk contract op naam vrouw te zetten en te betalen met creditcard op mijn naam
  • Beoordeeld door: DANNI - October 28, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Opties met zero excess (geen eigen risico), banden en spiegels dekking enzo makkelijker te vergelijken zonder de huurvoorwaarden te moeten induiken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Car was in the wrong place, but the parking lot is small so it wasn't a big problem to find the car by number plate. Waiting time not to long. Friendly reception. Nice Fiat 500 car. Very pleased.
  • Beoordeeld door: PAUL - October 28, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Verkeerd voorgelicht
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Ik had een auto gehuurd inclusief: Afkoop eigen risico (CDW) - zonder Blijvend eigen risico Diefstalverzekering (TP) - zonder Blijvend eigen risico Dit bleek bij het verhuren niet het geval. Alsnog een eigen risico van 1.900 euro. Dit konden we terplekke afkopen voor 128 euro. Niet gedaan. Maar met een slecht gevoel je vakantie door...
  • Beoordeeld door: ROBERT - October 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Het was zonder problem eon.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Vriendelijke bediening met computers ipv paperwork.
  • Beoordeeld door: AAD - October 11, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima geregeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Prima geregeld
  • Beoordeeld door: THEO - October 5, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles verliep naar wens.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Alles verliep naar wens
  • Beoordeeld door: JAN - October 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Uitstekende prijs kwaliteits verhouding. De afkoop van eigen risico vooraf is goed geregeld. Auto Europe stuurt enkelecdagen voor vertrek nog belangrijke informatie en telefoonnummers waarop ze bereikbaar zijn in geval van problemen. Die bereikbaarheid kan ik zelf niet beoordelen omdat ik dat gelukkig niet nodig heb gehad. Het zou wel,prettig zijn als de algemene voorwaardes wat compacter /duidelijker zouden zijn. Maar het belangrijkste verbeterpunt zou zijn dat jullie duidelijk aangeven waar het verhuurbedrijf zich bevindt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Het was bij boeking niet duidelijk dat het verhuurbedrijf zich helemaal niet op het vliegveld bevond. Bij aankomst dus zoeken en kom je bij een buspaal terecht. En dan moet je maar wachten, en omdat het al laat was weet je ook niet of het allemaal goed komt. Daarnaast bij het terugbrengen kon de TomTom het de locatie niet vinden, dit gaf de nodige stress. Beide keren zowel bij aankomst als vertrek lukte het ons niet om telefonisch contact te krijgen. Verder is het een prima verhuurbedrijf, de afhandeling ging vlot, zowel bij aankomst als bij vertrek. Er wordt ook niet aangedrongen op het afsluiten van extra verzekeringen.
  • Beoordeeld door: ERIK - September 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • EfficiŽnte boeking en redelijke prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Klantvriendelijke en efficiŽnte behandeling door Locauto personeel in Catania bij ophalen en terugbrengen, Nette, bijna nieuwe Toyota Aygo. Controlerapport en schadevrij rijden worden direct na inleveren van de auto per email schriftelijk (pdf) bevestigd. Personeel doet niet moeilijk over krasjes kleiner dan 5 cm.
  • Beoordeeld door: BART - September 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Van tevoren telefonisch contact gehad met Auto Europe over de hoogte van eigen risico dat geblokt zou kunnen worden op de creditcard. Er werd aangeraden om het Super Cover pakket te nemen, omdat het eigen risico dan zo compleet mogelijk gedekt zou zijn en er bijna geen eigen risico over zou blijven (paar 100 euro). Bij aankomst bleek dat het verhuurbedrijf alsnog het volle eigen risico blokt en je eventuele kosten/schade dan bij Auto Europe kunt verhalen. Dit flinke bedrag kon ik niet laten blokken, omdat er ook hotels betaald moesten worden van de creditcard en daarom was ik genoodzaakt om een aanvullende verzekering van ?158,00 af te sluiten bij het verhuurbedrijf, waar de huur en Super Cover pakket ?128,00 was. Vieze nasmaak dus!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • We hebben daadwerkelijk schade gehad, een lekke band, maar konden de auto zonder problemen omruilen. Nadat we terug waren gereden op de reserveband, zaten we binnen een kwartier weer op de weg met een andere wagen.
  • Beoordeeld door: FABIAN - September 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Wat vreemd dat de betaling zo snel werd afgeschreven van mijn credit card.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CAR2MOVE
  • Borg was abnormaal hoog, hier zou ik voortaan niet meer akkoord mee gaan. De jongeman bij de balie van Car2move tijdens ophalen was alles behalve vriendelijk. Nam mijn creditcard uit het zicht om gegevens te noteren, wat ik niet oke vond. Was niet echt behulpzaam met voorcontrole van de auto, maar deze was verder in orde. Alleen bandenspanning was erg laag dus deze zelf op orde gebracht. Prijs/kwaliteit verder prima, bij inleveren keurig geholpen door de dame bij de balie ondanks dat zij het erg druk had.
  • Beoordeeld door: HANS - September 13, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen informatie gekregen waar Keddy te vinden op Catania Airport.... Blijkt Europe Car te zijn na een uur zoeken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Auto was niet volgetankt (-/- 9 ltr), van binnen niet schoongemaakt en bleek de volgende dag talrijke kleine beschadigingen te hebben, die s'avonds en bij onweer nauwelijks zichtbaar waren. Overigens wilde medewerker EuropeCars ook niet komen kijken... Met een gerust gevoel op reis? Mwww
  • Beoordeeld door: FRANK - September 8, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed geholpen en snel antwoord op vragen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CAR2MOVE
  • Goed ontvangen goede auto gekregen en alles snel geregeld
  • Beoordeeld door: ERWIN - July 25, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijke website, goed aangegeven wat wel en wat niet inbegrepen is. Nette en snelle communicatie per e-mail
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Goede bediening, alhoewel het ophaalpunt (vliegveld Catania) erg druk was. Wachttijd 30-45 minuten. Niet zo duidelijk aangegeven waar Maggiore zat. Prima auto, goede afhandeling.
  • Beoordeeld door: TIM - July 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Locatie op kaart waar het bedrijf is gevestigd toevoegen. (Plattegrond)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • De route van weg rijden uit het 'ophaal' terrein mag beter worden aangegeven. Dit kan worden verbeterd door een plattegrond toe te gevoegen die je fysiek mee krijgt! (Er zitten daar +/-20 autobedrijven gevestigd op de parkeerplaats). Voor de rest ga zo door SICILY BY CAR!
  • Beoordeeld door: MERIAM - November 6, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • ik huur altijd via jullie, erg tevreden, maar nu boekten we bewust bij een verhuurder op het vliegveld, en werden omgeboekt naar verhuurder buiten het vliegveld, erg jammer. bus zoeken, wachten enz...
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • ondanks dat ze niet op het vliegveld zelf zaten en de bus ernaartoe lastig te vinden was, werd verder alles wel prima afgehandeld
  • Beoordeeld door: CHUNG-CHI - October 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • I took an additional insurance coverage option with Auto Europe. But it was never clear what I paid for.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • The inside of the car had not been cleaned. We commplained, but the lady said politely that no person was on duty for cleaning.
  • Beoordeeld door: CEES - October 26, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Snel geboekt, goed op de site te vinden. Snelle afhandeling en bevestiging
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Lange wachttijd bij ophalen, 50 minuten voor je aan de beurt bent, onderbezette balie, chaotisch handelen. Onderwijl dat men met je bezig is, gaat hij in discussie met een ontevreden klant die weer terug kwam en daarom allerlei telefoontjes plegen. Pressen om eigen risico voor Ä21,50 per dag af te kopen, anders reserveren van Ä1000 op creditcard. Auto die we bestelden was niet beschikbaar, wel gratis upgrade naar FIAT 500 X 4x4 Diesel. Goede auto, nagenoeg nieuw, perfect. Inleveren van de auto ging wel snel en correct.
  • Beoordeeld door: DANNY - October 11, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prettige en vlotte afhandeling van reserveringen met goede en duidelijke info. Prima prijzen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Staat bekend als goede huurmaatschappij. Bij ophalen van auto was het lastig om extra schades te melden. Van kastje naar muur gedrag maar door vol te houden werd dit opgelost. Zelfde bij inleveren, niet mogelijk om bewijs van schadevrij inleveren te krijgen. Ik bewaak nu dus de creditcard afschrijvingen om direct in te kunnen grijpen mocht dit nodig zijn.
  • Beoordeeld door: HENDRIK - October 6, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Volgens de overeenkomst zou Smile de verhuurder zijn. Echter bij de airport is er geen vestiging van Smile. Wat nu te doen? Bij navraag bleek de verhuur te worden behandeld door Maggiore. Ik ben van mening dat dit duidelijk door Auto Europe zou moeten worden aangegeven.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SMILE
Kies het land waar u woonachtig bent
close