Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN CAGLIARI

Cagliari, ItaliŽ: 26 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Cagliari:
customer review star rating
12
10
0
1
3

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: MICHAEL - October 2, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • zie onder
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • enorme wachtrij, langzame afhandeling (75 minuten). alle andere balies in de hal waren ongeveer leeg. het lagere tarief weegt niet tegen deze ervaring op. nooit meer bij deze verhuurder. verder zat de tank niet vol, en had de auto meer schades dan aangegeven. de administratieve afhandeling is een grote papiermassa met handmatig werk, niet meer van deze tijd.
  • Beoordeeld door: GERARD - October 11, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik zoek me vaak een ongeluk naar de voorwaarden van de verhuurder tav eigen risico. Bij Auto Europe is dat gelukkig redelijk makkelijk te vinden. Het zou nog prettiger zijn als de door de verhuurder aangeboden verzekeringen ook zichtbaar zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Ophalen auto duurde wel erg lang. In totaal was ik bijna een uur kwijt. Vooral vanwege discussies aan de balie over de verzekeringen en eigen risico. Drie medewerkers en drie klanten met dezelfde discussie! Het lijkt me dat er ergens iets ontbreekt aan de voorlichting over het blokkeren van bedragen op de credit card.
  • Beoordeeld door: GERARD - August 25, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • goed
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • meer loket-personeel voor sneller afhandelen en te voorkoming van lange files, meer personeel ook bij ophalen en terug brengen auto's
  • Beoordeeld door: NELLEKE - July 5, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik heb erg veel problemen gehad bij Goldcar in Cagliari. Begrijp niet dat U samenwerkt met een dergelijk onbetrouwbaar bedrijf!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Ik werd ook bij locauto bestookt met vragen over extra verzekeringen. Ik dacht alles afgekocht te hebben.Toch nog voor road-assistence moeten betalen.
  • Beoordeeld door: DANIELA - June 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • goedkoop en goed
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • ontzettend vriendelijk en behulpzaam. we huren heel vaak een auto bij cagliari airport, maar zo vriendelijk zijn we nog niet eerder geholpen. We gaan hier volgende keer weer huren.
  • Beoordeeld door: DAVID - October 24, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Zou graag met een beetje meer respect behandeld worden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Never nooit weer wat een arrogante mensen.
  • Beoordeeld door: TOM - September 15, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Graag meer inzicht in het borgbedrag
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Prima service, administratie ouderwets en langzaam
  • Beoordeeld door: HUUB - August 13, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Miscchien iets meer info geven m.b.t. de verzekeringen. Wat de mogelijkheden vooraf en lokaal zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Onze eerste auto ging gelijk stuk na een half uur te hebben gereden. Maar bij FireFly stonden ze klaar. Heeft ons al met al een paar uurtjes gekost, maar we kregen gelijk een nieuwe auto en daarna was alles perfect.
  • Beoordeeld door: W. - August 5, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede aanbieding, snelle reactie van AE, duidelijke info.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Prima service op Cagliari airport, prima auto, prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik mocht de auto kosteloos een uur later inleveren, Snel geholpen, helemaal tevreden!
  • Beoordeeld door: JEROEN - August 5, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • heb u een mail gestuurd met een klacht!!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • auto was opzich prima
  • Beoordeeld door: ADOLF HERMAN JOHANNA - July 27, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Tevreden over informatie en service.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Klantvriendelijkheid bij ophalen van de auto was goed. Bij het inleveren van de auto had ik een klein vraagje hoe en waar ik de sleutels moest inlveren en welke papieren erbij moesten, de uitleg bij de sleutelbox klopte niet. Dit was echter voor 8:00 uur. De medewerkers waren aanwezig. Ze wilden mijn vraag in eerste instantie niet beantwoorden omdat ze nog niet aan het werk waren. Ik was alleen met de medewerkster in het gebouw. Geen andere klanten aanwezig. Dit wat 15 min voor 8:00 uur. Na nogmaals vriendelijk vragen, kreeg ik een uitermate vervelend antwoord " Meneer ik ben hier niet voor u". Dit lijkt mij niet echt klantvriendelijk en kan zeker verbeterd worden.
  • Beoordeeld door: ELIA - February 23, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Makkelijk reserveren. Goed prijs!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Kreeg een gratis upgrade ter plaatse
  • Beoordeeld door: GERARD - October 25, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • onduidelijkheid met auto europa kunnen vergissingen ontstaan
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • meer personeel duidelijk doorgeven bij boeking dat gebeld moet worden naar tel.nr op boekingskaart om opgehald te worden
  • Beoordeeld door: ALPHONSUS F P - June 15, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • De garantstelling van Auto Europe van het Eigen risico is erg onduidelijk geformuleerd en bevat veel uitsluitingen. Tijd om de kleine lettertjes te vervangen door leesbare taal!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Firefly houdt geen kantoor op het vliegveld: geen problem; na bellen arriveert de pick-up service snel. Onze vlucht was vervroegd (wist Firefly ook: zij hadden ons vluchtnummer). Op het afhaalpunt was het erg druk., Toen we eindelijk aan de beurt warden we gesommeerd te wachten tot de andere klanten vertrokken waren. Dit omdat we te vroeg waren. Resultaat: ruim 2 uur wachten: geen prettig begin van de vakantie. Auto reed goed, maar was matig onderhouden.
  • Beoordeeld door: THEO - May 23, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben via de mail prima op de hoogte gehouden van mijn boeking en werd goed geholpen bij onderstaand probleem.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Aangekomen op het vliegveld heb ik via opgegeven telefoonnummer contact gezocht met Firefly. Vodafoon melding dat het telefoonnummer tijdelijk niet bereikbaar was en dat ik het op een later moment nog maar eens moest proberen. Naar het Nederlandse helpnummer gebeld en die kregen hetzelfde te horen. Door computerstoring konden ze mijn gegevens niet inzien. Dat wekt allemaal niet veel vertrouwen!! Ik werd doorverwezen naar de desk van Herz, daar konden ze mij mogelijk verder helpen. Na enkele telefoontjes eindelijk contact. Ook een duitser had vergelijkbare problemen, echter bij hem duurde contact nog een half uur langer. Verder is het met de auto en de breng en haalservice prima verlopen. Jammer van de valse start.
  • Beoordeeld door: JACQUELINE - October 22, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima zervice. Duidelijke informatie
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • De wachttijd bij afhalen bedroeg een uur, dat was niet fijn. Balie personeel was vriendelijk. Garagepersoneel was aan het bellen tijdens afgifte van de auto, dus ik ha geen persoonlijk contact. de jongen die ons hielp met de routeplanner was niet goed op de hoogte van de werking van de routeplanner. Inleveren verliep prima. We hadden niet kunnen tanken en dat is goed opgelost. Suggestie: geef huurders een kaartje met tankstations in de buurt van vliegveld. Wij konden dat niet vinden.
  • Beoordeeld door: MAURICE - September 27, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • was allemaal goed geregeld op papier en internet
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ADVANTAGE
  • bij aankomst geen problemen, bij inleveren moesten we lang wachten voor je aan de beurt was,terwijl je weet dat je over een uur moet inchecken,mensen kwamen auto ophalen stuk of tien koppels en stuk of vijf koppels komen terug brengen en er was maar een persoon van de balie die het op zijn gemak de klant aan het uitleggen was de leveringsvoorwaarde terwijl de mensen er niets van verstond.dan moet je geduldig zijn om niet te agressief te reageren.na een lange tijd te hebben gewacht,en in de shuttel zat voor vertrek moesten we nog de chauffeur zoeken die zin had om ons te brengen. het had weinig gescheeld of ik was zo vrij geweest om achter het stuur te gaan zitten en de mensen en mij zelf te taxien.i
  • Beoordeeld door: MARKO - September 11, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • wordt niet van te voren aangegeven dat in cagliari je eerst naar de algemene autoverhuur plaats moet dan de verhuurder moet bellen die je oppikt om naar het kantoor te gaan erg belangrijk als je nog maar een uur hebt bij aankomst en sluitingstijd. Formulier van de al geregistreerde schade en de auto geheel in het donker hebben staan levert die avond niets op en moet je de volgende dag alles checken en evt terug of contact opnemen indien het niet correct is. dus beter de auto voorgereden hebben en samen langs de schade lopen met het formulier.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ADVANTAGE
  • zie vorige punten gaat over auto huur CAG airport en advantage
  • Beoordeeld door: GIUSEPPE - September 4, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ADVANTAGE
  • Beoordeeld door: TIMO - August 31, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede service! Ik had graag bij het boeken de prijs inclusief all risk verzekering gezien. Nu werd dat pas voorgesteld toen we in het kantoortje waren en dan moet je snel beslissen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ADVANTAGE
  • Wij hadden de bevestigings email niet ontvangen. Toch ging het helemaal goed, gelukkig!
Kies het land waar u woonachtig bent
close