Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN BOLOGNA

Bologna, ItaliŽ: 45 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Bologna:
customer review star rating
27
12
3
0
1

Pagina 1 van 3

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: ROBERT - March 1, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik blijf het moeilijk vinden te kunnen beoordelen welke keuzen gemaakt moeten worden met het aanvullend verzekeren. De informatie hierover is voor een "leek " bijna niet op hun waarde te beoordelen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • In Bologna een veel betere indruk dan in Rome. Ik vind Rome een slechte autoverhuurder
  • Beoordeeld door: JAMES - November 12, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europe is prima, geen opmerkingen. Ook telefonisch is de service prima!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • De auto was zeerl vuil als het om de binnenkant van de ramen gaat. Beslist een aandachtspunt!
  • Beoordeeld door: NEONARDUS LEENDERT WOUTER - October 10, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Toch altijd de beste prijzen via AutoEurope
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Beoordeeld door: LEONARDUS - August 10, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed telefonisch contact met Auto Europe.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Lange wachttijd bij ophalen maar snelle, vriendelijke afwikkeling bij inleveren van de auto.
  • Beoordeeld door: MARCO - August 31, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • We hebben op vliegveld Bologna (ItaliŽ) een auto gehuurd bij Firefly, via Auto Europe. Na een uur in de rij te hebben gestaan bij de balie op het vliegveld vertelde de man daar dat we niet bij hem (Auto Europa, nee niet Auto Europe, maar wel zelfde logo, vreemd) maar bij het loket het ernaast moesten zijn. Daar weer gewacht en toen werd verteld dat we direct naar de parking moesten. Daar een hele poos gezocht en uiteindelijk een klein miezerig hokje ergens weggestopt onder een trap gevonden dat het kantoor van Firefly moest voorstellen. We kregen een oude afgeragde Fiat Punto mee die van binnen en van buiten vies was. Wij zijn dus echt niet tevreden over deze verhuurder!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • We hebben op vliegveld Bologna (ItaliŽ) een auto gehuurd bij Firefly, via Auto Europe. Na een uur in de rij te hebben gestaan bij de balie op het vliegveld vertelde de man daar dat we niet bij hem (Auto Europa, nee niet Auto Europe, maar wel zelfde logo, vreemd) maar bij het loket het ernaast moesten zijn. Daar weer gewacht en toen werd verteld dat we direct naar de parking moesten. Daar een hele poos gezocht en uiteindelijk een klein miezerig hokje ergens weggestopt onder een trap gevonden dat het kantoor van Firefly moest voorstellen. We kregen een oude afgeragde Fiat Punto mee die van binnen en van buiten vies was. Wij zijn dus echt niet tevreden over deze verhuurder!!
  • Beoordeeld door: PETER - August 19, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Voorkomen van 1200 borgen op je creditcard is wenselijk. En duidelijke afspraken over wat wel of niet verzekerd is. Liever een paar euro meer betalen voor zekerheid dan gedoe met blokkade op je creditcard.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Zie boven.
  • Beoordeeld door: ANDRIES - August 13, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • correcte bevestiging, duidelijke papieren
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De door ons gereserveerde 4 deurs Ford Fiesta was niet voorhanden daarom kregen wij een 2 deurs Fiat 500was behelpen maar wel een prettige auto.
  • Beoordeeld door: ANNEMARIE - July 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima website
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Slechte service, onvriendelijk personeel, als je er niet om vraagt krijg je niet de auto waar je voor betaalt. Wel 10 wachtende mensen en slechts 1 man personeel.
  • Beoordeeld door: LENNERT - July 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • jammer dat winterbanden voor de reservering die ik altijd maak voor de wintersport niet vooraf geregeld kan worden en altijd lastig blijft om te krijgen. Kan bij andere aanbieders wel
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Hadden geen station wagon met automaat beschikbaar terwijl ik die categorie gereserveerd had en ook nodig heb ivm de koffers. Na wat onderhandelen een station wagon handgeschakeld gekregen. Koste helaas wel een uur om alles te regelen
  • Beoordeeld door: JOANNES - July 27, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Meer nederlandstalige medewerkers. Zoekresultaten op site vaak niet helemaal kloppend (andere sites ook niet). Medewerkers doen wel uiterste best om passende oplossing te zoeken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - NOLEGGIARE
  • Zeer soepel en aardig te woord gestaan. Direct geholpen ( niet zoals in Rome 3 uur in de rij moeten staan (vorig jaar)) Ivm niet beschikbaar zijn van de gereserveerde klasse een luxere grotere auto meegekregen zonder problemen (of bijbetaling). Snel terugstorten borg.
  • Beoordeeld door: PAULUS - April 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • het blijft altijd er onduidelijk hoe de verzekering is geregeld, ondanks afkoop eigen risico zijn een aantal maatschappijen, met name gold car, erg aanhoudend over het afsluiten van extra verzekeringen, dit zorgt voor nodeloos oponthoud. Gelukkig waren de laatste maatschappijen waar wij , via autoeurope huurde, sicily by car and smile, veel "relaxter".
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SMILE
  • het was erg moelijk de balie te vinden, er stond een groot bord MAGGIORE en op de hoek een klein bordje SMILE. daarom stond wij onnodig een half uur in de rij bij Siciyl by Car/Autopeurope
  • Beoordeeld door: PASQUALE - April 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • 1) Types of cars don't seem to be uniform across providers. For instance, when selecting 'Compact' variations among major firms are not negligible, which may be confusing and leading to sub-optimal choices for the customer. 2) I would like to have the possibility to choose a specific car, and then see which provider offer it. This may be very interesting for specific needs 3) I'd like to be able to set some preferences, e.g. "full-full" or coverage, as I always choose the same kind and having to select it every time is time-wasting 4) I use your services often: I would appreciate further discounts/special advantages for 'aficionados' like me
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: MARCEL - October 13, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • de voucher is duidelijk en ook begrijpbaar
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • men heeft het steeds over extra verzekeren geeft de auto mee met een papiertje waar de schades zijn vermeld men loopt dus niet mee bij het inleveren krijg ik dus een welles nietes spel maar door dat ik de auto voor vertrek op de vidieo had gezet kon men er dus niet onder uit dat het schade was die er al op zat heb dit als zeer onprettig ervaren
  • Beoordeeld door: LAMBERTUS - October 8, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima, doorgaan op dit niveau
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Prima, vlotte afhandeling.
  • Beoordeeld door: PHILIPPUS - September 17, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • doordat een dag voor de huur mijn creditkaart vanwege hacking werd geblokkeerd werd nu mijn medereiziger als hoofdbestuurder en op haar creditkaart belast. Goede service. Helaas kregen we een rauto die nogal wat beschadigingen had en de auto in een schemerruimte moesten afnemen. Niet meer doen. Ik huur regelmatig een auto via Auto Europe en dat zegt genoeg.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Doordat er een nogal op veel plaatsen beschadigde auto in Bologna was afgenomen, zie Auto Europe kader, daardoor problemen bij inlering in Treviso. Beslist geen schade gemaakt en nu toch voor wat extra schade genoteerd. Niet gezien bij inname!!!. Tevens lag er chewing gum op de vloer achterin. Wij gebruiken geen chewing gum, dus wellicht met de schoen mee naar binnen genoemen. Toch schade!! Jammer haalt de vreugde weg van het huren.
  • Beoordeeld door: EVERT - September 13, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Verzekering goed/duidelijk omschrijven na boeking.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Aangeven dat deze op dezelfde plaats zitten als HERTZ op luchthaven BOLOGNA.
  • Beoordeeld door: ANNEMIEK - September 11, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Graag duidelijkere informatie over verzekering die bij prijs inzitten
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: ED - September 7, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • We werden telefonisch goed geholpen door een medewerker. We kregen duidelijke uitleg over de verschillende verzekeringen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Het was ons niet heel duidelijk waar we de auto precies moesten terug brengen.
  • Beoordeeld door: ERIC - September 2, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto europe verkoopt mij extra verzekeringen en vervolgens kom ik bij de Firefly balie en proberen ze me daar nog een keer die verzekering te verkopen. Erg v erwarrend allemaal. Omdat jullie systeem niet is gekoppeld met FireFly desk moeten alle gegevens weer opnieuw worden opgeschreven, NAW gegevens, email, bank, credit card, rijbewijs etc etc
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Prima organisatie. Ze adviseren wel meteen de auto te controleren op beschadigingen. Wel erg lastig in het donker. Door het niet meteen te doen loop je risico dat jij verantwoordelijk bent voor niet bekende schades.
  • Beoordeeld door: PIETER - August 26, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • goede website - makkelijk te boeken. goede prijs.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • geboekt om 1300uur, echter auto pas beschikbaar v/a 1400 uur (mocht de auto terugbrengen 2 dagen later om 1500 uur i.p.v. 1300 uur !)...erg moeten zoeken naar het personeel in de parkeergarage voor het in ontvangst nemen van de sleutel (uiteindelijk pas om 1445 weggereden). mooie nieuwe Panda met slechts 5500 km...waarom er uiteindelijk 0.05 Euro is afgeschreven is mij onduidelijk !
Kies het land waar u woonachtig bent
close