Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN BARI

Bari, ItaliŽ: 41 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Bari:
customer review star rating
16
14
5
3
3

Pagina 1 van 3

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: SUSANNE - July 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Vanaf het begin tot het eind was alles tot in de puntjes verzorgd.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • We hebben een prima ervaring met LOCAUTO gehad. De overeenkomst tussen Auto Europe / LOCAUTO en cliŽnt was heel open, zodat we over alles goed geÔnformeerd waren. De auto was prima. Het ophalen en afleveren efficiŽnt en snel.
  • Beoordeeld door: DAWN - June 29, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Reservatie was niet doorgekomen bij Winrent bij aankomst op luchthaven Bari om 23u30. Uiteindelijk zijn we pas om +/- 0u40 kunnen vertrekken met dan nog een toeslag erbovenop omdat we "buiten" de openingsuren langskwamen ... (deze waren tot 23u30, maar omwille van de problemen dus uitgelopen). Mocht deze toeslag via AutoEurope terugbetaald worden en de afrekening van WinRent (nog steeds 1.000 EUR geblokkeerd op kredietkaat !) correct zijn, dan zou ik mijn ervaring aanpassing gezien we in het verleden steeds tevreden waren en problemen zijn er om opgelost te worden en als dat gebeurt, geen probleem!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - WINRENT
  • Zie commentaren bij AutoEurope, uiteindelijk een tussenoplossing gevonden maar tot op heden waarborg (1.000 EUR) nog steeds niet vrijgegeven en geen afrekening ontvangen. +/- 1u15 vooraleer we een auto hadden en dit 's nachts (aankomst 23u30) ...
  • Beoordeeld door: JOHANNES - June 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Gewoon goed: alles op de site klopt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Alles perfect bij ophalen van de splinternieuwe auto. Bij retourneren werd auto vijf minuten later afgemeld dan op contract stond en dit kostte direct een extra huurde, jammer en hierover direct bij thuiskomst claim ingediend bij Locauto,; nog geen respons hierop ontvangen.. Iedereen was wel erg vriendelijk.
  • Beoordeeld door: ROGIER - April 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Good prices, easy booking!! Use it every time i rent a car.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Brand new car. Easy transfer. Friendly service
  • Beoordeeld door: JOZEF - September 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • LOCAuto probeerde om ons nog een keer een verzekering te laten afsluiten, terwijl we dit via Autoeurope hadden gedaan
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Service en uitleg was prima, maar het gezeur over een nieuwe verzekering klopte niet
  • Beoordeeld door: RONALD - September 17, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Nog duidelijker aangeven wat nu wel of niet verzekerd is !! over schade , diefstal etc. Blokkeren van credit card voor diverse bedragen is zeer verwarrend en wekt irritatie en voorkomt lange rijen met verhitte discussies.!!!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • De maatschappij is correct ,maar wat ik hierboven schreef blijft vervelend. Uiteindelijk kreeg ik gratis !! een upgrade en vertrok ik met een VOLVO automaat in plaats van een FIAT Panda,waar ik uiteraard erg blij mee was !!
  • Beoordeeld door: ALEJANDRO - September 14, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Geen
  • Beoordeeld door: JOHANNES - August 18, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede service en afhandeling. Alles perfect
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Perfect
  • Beoordeeld door: ANDREAS - August 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Slechte service, moeizaam contact. Weinig bereidheid om te helpen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Beoordeeld door: GIUSEPPE - November 5, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Good service. Price is getting higher, though, noticed recently
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Good service and quick check in and out with car inspection and signature of the paper on the spot.
  • Beoordeeld door: AD - October 12, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Daar ik op het moment van het probleem auto Europe had gebeld hebben zei mij medegedeeld dat het mijn eigen schuld was jammer dan ik was wel verzekerd zodat ik dacht geen probleem te hebben
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Doordat ik niet voldoende credit op mijn credit card had staan konden zei mij op geen enkele manier helpen en deden ze ook geen enkele poging om dit te doen
  • Beoordeeld door: MATTHIAS - October 8, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Verder onduidelijk dat er 2000 euro borg zou worden gevraagd op de Credit Card.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Lange wachtrij bij ophalen auto. Ruim 2,5u gewacht. Verder onduidelijk dat er 2000 euro borg zou worden gevraagd op de Credit Card.
  • Beoordeeld door: TJEBBE - August 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Telefonisch moeilijk te bereiken (zeer lange wachttijd)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Onbeschofte behandeling bij aanmelding auto. Zeer lange wachttijd (hebben meer dan twee uur moeten wachten voordat we de auto konden krijgen) Onderbezetting en omslachtige manier van werken. Verder problemen met inleveren van de auto. Bestaande krasjes op de auto werden wij aansprakelijk voor gesteld. Moesten kosten betalen en werden zeer onbeschoft behandeld. Auto was verder prima.
  • Beoordeeld door: THOMAS - July 23, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Het vastleggen van de auto en de communicatie vooraf was goed geregeld. Het oordeel over Auto Europe kunnen we echter niet los zien van de ervaringen met Firefly in Bari. Daarover zijn we met name ontevreden. Dat gaat met name over de klantonvriendelijke behandeling die wij daar hebben ervaren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid van Fyrefly. Al bij aankomst. Zeer kortaf en zo snel mogelijk wegwerken. Geen ruimte voor vragen en bits. Zeer onaangenaam. Ook toen we voortdurend een signaal kregen over de te lage bandenspanning, die steeds weer terugkeerde, ook na vullen, lieten zij het probleem volledig bij ons. "Bijvullen en als de banden lek zijn is dat uw probleem". Daar kwam het op neer. Dat rijdt niet echt prettig. Het materiaal dient 100% in orde te zijn voordat de auto aan de klant wordt geleverd. Dat was niet het geval. Ook onduidelijkheid over de all riskverzekering, waar je voor je gevoel eigenlijk niet onderuit kon, omdat je anders het gevoel kreeg dat je anders ieder krasje zou moeten betalen, voelde onaangenaam.
  • Beoordeeld door: HALIL - July 15, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles verliep goed.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Medewerkers waren vlot, behulpzaam en sympathiek. Auto reed zonder geen enkel probleem.
  • Beoordeeld door: PATRICK - June 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik vind het zeer vreemd dat verhuurder ook Auto Europe heet, het zelfde logo gebruikt en toch claimt een ander bedrijf te zijn. Dat is een zeer vage juridische constructie of een inbreuk op merkenrecht, wat niet wordt aangevochten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: MARIAN - June 20, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • In de informatie die we gekregen hebben, stond dat we op een bepaalde plek moesten wachten tot het busje van Firefly ons op zou halen. Na een half uur wachten hebben we gebeld, daarna werden we snel opgehaald. Dit had duidelijker in de informatie moeten staan.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Snelle afwikkeling, zowel op de heenreis als op de terugreis.
  • Beoordeeld door: WOLTER - May 9, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • De bijkomende verzekeringen had ik liever van tevoren gezien. Het kinderzitje is in verhouding erg duur. Daar koop je zelf een zitje voor.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Lang in de rij moeten staan bij het afhalen.
  • Beoordeeld door: ERIC - May 8, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • De website is goed toegankelijk. Wat beter kan is wat de verschillende mogelijkheden voor huur van dezelfde auto precies betekenen, zoals "restitutie van het blijvend eigen risico". De auto was het afgesproken type: dus goed. Te verbeteren is waar men op het vliegveld (Bari) heen moet: naar de eigen balie van Auto Europe of Europcar: het bleek Europcar te zijn en dat is vervelend als je eerst in de rij bij de andere balie hebt gestaan en vervolgens weer kunt aansluiten. Kortom: ja, het is goed - maar het kan beslist nog beter.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Vriendelijke bediening. Men doet wel lang over het administreren van een (al vooraf) geboekte auto. Punto was netjes gewassen en stond klaar; geen verdere uitleg over gebruik of instrumenten. Goede, snelle controle bij inlevering.
  • Beoordeeld door: ANTON - October 26, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • De kosten voor "one-way fee" zouden makkelijker inzichtelijk moeten worden gemaakt om tot een prijsvergelijk te kunnen komen. Nu wordt alleen gemeld dat er een extra bijdrage gevraagd kan worden, maar niet de exacte hoogte ervan. Dit leverde ons een onprettige verassing op in Bari... De huurprijs verdubbelde bijna! We maakte al viermaal eerder gebruik van een huurauto via Auto-europe met een andere inleverplaats toen steeds zonder extra kosten!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Er viel over de "one-way fee" die buiten proporties hoog was niet te onderhandelen (Ä85,- op huur van Ä105,-). Advies was bij elke verhuurde op de eigen site te kijken naar de tarieven, die ook nog blijken per seizoen te wisselen.
Kies het land waar u woonachtig bent
close