Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN BARI

Bari, ItaliŽ: 38 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Bari:
customer review star rating
14
14
5
3
2

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: ROGIER - April 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Good prices, easy booking!! Use it every time i rent a car.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Brand new car. Easy transfer. Friendly service
  • Beoordeeld door: JOZEF - September 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • LOCAuto probeerde om ons nog een keer een verzekering te laten afsluiten, terwijl we dit via Autoeurope hadden gedaan
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Service en uitleg was prima, maar het gezeur over een nieuwe verzekering klopte niet
  • Beoordeeld door: RONALD - September 17, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Nog duidelijker aangeven wat nu wel of niet verzekerd is !! over schade , diefstal etc. Blokkeren van credit card voor diverse bedragen is zeer verwarrend en wekt irritatie en voorkomt lange rijen met verhitte discussies.!!!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • De maatschappij is correct ,maar wat ik hierboven schreef blijft vervelend. Uiteindelijk kreeg ik gratis !! een upgrade en vertrok ik met een VOLVO automaat in plaats van een FIAT Panda,waar ik uiteraard erg blij mee was !!
  • Beoordeeld door: ALEJANDRO - September 14, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Geen
  • Beoordeeld door: JOHANNES - August 18, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede service en afhandeling. Alles perfect
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Perfect
  • Beoordeeld door: ANDREAS - August 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Slechte service, moeizaam contact. Weinig bereidheid om te helpen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Beoordeeld door: GIUSEPPE - November 5, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Good service. Price is getting higher, though, noticed recently
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Good service and quick check in and out with car inspection and signature of the paper on the spot.
  • Beoordeeld door: AD - October 12, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Daar ik op het moment van het probleem auto Europe had gebeld hebben zei mij medegedeeld dat het mijn eigen schuld was jammer dan ik was wel verzekerd zodat ik dacht geen probleem te hebben
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Doordat ik niet voldoende credit op mijn credit card had staan konden zei mij op geen enkele manier helpen en deden ze ook geen enkele poging om dit te doen
  • Beoordeeld door: MATTHIAS - October 8, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Verder onduidelijk dat er 2000 euro borg zou worden gevraagd op de Credit Card.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Lange wachtrij bij ophalen auto. Ruim 2,5u gewacht. Verder onduidelijk dat er 2000 euro borg zou worden gevraagd op de Credit Card.
  • Beoordeeld door: TJEBBE - August 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Telefonisch moeilijk te bereiken (zeer lange wachttijd)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Onbeschofte behandeling bij aanmelding auto. Zeer lange wachttijd (hebben meer dan twee uur moeten wachten voordat we de auto konden krijgen) Onderbezetting en omslachtige manier van werken. Verder problemen met inleveren van de auto. Bestaande krasjes op de auto werden wij aansprakelijk voor gesteld. Moesten kosten betalen en werden zeer onbeschoft behandeld. Auto was verder prima.
  • Beoordeeld door: THOMAS - July 23, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Het vastleggen van de auto en de communicatie vooraf was goed geregeld. Het oordeel over Auto Europe kunnen we echter niet los zien van de ervaringen met Firefly in Bari. Daarover zijn we met name ontevreden. Dat gaat met name over de klantonvriendelijke behandeling die wij daar hebben ervaren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid van Fyrefly. Al bij aankomst. Zeer kortaf en zo snel mogelijk wegwerken. Geen ruimte voor vragen en bits. Zeer onaangenaam. Ook toen we voortdurend een signaal kregen over de te lage bandenspanning, die steeds weer terugkeerde, ook na vullen, lieten zij het probleem volledig bij ons. "Bijvullen en als de banden lek zijn is dat uw probleem". Daar kwam het op neer. Dat rijdt niet echt prettig. Het materiaal dient 100% in orde te zijn voordat de auto aan de klant wordt geleverd. Dat was niet het geval. Ook onduidelijkheid over de all riskverzekering, waar je voor je gevoel eigenlijk niet onderuit kon, omdat je anders het gevoel kreeg dat je anders ieder krasje zou moeten betalen, voelde onaangenaam.
  • Beoordeeld door: HALIL - July 15, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles verliep goed.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Medewerkers waren vlot, behulpzaam en sympathiek. Auto reed zonder geen enkel probleem.
  • Beoordeeld door: PATRICK - June 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik vind het zeer vreemd dat verhuurder ook Auto Europe heet, het zelfde logo gebruikt en toch claimt een ander bedrijf te zijn. Dat is een zeer vage juridische constructie of een inbreuk op merkenrecht, wat niet wordt aangevochten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: MARIAN - June 20, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • In de informatie die we gekregen hebben, stond dat we op een bepaalde plek moesten wachten tot het busje van Firefly ons op zou halen. Na een half uur wachten hebben we gebeld, daarna werden we snel opgehaald. Dit had duidelijker in de informatie moeten staan.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Snelle afwikkeling, zowel op de heenreis als op de terugreis.
  • Beoordeeld door: WOLTER - May 9, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • De bijkomende verzekeringen had ik liever van tevoren gezien. Het kinderzitje is in verhouding erg duur. Daar koop je zelf een zitje voor.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Lang in de rij moeten staan bij het afhalen.
  • Beoordeeld door: ERIC - May 8, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • De website is goed toegankelijk. Wat beter kan is wat de verschillende mogelijkheden voor huur van dezelfde auto precies betekenen, zoals "restitutie van het blijvend eigen risico". De auto was het afgesproken type: dus goed. Te verbeteren is waar men op het vliegveld (Bari) heen moet: naar de eigen balie van Auto Europe of Europcar: het bleek Europcar te zijn en dat is vervelend als je eerst in de rij bij de andere balie hebt gestaan en vervolgens weer kunt aansluiten. Kortom: ja, het is goed - maar het kan beslist nog beter.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ECR EAST DER
  • Vriendelijke bediening. Men doet wel lang over het administreren van een (al vooraf) geboekte auto. Punto was netjes gewassen en stond klaar; geen verdere uitleg over gebruik of instrumenten. Goede, snelle controle bij inlevering.
  • Beoordeeld door: ANTON - October 26, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • De kosten voor "one-way fee" zouden makkelijker inzichtelijk moeten worden gemaakt om tot een prijsvergelijk te kunnen komen. Nu wordt alleen gemeld dat er een extra bijdrage gevraagd kan worden, maar niet de exacte hoogte ervan. Dit leverde ons een onprettige verassing op in Bari... De huurprijs verdubbelde bijna! We maakte al viermaal eerder gebruik van een huurauto via Auto-europe met een andere inleverplaats toen steeds zonder extra kosten!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Er viel over de "one-way fee" die buiten proporties hoog was niet te onderhandelen (Ä85,- op huur van Ä105,-). Advies was bij elke verhuurde op de eigen site te kijken naar de tarieven, die ook nog blijken per seizoen te wisselen.
  • Beoordeeld door: JACOBUS - October 16, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Bij aankomst in Bari dienden wij op bepaalde parkeerplaats te wachten tot het busje van Firefly ons op kwam halen. Dit hebben wij gedaan maar er kwam geen busje (3 kwartier) Het probleem werd opgelost toen wij Firefly gebeld hebben. Navraag leerde dat Firefly niet anticipeert op de verstrekte vluchtinformatie maar pas komt als er gebeld wordt. De instructies kloppen dus niet.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zie boven. Na oplossen van ophaalprobleem is alles vlekkeloos verlopen.
  • Beoordeeld door: JAN - September 24, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Op het ophaalformulier heeft men nagelaten ALLE beschadigingen op te geven. Dat was bij teruggave vervelend omdat men ons een deuk en kras in de linkervoordeur in rekening wilde stellen. Wij hadden gelukkig een foto ervan gemaakt. Het was bij het ophalen erg druk en men had geen tijd om ons te woord te staan. Zodoende hebben we voor de zekerheid een foto gemaakt. Maar je moet erop kunnen vertrouwen dat het formulier klopt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Wij moesten 1 uur in de rij staan om een al geboekte auto op te halen!! dat moet toch sneller kunnen. de dames werkten dan ook niet erg snel en bemoeiden zich continue met de klant van de ander. Bovendien werd ons verweten dat we niet op het afgesproken tijdstip aanwezig waren. Je geeft toch je vluchtnummer op zodat men met vertraging rekening kan houden!
  • Beoordeeld door: JOHAN - September 19, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Op mijn voucher staat vermeld dat de locatie van Fire fly buiten de luchthaven van Bari ligt. Ik kon echter geen verwijzing naar Firefly vinden. In de hal is een loket van auto europa met hetzelfde logo als auto Europe. Ik zag daar meerdere mensen met vouchers van Auto Europe staan. De wachtrij was erg lang ik heb er anderhalf uur gestaan totdat een andere klant van Auto Europe boos weg liep. Daardoor had ik in de gaten dat ik ook fout stond. Mijn advies is om duidelijker aan te geven op de voucher dat je niet bij Auto Europa moet zijn. Dat scheelt een hoop frustratie. Ik heb vaker een auto via jullie gehuurd en weet dat de informatie doorgaans goed is. Hier kan het echter beter
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De afhandeling was correct. Advies is om ergens aan te geven waar de shutlle te vinden is zie boven.
Kies het land waar u woonachtig bent
close