Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN ALGHERO

Alghero, ItaliŽ: 42 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Alghero:
customer review star rating
23
9
2
4
3

Pagina 1 van 3

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: EDWIN - October 10, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Het zoeken naar een geschikte auto, de reservering en de bevestiging ervan verliepen prima
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Wij hebben een Fiat 500 gereserveerd omdat wij eindelijk eens in zo'n auto wilden rijden in ItaliŽ ! Bovendien met Airco. De baliemedewerker gaf heel koel aan dat er geen Fiat 500 was ... en scheepte ons af met een Fiat Panda ..... zonder Airco. Omdat we net begonnen aan onze vakantie hebben we er maar verder niet moeilijk over gedaan, maar het was wel een zware teleurstelling. Wij hebben niet geleverd gekregen waarvoor wij wel hebben betaald !
  • Beoordeeld door: HENDRIKUS - September 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Er staat boven aan de voucher Auto Europe maar je huurt bij Maggiore dat staat in het klein op je voucher hierdoor bij auto Europe anderhalf uur in de verkeerde rij gestaan. Maggiore heeft een eigen desk was balen. Dan vondt ik het ook raar dat als je je credidcard verloren zou hebben ook al heb je netjes betaald dat je ivm de borg je auto niet mee zou krijgen er is dan geen vervangende oplossing. Dit is voor mij een reden geen auto meer vooruit te boeken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Beoordeeld door: LEONIE - September 16, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik probeer met auto Europe in contact te komen via de mail maar krijg geen reactie (na terugkomst uit ItaliŽ) Geen ontvangstbevestiging en geen antwoord op mijn vraag. Het aanleveren van voucher was prima.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Kreeg niet de auto die ik had gereserveerd, naar mijn idee ook een kleinere wagen maar volgens locauto in dezelfde categorie. Auto was niet niet echt schoon maar voldeed verder prima. Aan de balie vriendelijk geholpen. Bij het automaten wordt alles met tablet geregeld, je ziet niet goed waar je voor tekent en zou, via je mail een afschrift krijgen. Tot op heden niet ontvangen. Tevens staat er nog steeds, na inleveren auto zonder schade, nog een bedrag gereserveerd op de creditcard. Afwachten hoe dat afloopt.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - October 3, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Geachte heer, mevrouw, Vanwege het gebruik van creditcard in buitenland, voorafgaand aan autohuur, was ik niet in staat het hoge bedrag van Euro 2000 aan borg te voldoen. Heb hiervoor voorstel gedaan om Euro 1000 borg van echtgenote naast de Euro 1000 vanaf eigen creditcard te voldoen echter was men niet bereid tot enige medewerking. Resultaat Euro 382,10 extra om de borg naar Euro 1000 te kunnen verlagen. Zou het op prijs stellen als hier naar gekeken kan worden. Ben bereid nadere informatie te verstrekken. Met vriendelijke groet, Hans Paul
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Beoordeeld door: JOHANNES - September 29, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijk op de voucher de te betalen borg zetten. Telefonisch hulp bieden ipv afscheppen. Nederlands nummer met Poolse telefoniste..
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Niet mee werkend, te hoge borg, dubbele betaald door 40Ä te weinig borg
  • Beoordeeld door: PATRIZIA - September 17, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Autoeurope zou meer info over speciale voorwaarden van verhuurder moeten geven. Het bleek bij inlevering van de auto dat Smile extra kosten berekend als de auto niet gewassen wordt ingeleverd. Absurde voorwaarde.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SMILE
  • Niemand ter plekke om bij afhalen auto extra schade te laten aantekenen. (Heb in overleg foto's gemaakt van schade.) Bij inleveren bleek dat auto gewassen ingeleverd moest worden en anders boete betalen. Absurde voorwaarde, hoe weet je als toerist waar een wasserette is? Deze voorwaarde was nergens te lezen bij reservering!
  • Beoordeeld door: HANS - June 29, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Tot op heden altijd prima auto's gehad via jullie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Ik had een volstrekt nieuwe auto. Geen problemen. Personeel vriendelijk. Ik heb wel 1 uur! in de rij gestaan om de auto af te halen. De hoeveelheid administratieve handelingen aan de balie zijn buiten proportioneel. Weer een blaadje scannen, weer een handtekening etc etc.
  • Beoordeeld door: AD - May 2, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Omdat wij een auto gehuurd hadden bij Auto Europe was het ons niet gelijk duidelijk dat wij hem op moesten halen bij Locauto. Dit stond wel in de papieren, maar misschien dat dit toch wat duidelijker vermeld zou kunnen worden. Het heeft ons veel tijd gekost op de luchthaven Alghero.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • Beoordeeld door: JOHANNES - March 17, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima. Zal ik ook volgende keer weer doen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - LOCAUTO
  • perfect
  • Beoordeeld door: ROSARIO - March 16, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Als ik samen met mijn vrouw op vakantie ben en dan een auto reserveer met onze creditcard (Die toevallig op mn vrouw haar naam staat) dan vind ik het belachlijk dat ik die auto dan niet mee krijg als ik ter plekke ben! Nee eigenlijk wil ik mn geld terug
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: JOHANNES - November 10, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Maybe indicate more clear what to do to contact the rental car company.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Takes extra time to pick up the car.
  • Beoordeeld door: ROBERT - September 26, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Altijd prima geregeld,alleen deze keer was de informatie over de verhuurder niet duidelijk weergegeven. Deze was bv 5 km van de luchthaven vandaan wij waren afhankelijk van hun ophaaltaxi. dit duurde te lang.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Deze verhuurder was 5 km van de luchthaven vandaan dit was mij niet duidelijk bekend bij de boeking,al stond het wel ergens klein vermeld.bij aankomst op de luchthaven was er geen kantoor van firefly,bleek dat ik moest bellen om opgehaald te worden,duurde bijna een uur voordat dit zover was. Het eigen risico van firefly was veel hoger dan ik gewend was. Wij kregen eerst een afgeleefde auto aangeboden,die heb ik geweigerd en kreeg toen een betere auto. bij het terugbrengen van de auto ging gelukkig alles vlot en zonder problemen,wij werden snel naar de luchthaven terug gebracht.
  • Beoordeeld door: FRANK - September 16, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima service
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Prima.
  • Beoordeeld door: HENDRIK - August 31, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Informatie over aankomst en waar Firefly te vinden was niet correct, hebben 3 keer moeten bellen naar Firefly om te horen dat je bij Herz moet uitkijken naar iemand in een geel T-shirt
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zie bovenstaande, info klopte niet en Firefly reageerde niet goed op mijn telefoontje. Drie keer moeten bellen!!
  • Beoordeeld door: RONALD - August 9, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Het boeken verloopt uitermate soepel en de prijs is prima.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Heel vriendelijk personeel, alleen is het Engels dat ze spreken niet optimaal.
  • Beoordeeld door: MARINO - July 13, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Boeken bij Auto Europe prima in orde. Iets meer info verstrekken over procedure autohuur in het land van huur aanbevolen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - MAGGIORE
  • Heb erg lang moeten wachten tot ik de sleutel had van de auto. Ook ben ik niet goed begeleid naar de auto. Er is tegen mij gezegd 80 mtr lopen, parkeerplaats G (nergens aangegeven)plaats 44. Nou!!! Niet zo makkelijk als het erg donker is en slecht verlicht. heeft mij ruim een half uur gekost om de auto te vinden. De auto zelf prima in orde. Kwaliteit gehuurde auto een 8, service en klantvriendelijkheid een 4.
  • Beoordeeld door: CORNELIS MARINUS - May 13, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Het reserveren van een huurauto ging heel makkelijk en zonder problemen via de website.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Op de luchthaven kregen wij heel snel de beschikking over de sleutels van de auto. Wel moesten allerlei papieren ondertekend worden, waarbij er geen tijd was om deze goed te bekijken. Helaas stond de auto helemaal aan het andere eind van de parkeerplaats op het vliegveld. Daar bleek dat de auto wat lichte lakschade had die niet op het formulier vermeld stond. We hadden echter geen tijd om weer terug te gaan naar het loket, dus hier maakten wij ons wat zorgen om. Maar het inleveren van de auto ging zonder problemen.
  • Beoordeeld door: RENS - May 13, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • We hadden een babyzitje (0-13kg) gereserveerd via auto-europe en omdat dit kon zijn we ervan uitgegaan dat die beschikbaar was. Ter plaatse bleek de lokale verhuurder deze zitjes helemaal niet te hebbe. Hij had alleen zitjes voor kinderen vanaf 9 kilo. Niet geschikt voor onze 3 maanden oude baby.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Zoals boven beschreven geen babyzitje beschikbaar. Lokale medewerker was niet van zins dit probleem voor ons op te lossen. Slechte service. Bovendien moest ik tekenen voor in orde zijn van de auto (schade en benzine) voor ik deze gezien had. Door het gedoe met babyzitje vergeten te kijken of de auto vol was met benzine. Pas de volgende ochtend zag ik dat de auto maar 30% vol was terwijl ik maar 20 km gereden had en de verhuur een vol/vol policy heeft. Nog gebeld naar lokale verhuur, maar die wilde de hoeveelheid benzine op het checkout formulier niet aanpassen.
  • Beoordeeld door: KARIN - April 26, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • prima, snelle service.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • auto had gewassen kunnen worden voor verhuur, zeker de voorruit. Geeft een wat nettere indruk.
  • Beoordeeld door: ROGIER - April 14, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles verliep vlekkeloos.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Probleemloos. Prima service. Ophaal en afhaal tijdstippem weken af van wat ik aangaf, maar dat was geen probleem.
Kies het land waar u woonachtig bent
close