Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN GROOT-BRITTANNIň
Bronnen > Klantenbeoordelingen > Groot-BrittanniŽ

Groot-BrittanniŽ: 81 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Groot-BrittanniŽ:
customer review star rating
54
21
4
1
1

Pagina 1 van 5

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: HENRICUS - November 25, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • 1. Verbeter de communicatie: het is volstrekt onduidelijk dat je een eigen creditkaart moet tonen bij het ophalen van de auto. 2. Het is volstrekt onduidelijk dat je geen geld terugkrijgt als de verhuurder weigert een auto mee te geven. 3. Geef een auto mee aan degene die een creditkaart laat zien waarmee de auto is betaald. Omdat Autoeurope mijn geld niet teruggeeft, raad ik iedereen af om hier een auto te huren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Volstrekt inflexibel. Ze hadden de creditkaart moeten accepteren waarmee de auto is betaald. Op basis van mijn paspoort hadden ze mijn identiteit kunnen vaststellen. Een andere mogelijkheid was geweest om cash te accepteren als deposit. Nu had ik geen auto terwijl ik daar op had gerekend.
  • Beoordeeld door: JBR - June 23, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles mbt advertentie en aanbiedingen is in het nederlands, waarom dan geen nederlands sprekende meneer of mevrouw bij de boeking. Het blijft een geklooi met verzekering e.d. graag eenduidiger aangeven wat er wel of niet bij in zit. Ik vindt het tevens lastig om met twee aanspreekpunten te moeten dealen. Als auto europe mij een auto bemiddeld, zorg er dan ook voor dat er op het betreffende vliegveld iemand als aanspreekpunt is, daar moet ik dan nog eens met een medewerker van de autoverhuurder dealen, wederom met technische zaken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • zie hierboven en wederom gezeur over verzekeing, wat zit er nu wel in en wat niet. Belachelijk hoge prijven voor sat nav.
  • Beoordeeld door: NICO - May 27, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • trage reactie bij schade
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HERTZ WEND
  • Beoordeeld door: C.A. - May 6, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Normaal gesproken prima tarieven
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HERTZ WEND
  • Hertz beveelt aan de auto met lege tank in te leveren omdat ze lagere brandstofprijzen zeggen te rekenen. Leeg inleveren lukt natuurlijk nooit. Vervolgens wordt bij inleveren een volledige tank brandstof berekent. Onnodig duur dus.
  • Beoordeeld door: JOSEPHUS - March 16, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Jullie informatie is een beetje misleidend. Het bedrag wat op interenet staat is prima, maar als je dan nog van alles er bij moet verzekeren dan loopt het aardig, zeg maar veel te veel op. Je kan bij het afhalen eigenlijk geen nee meer zeggen. Jammer
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • De mensen waren prima. Correct. Maar ook hier moesten ze van alles uitleggen om mijn teleurstelling te sussen. De auto was ook prima.
  • Beoordeeld door: JENNIFER-LEE - March 10, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Ga zo door
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Beoordeeld door: MICHAEL - January 13, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Het was niet duidelijk uit de papieren dat voor interrent at Stansted wij bij Europcar moesten zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Wij konden geen receipt krijgen bij de Europcar drop off plaats. Hiervoor moesten wij naar de Europcar desk in de terminal melden. Daar waren wij echter wel snel geholpen.
  • Beoordeeld door: JACQ - November 27, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • zoals steeds opnieuw zeer tevreden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUDGET
  • Beoordeeld door: JOS - October 23, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Evenals andere autoverhuurders moeten klanten een stuk lopen om bij de parkeerplaats te komen. Met koffers en paraplu vanwege de regen is dat niet handig.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Keurig afgehandeld, ook toen ik de afspraak om de auto met volle tank terug te leveren niet kon waarmaken omdat het tankstation gesloten was. Zij hadden hiervoor het hoge tarief kunnen rekenen maar hebben dat gereduceerd tot een normaal bedrag.
  • Beoordeeld door: RUTGERUS - August 7, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen poespas, prima bedrijf, prima service. Helemaal goed en goedkoop!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Helemaal goed!
  • Beoordeeld door: ROBERT - July 29, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • easy and you cansee the rental car company before the confirmaton.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • A lot of signatures are required before the pickup, almost 6 or 7.
  • Beoordeeld door: THEO - June 19, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Ook zeer tebv reden over de opvolging en aanbieding voor een vervolg auto huur voor maandelijks periode
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: AD - June 15, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede Service!!!!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Vriendelijke mensen!!
  • Beoordeeld door: MIKE - June 12, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Great easy service - just the way I like it.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • They didn't offer an upgrade - which we've probably taken if offered.
  • Beoordeeld door: HEIDI E. - June 8, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • benzinetank leeg bij inleveren afkopen is volgens mij erg kostbaar. Onzinnige aktie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Snelle ophaalservice en handige afleverservice. De keuze voor inleveren met lege tank is echter niet klantvriendelijk.
  • Beoordeeld door: CORA - June 2, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Snel een auto te regelen. Alleen jammer dat je in eerste instantie niet kon zien bij welke oranisatie je de auto huurt. Ik wil namelijk echt nooit meer zaken doen met Europcar (ook al zouden ze misschien de goedkoopste zijn)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • zeer klantvriendleijke medewerkers. Auto was prima in orde en gecontroleerd. Duidelijke uitleg over verzekering. Fijn dat we de auto ook voor de deur weer terug konden brengen. Dat was enkele jaren geleden in Glasgow anders,
  • Beoordeeld door: JENNIFER-LEE - May 28, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima geregeld. Mooie en nieuwe auto
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - AVIS
  • Goed geholpen. vriendelijke man die verstand van zaken had.
  • Beoordeeld door: PETER - May 27, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben niet van tevoren geinformeerd over de extra kosten van de auto in Edinburgh city ipv vliegveld af te leveren. Dit bracht mij 40 pond aan extra kosten mee.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: ABEL - May 22, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima service, zowel online als telefonisch door een medewerker van AutoEurope. Boek al jaren mijn huurauto's bij AutoEurope en heb nog nooit problemen gehad met een boeking.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: ERIK - May 14, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen, prima zo !
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Wachttijd bij ophalen was wat aan de lange kant. Verder heel aardig. Terugbrengen was erg goed, snel en efficiŽnt geregeld.
Kies het land waar u woonachtig bent
close