Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN HERAKLION

Heraklion, Griekenland: 33 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Heraklion:
customer review star rating
14
13
3
2
1

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: RUDY - April 13, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • de beste deals
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - GREEN MOTION
  • goedkoop
  • Beoordeeld door: NELLY - October 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Fijne service en flexibiliteit qua bijstelling reservering na wijzigen vluchttijden!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Jammer dat we een toeslag moesten betalen omdat we later aankwamen dan aanvankelijk aangegeven en na 22.00 uur betaal je dan ene toeslag. Verder zou even meelopen naar de auto fijn zijn want er was een beschadiging die ik wilde laten zien en moest toen terug naar de balie. Verder was ik behoorlijk tevreden.
  • Beoordeeld door: SJOERD - September 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijke uitleg over kosten op de site. Kon het vluchtnummer niet op de site zetten met boeken. Pakte niet. Later telefonisch doorgegeven. Wel wat onduidelijk of we de auto na kantooruren op konden halen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Nette auto's. Wel ander merk en model dan uitgezocht maar in zelfde klasse. Auto was iets kleiner dit viel beetje tegen. Verder netjes geholpen aan balie. Duidelijke rekening. Wel iets meerkosten voor ophalen buiten kantooruren maar zeer schappelijke prijs. Prima service.
  • Beoordeeld door: PETER - September 17, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Tot op heden is de boeking prima verlopen. Hopelijk geen meldingen nog achteraf.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Enorm lange wachttijd om de auto op te halen in de terminal bij de balie van Thrifty / Hertz. Ruim 1,5 uur in de rij en het ging allemaal zo langzaam! Waar bij andere aanbieders de rijen echt sneller werden weggewerkt. Verder twee auto's geboekt van een bepaald type, kregen wel een klasse lager. Beide auto's behoorlijke schade rondom. Voor ons nooit meer Thrifty / Hertz!
  • Beoordeeld door: ANDREI - October 6, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Very fast and reliable service. Online booking works very good.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Had to stay 20 minutes in queue to sign the contract then another 20 min to get the car.
  • Beoordeeld door: LAMBERTUS - August 16, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Boekingsproces prima. Omdat we vertraging hadden hebben we, zoals in de papieren staat, gebeld met AutoEurope. Contact vanaf Dusseldorf alleen mogleijk met Duitsland. We werden zeer kortaf te woord gestaan, we moesten maar rechtstreeks met Firefly bellen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Firefly betekent in Heraklion Hertz. We arriveerden pas rond half 12 in de avond op het vliegveld. men was gestresst, de dag moest worden afegsloten, Voor vragen was geen tijd. we kregen de sleutels mee en melsten maar op de knop drukken om de auto te vinden. men liep dus ook niet mee om de auto te controleren. Auto bleek ondanks groot aantal km in orde. Omdat we vertraging hadden hebben we gebeld, helaass nam niemand de telefoon op.
  • Beoordeeld door: NILS - May 25, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • We kwamen aan en moesten de auto bij Hertz ophalen. Toen ze zagen dat we niet van hertz waren werden we opzij gezet.En werden eerst de andere klanten geholpen,wat ontzettend frustrerend was. Bij het terug brengen werd niets afgetekend dus bewijs dat je de auto hebt ingeleverd is er niet.We hebben maar foto's gemaakt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zie text.
  • Beoordeeld door: ANDERT - May 24, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Naast debitering van mijn creditcard ad 1000 moest ik ook nog eens letterlijk een blanco check tekenen anders kreeg ik de auto niet mee. Verhuurder weigerde mij te laten zien waar dat in mijn overeenkomst stond? Heb een maximum bedrag van 1000 voorgesteld. Werd vervolgens totaal genegeerd en gedwongen Autoeurope Dld (dit was immers m'n counterparty aldus Fyrefly) te bellen (met alle kosten en tijdverlies als gevolg). Hier kreeg ik terug dat ik het toch maar moest tekenen (dit was/is gebruikelijk). Toen ik daar geen genoegen mee nam werd overlegd met een supervisor en mocht ik kosteloos annuleren hetgeen geen optie was aangezien last minute elders een auto boeken de hoofdprijs betekent. Met het mes op de keel de cheque moeten tekenen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zeer klant onvriendelijk. Acteren vanuit machtsvertoon. Respectloze behandeling. NB ik ga ervanuit dat deze beoordeling wordt gepubliceerd en dat jullie niet aan cherry picking doen!
  • Beoordeeld door: WILLEM - May 24, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Het zou plezierig zijn als een kaart met de plaats van het verhuur bedrijf op het vliegveld bij geleverd werd.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Tank zou vol zijn, maar bij tanken na 80 km. moest 30 Euro betaald worden, dus de tank was niet vol. Ook de auto had al meer dan 73.000 km gereden en was rondom op meer dan 6 plaatsen met schade. Bij ophalen was niemand van Firefly aanwezig en na veel keer bellen werd uiteindelijk door iemand van Hertz de auto afgeleverd.
  • Beoordeeld door: ETIENNE - May 17, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Lange wachtrij voor ontvangst auto Auto ontvangen om 22:10 met bijna geen benzine met de mededeling over 20 km ongeveer is een tankstation, tank daar maar. Bye!
  • Beoordeeld door: WENDY - May 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • In jullie laatste email stond dat ik een internationaal rijbewijs moest kunnen overleggen. Ik ben nog vlug naar de ANWB winkel gereden en €17,95 betaald en iedereen in mijn omgeving vond het erg raar dat ik dit nodig zou hebben. En op Kreta zelf gaven ze ook aan dat ik dit niet nodig had. Dus bedankt voor de extra onnodige onkosten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Heel vriendelijk personeel en zij hebben ons erg goed geholpen en advies gegeven. Auto was in orde en reed fijn. Topper!!
  • Beoordeeld door: MARINA - May 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Gemakkelijk te boeken vind ik fijn, ook dat er bij vragen gebeld kan worden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • We hebben op een plezierige manier de huurauto kunnen wisselen, nadat we wat klachten hadden
  • Beoordeeld door: INA - April 30, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Onduidelijkheid over de verschillende verzekeringen en dekkingen op de site.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Beoordeeld door: ERIC - October 14, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • de internet boeking was ok. ga niet aanbevelen omdat je dus kans hebt om bij Enterprise terecht te komen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Ik heb 2.5 uur in de rij moeten wachten voordat ik mijn sleutel kreeg. Op de bon staat dat er voor 5/8 benzine inzit..Ik rijd weg mijn lampje begint na 1 minuut te branden en ik kan nog maar 40 km rijden om pomp te halen..leuk op een plek waar je voor het eerst bent! auto heeft meer dan 120000 km gelopen en zag er van binenn niet netjes uit. de radio zat op een codeslot..was er niet af te halen. Met andere woorden zeer teleurgesteld!
  • Beoordeeld door: DOEDE - October 5, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed genoeg
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: EDMUND - June 20, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Al vele jaren trouwe klant bij Auto Europe en nog steeds naar volle tevredenheid! Blijf wel scherp naar de auto verhuurders waar jullie met samenwerken. In Hongarije vaak een huurauto met lege tank en nu weer in Heraklion laten ze je vooraf een volle tank betalen? Vreemde praktijken houden de verhuurders er soms op na!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Wij huren al vele jaren een auto via Auto Europe bij Thrifty. Altijd naar tevredenheid. Dit keer voor het eerst op Kreta Heraklion. Wat ons bevreemde was dat wij vooraf een volle tank benzine moesten afrekenen €61,13. De tank was gelukkig helemaal vol bij aanvang huur en wij hebben hem ook vol ingeleverd. Volgens Thrifty Heraklion konden wij de auto ook met lege tank inleveren en dan zouden wij zogenaamd goedkoper uit zijn dan zelf vol te tanken. Wat een onzin verhaal zeg! Bij terugkomst hebben wij erop aangedrongen dat het vooraf betaalde bedrag via Creditcard weer gecrediteerd werd, omdat wij de auto hebben ingeleverd met volle tank (koste €50) dus hoezo is het goedkoper om hem met lege tank terug te brengen? Dit zou niet mogen voorkomen!
  • Beoordeeld door: MARCEL - May 14, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Extra (mogelijke)bijkomende kosten waren pas zichtbaar na boeking. Werden overigens niet in rekening gebracht
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Auto kwam bij andere aanbieder vandaan en was erg vuil. De airco kon niet gebruikt worden omdat deze vuil was/erg stonk. Auto rammelde, had zachte banden bij afleveren en was niet zoals afgesproken voorzien van benzine. Hij kon leeg afgeleverd worden.
  • Beoordeeld door: HERMANUS - May 13, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Bemiddeling in orde.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Reservering van 650 euro op mijn creditcard is nog steeds niet ongedaan gemaakt.
  • Beoordeeld door: WILLEM - May 4, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto stond klaar conform afspraak, we konden snel afhandelen en rijden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • De auto die we meekregen was eigenlijk aan onderhoud toe. In het display verscheen na drie dagen de melding dat er Maintenance Due Soon nodig was. Verder reed de auto prima en zijn we overal zonder problemen gekomen.
  • Beoordeeld door: MARVIN - October 23, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Bij aankomst was het onduidelijk waar we moesten zijn om de auto in ontvangst te nemen. Waardoor ik een half uur aan het zoeken ben gewees.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Bij aankomst was het onduidelijk waar we moesten zijn om de auto in ontvangst te nemen. Waardoor ik een half uur aan het zoeken ben gewees.
Kies het land waar u woonachtig bent
close