Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ťťn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN NICE

Nice, Frankrijk: 112 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Nice:
customer review star rating
61
37
7
4
3

Pagina 1 van 6

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: NICOLE - May 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer veel waar voor dit geld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Vriendelijke medewerkster.
  • Beoordeeld door: A.J. - March 27, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Beoordeeld door: WILLEM - December 3, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • goede afhandeling, makkelijk boeken. Wel elke dag in de gaten houden, want de prijzen verschillen soms enorm.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Prima auto, upgrade gekregen na een vorige foutieve verwerking
  • Beoordeeld door: ARJEN - November 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Die verzekeringen blijven een issue. Niet duidelijk wat gedekt is. Verhuurders proberen ook nog verzekering aan te praten door te doen alsof autoeurope verzekering niet voldoende is.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Volgende keer melden dat Keddy onderdeel is van Europecar; moesten nogal zoeken om het bij airport te vinden.
  • Beoordeeld door: MARIE-CLAIRE - November 5, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • al jaren huren wij auto's via Autoeurope. Wanneer een erkenning voor trouwe gebruikers ?
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Aardige en efficiŽnte mensen
  • Beoordeeld door: THEO - November 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • De auto moet worden ingeleverd op Terminal 2! Firefly heeft buiten de terminal op loopafstand een eigen parkeerterrein. Tekst aanpassen svp!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Prima auto tegen aantrekkelijke huurprijs. Goede afhandeling.
  • Beoordeeld door: BRUMMER - October 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Info op uw voucher en de realiteitszin van de firefly employee te nice airport komen totaal niet overeen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Er ontstond een dispuut tussen Firefly en ondergetekende over de autoverzekering. Volgens Firefly zou ik geheel onverzekerd gaan rondrijden. Volgens uw voucher zou ik alleen een eigen risico hebben van 1000 -1500 euro bij schade of diefstal maar wel degelijk verzekerd. Me (extra) verzekeren zou me ca.80-90 euro gaan kosten evenveel als de gehele autohuur. Belachelijk natuurlijk. Ik heb het ook geweigerd. Een vervelende situatie ontstond er. Later toen ik alle documenten nog eens goed doorlas bleek dat de employee maar wat uit zijn nek heeft zit ouwehoeren. De 80-90 euro was voor afkoop eigen risico. Maar ik was wel degelijk verzekerd. Voorts was Firefly helemaal achteraf gelegen en haast onvindbaar. Ik moest 2 x de weg vragen. Beoordeling:1
  • Beoordeeld door: ANGELA - October 17, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Door een probleem met onze vlucht wisten we dat we te laat zouden in Nice aankomen. We hebben geprobeerd contact met AutoEurope te nemen maar de medewerker kon ons niet echt helpen. We probeerden direct contact met Alamo nemen. Niet gelukt. Uitendelijk lukte ons contact met een andere nummer van AutoEurope. Tot onze verbazing de medewerkster was boos op ons! Heel onvriendelijk. De oplossing aangeboden was zelf contact met Alamo op te nemen of een hele andere heel er duur autohuur. Via een kennis in Nice die naar Alamo balie moest gaan is de oplossing gekomen. Dus als je hulp nodig hebt reken niet op AutoEurope!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Er is niemand die de telefoon opneemt! Je moet bij de balie zijn als je een probleem hebt of extra informatie nodig hebt. Verder wees alert dat ze maken geen reservering van de borg maar ze schrijven het bedrag meteen af van je credit card! De auto die we kregen was goed en de balie medewerskerster, Debora, was heel erg aardig.
  • Beoordeeld door: MADELON - October 14, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • veel keuze en goede bemiddeling
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • prima auto voor een goede prijs
  • Beoordeeld door: H - October 5, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • goede prijs, klasse wagen voor het geld, aardige medewerkers (moest bellen voor wat wijzigingen) - wel alleen Engels talig personeel maar dat maakt mij niet uit.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • goede wagen voor die prijs Houd er rekening mee, dat de wachttijden bij Europcar en Keddy (hetzelfde pot nat maar dan alleen goedkoper) in Nice een DUIDELIJK langere wachtrij heeft dan andere autoverhuurders
  • Beoordeeld door: ERNEST - September 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Beter aangeven dat Keddy onder Europcar valt. Maak dat een andere kleur op het contract.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Geen hoogseizoen en toch meer dan anderhalf uur wachten voordat je de auto kunt meenemen. Iedereen kiest toch voor de voordeligste? Keddy staat niet goed aangegeven en blijkt achteraf onder Europcar te vallen. Gereserveerde auto is niet beschikbaar maar er wordt wel een goed alternatief geboden en zo betaal je eigenlijk toch 50% meer dan dan je van plan was.
  • Beoordeeld door: RICHARD - September 15, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima bedrijf, goede producten, goede prijs/prestatieverhouding en betrouwbaar.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Wachttijd was wat lang toen we de auto ophaalden. Verder prima!
  • Beoordeeld door: SAM - August 10, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijk aangeven wat wel en niet verzekerd is altijd problemen ,ook met de taal.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Gezeur over verzekeringen en exstra kosten
  • Beoordeeld door: A.M.H - July 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • goed door Auto Europa geholpen werd wel geconfronteerd bij het verhuur bedrijf dat ik nog een verzekering van 1.50 per dag moest afsluiten daar bij pech ik een rekening van 150,00 euro zou moeten betalen . dit is mij door Auto Europa niet verteld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • nieuwe wagen zelfs met GPS werd nog wel op extra onkosten gebracht daar ik bij eventuele pech ik 150,00 euro zou moeten betalen,zou niet in de super cover verzekering zitten
  • Beoordeeld door: TIM - November 6, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • boeken via de website was makkelijk; ik heb geen verdere contacten gehad dus ik weet niet of mn tevredenheid zich ook uitstrekt over service als er wel problemen zouden zijn
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • werden zeer prettig en professioneel ontvangen en de jongeman die de auto meegaf nam de tijd voor uitleg en controle op schades
  • Beoordeeld door: ROBERTUS - October 12, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik heb nu al vijf keer bij jullie geboekt, altijd voor NICE, en nooit een probleem ondervonden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Een bijzonder spontaan en enthousiast team. De TWINGO was wel van mei 2013 maar functioneerde goed. Het had al de nodige kilometers en lakschade, hetgeen mij een beetje argwaan deed opwellen, je weet maar nooit, maar bij inlevering bleken er geen problemen te zijn. Alles werd efficiŽnt afgewikkeld.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - October 4, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Uitstekende auto, goede prijs, vriendelijk en behulpzaam personeel, klantgerichte aanpak.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Tevreden - zie boven. Geen verdere opmerkingen.
  • Beoordeeld door: MARIUS - September 27, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Meer selectief met samenwerking en keuze van verhuurbedriiven. Meer informatie verschaffen aan verhuurders over contracten afgesloten met klant
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Slechtste staat van huurauto in 20 jaar (binnenkant smerig, auto vol met krasse en deuken, banden spanning slecht, uitlaat lekt. Personeel carpark niet behulpzaam) van ervaring met huur auto's ik huur gemiddeld 2-3 per jaar . Een ander auto kon ik wel maar moest wel bijbetalen. Personeel arrogant en dreigend met van alles en nog wat verkeerd kon gaan als ik niet extra verzekering afsluiten bij firefly, ik had al reeds betaald voor supercover
  • Beoordeeld door: TANJA - September 19, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Om te beginnen, de baliemedewerker was wel erg aardig en behulpzaam maar het ophalen van de auto duurde erg lang. Aller eerst een hele lange rij bij de balie zelf. Auto stond niet op de aangegeven plaats. Er was maar een persoon die hielp in de garage bij de auto's zelf. Dus hier duurde het weer een hele tijd voordat we de auto hadden. De Auto was niet goed gecontroleerd van te voren. Er stond "geen schade" vermeld maar de auto had op meerdere plaatsen schade. Interieur was ook niet al te netjes. Stickers, krijtjes en potloot krassen van de vorige gebruikers waren nog aanwezig. Verder fijne auto.
  • Beoordeeld door: H. - September 17, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Firefly(onderdeel Herz) zit niet op de locatie als alle andere verhuurders,met groot ongemak van dien komende van terminal 1 uiteindelijk naar de balie in aankomsthal 2 werd niet vermeld pfff!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Voor 29 dagen had ik een gunstige prijs,maar begrijp Niet dat deze mensen zeer opdringerig je nog een extra verzekering willen verkopen Ś 12,50 Vriendelijk personeel,alleen niet voldoende,lange wacht tijden.
Kies het land waar u woonachtig bent
close