Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN MARSEILLE

Marseille, Frankrijk: 33 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Marseille:
customer review star rating
22
7
2
1
1

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: HANS - November 15, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Heldere website.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Opvallend strenge controle vooraf en achteraf op schade. Strenge voorafcontrole begreep ik niet goed. Vriendelijk personeel Veel ter plaatse te kiezen opties voor afkoop van allerlei risico's. Moeilijk te volgen.
  • Beoordeeld door: ROSALIA - July 21, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • huur al jaren via auto-verhuurder en ben tevreden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • te weinig personeel (1medewerker) te lang wachten dus voordat je geholpen werd. Auto was prima, alleen niet erg schoon, heb zelf de auto maar gewassen!
  • Beoordeeld door: JANNEKE - June 22, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima geregeld. Geen problemen. Boek al jaren via Autoeurope en heb nog nooit problemen gehad.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Kantoor Firefly makkelijk en snel bereikbaar op de parkeerplaats. Wel altijd goed checken wat de staat van de auto is maar dat moet je bij ieder verhuurbedrijf doen. Deze auto zat onder de deuken en krassen en toch stond er 1 hele grote kras niet vermeld op het formulier. Dus iemand erbij gehaald en die heeft zonder problemen een aantekening gemaakt op het formulier. Ook bij teruggave geen problemen ondervonden.
  • Beoordeeld door: KAREL - October 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • nooit klachten gehad over auto europe. ik hier al tientallen keren geboekt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • te weinig personeel. het duurde bijna een uur voordat ik de auto kreeg
  • Beoordeeld door: JEFFREY - August 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Heldere communicatie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Goede en snelle service! Wellicht handig om het adres in Marseille ergens duidelijk te vermelden op de papieren.
  • Beoordeeld door: MARINUS - August 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Via internet geregeld, kregen meteen de bevestiging en vlak voor vertrek nog een mail met nog nuttige tips en telefoonnummers .
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Weinig medewerkers en een lange rij wachtenden. Erg lang moeten wachten. Auto was aan buitenkant erg beschadigd, vele deuken rondom, geen wieldop, geen antenne.Binnen slecht schoongemaakt. Dit doorgegeven, werd genoteerd. Auto zelf reed prima. Terugbrengen van de auto gaf gelukkig geen problemen.
  • Beoordeeld door: SJORS - September 25, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Perfect as always!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • The rental company charged the full amount of 850 euros on my credit card for a (front bumper) damage that wasn't my fault. They didn't want to listen to my arguments and charged me anyway. Very unhappy with their service, won't rent a car there ever again...
  • Beoordeeld door: PIETER - September 18, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • De communicatie met Auto Europe is helder en correct.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De geleverde auto was een Megane. Geen Astra. Dit was geen probleem voor mij. Zij brachten extra kosten in rekening voor super cover. Dat ik dit al had bij A.E. was volgens hen niet voldoende en dit zou 90 euro extra kosten. Zij hebben geprobeerd deze kosten en de kosten voor de auto, van mijn Visa te halen. Dit is bij Visa geweigerd. Het stond als reservering op mijn Visa rekening. Deze reservering is na één dag ingetrokken.
  • Beoordeeld door: FABRICE - July 26, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • prima auto voor een prima prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • geen geode over kleine krasjes, snelle afhandeling
  • Beoordeeld door: LAMBERTUS - July 20, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • heb via u geboekt voor een auto met afkoop eigen risico. bij ophalen auto zou ik extra hebben moeten betalen voor deze afkoop hetgeen ik heb geweigerd en er dus een eigen risico is blijven openstaan via mijn creditcard. zeer vervelende situatie die door de juffrouw achter de balie werd afgedaan met de mededeling dat zij niet anders kon en ik moest mij maar melden bij de intermediair, dus u.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • zie hierboven. wel tevreden over service bij terugbrengen auto maar daar moet je dan wel zelf heel duidelijk naar vragen en bereid zijn te wachten.
  • Beoordeeld door: FRANS - May 17, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Snel en eenvoudig kunnen boeken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CITER
  • Aankomst en afhandeling prima verlopen conform de te verwachten procedure. Er werd meegedacht over een geschikte auto en voor dezelfde prijs een vijfdeursauto gekregen.
  • Beoordeeld door: ED - October 1, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik huur al jaren verschillende auto's per jaar via verschillende autoverhuur maatschappijen. Nog nooit heb ik klachten gehad of ben ik geconfronteerd met extra kosten. Ook vandaag heb ik een auto in Nice gehuurd die top is, echter afgelopen week heb ik in Marseille een auto opgehaald bij Firefly. Wat een sloopauto was dit. Auto zat vol schade, benzine klep/dop ontbrak, auto was vies, auto zag er van binnen uitgeleefd uit en de auto had 92.000 kilometer gelopen. Na mijn beklag te hebben gedaan bij Firefly (onderdeel van Hertz met afdankertjes) kreeg ik geen andere auto mee omdat dit "normaal" was. Ik kreeg ook € 24,50 extra kosten ondanks dat ik de auto volgetankt en schoon geretourneerd had. Ik huur nooit meer via jullie bij Firefly !
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zie boven. Nooit meer Firefly !!! Vieze slechte schade auto met onnodige extra benzine toeslag + andere kosten ! Dit terwijl ik de auto schoon en volgetankt heb geretourneerd.
  • Beoordeeld door: CORNELIA - October 1, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Service is altijd zeer goed. Wilde toch liever een automaat huren, en wijziging werd zonder problemen geregeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CITER
  • Zeer tevreden. Gereserveerde automaat was niet beschikbaar, in plaats daarvan kregen we een veel grotere/luxere automaat (Peugeot 806) mee zonder meerkosten.
  • Beoordeeld door: LOUIS - September 29, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • suggestie: bij de uitvoerende verhuurbedrijven (vb Citer) er op aandringen dat blauwe parkeerschijf standaard tot uitrusting huurauto behoort
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CITER
  • zie opmerking hierboven
  • Beoordeeld door: EASGE - September 15, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede en snelle service, goed materiaal. Zeer tevreden. Concurerende prijzen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CITER
  • Zie boven.
  • Beoordeeld door: GERHARD - September 10, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik mis soms een nederlands sprekend contactpersoon bij A E.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CITER
  • zeer vriendelijk, rustig en behulpzaam personeel. Erg goede ervaring met Citer in Marseille!
  • Beoordeeld door: MAX - July 9, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • meer duidelijkheid gewenst over het type huurauto in het bijzonder over de `'or equals". Het is immers maar de vraag of de meegekregen auto (Peugeot 206+) "or equal" is met de gecontracteerde (Citroen C3). Volgens het verhuurbedrijf wel, maar ik kan dat nergens nagaan.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CITER
  • lange wachttijd wegens drukte na aankomst van een vliegtuig
  • Beoordeeld door: CORNELIS THEODORUS - April 15, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles verliep volgens verwachting.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CITER
  • Correcte bediening. Auto stond klaar.In het begin van de rit enorm windgeruis.Bleek radio antenne te zijn die vertikaal stond. Na aanpassing geen geruis meer.
  • Beoordeeld door: RMC - June 13, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik vind de prijsverschillen verbazingwekkend, alsof er onderlinge afspraken zijn. Europcar was ons de vorige keer heel goed bevallen, bleek nu duurder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Het was de eerste keer om voor ons dat we via Avis huurden. We moesten onevenredig lang wachten voor we geholpen werden terwijl er maar 1 echtpaar voor ons was. Alsof medewerker onvoldoende kennis van zaken had.Terwijl we eindelijk werden geholpen werd er tussentijds aandacht aan andere "situaties" besteed. Vooraf hadden we in de info gelezen... € 25 voor extra chauffeur, te regelen bij afhalen. Ter plekke bleek dat ineens € 8,- per dag. Ik vond een en ander klantonvriendelijk en medewerkster onvoldoende betrokken.
  • Beoordeeld door: OJ - June 9, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen op of aanmerkingen. Ik vind wel dat het duidelijker moet zijn wat de uiteindelijke kosten zijn. 1400 eigen risico terwijl de auto al wa verzekerd is Als jullie op de hoogte zijn van de ervaringen van firefly, wordt het bedenkelijk. Firyfly is overigens gewoon Hertz!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beter engels, auto was beschadigt en er waren technische mankementen. Het is pure afzetterij om een auto met een lege tank te moeten inleveren oftwel een volle tank betalen terwijl deze nog voor de helft vol is! Auto was gewassen en toch 15 euro ervoor in rekening brengen, schande! Zo kan ik ook korting geven!
Kies het land waar u woonachtig bent
close