Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN FRANKRIJK

Frankrijk: 272 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Frankrijk:
customer review star rating
165
76
14
9
8

Pagina 1 van 14

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: JOHANNES - January 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • In de winterperiode ook auto's met winterbanden aanbieden plus evt. sneeuwketting.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Idem
  • Beoordeeld door: WILLEM - December 3, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • goede afhandeling, makkelijk boeken. Wel elke dag in de gaten houden, want de prijzen verschillen soms enorm.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Prima auto, upgrade gekregen na een vorige foutieve verwerking
  • Beoordeeld door: ARJEN - November 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Die verzekeringen blijven een issue. Niet duidelijk wat gedekt is. Verhuurders proberen ook nog verzekering aan te praten door te doen alsof autoeurope verzekering niet voldoende is.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Volgende keer melden dat Keddy onderdeel is van Europecar; moesten nogal zoeken om het bij airport te vinden.
  • Beoordeeld door: MARIE-CLAIRE - November 5, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • al jaren huren wij auto's via Autoeurope. Wanneer een erkenning voor trouwe gebruikers ?
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Aardige en efficiënte mensen
  • Beoordeeld door: KEITH - November 2, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Fast, easy, value
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Welcoming, professional, convenient
  • Beoordeeld door: THEO - November 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • De auto moet worden ingeleverd op Terminal 2! Firefly heeft buiten de terminal op loopafstand een eigen parkeerterrein. Tekst aanpassen svp!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Prima auto tegen aantrekkelijke huurprijs. Goede afhandeling.
  • Beoordeeld door: KAREL - October 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • nooit klachten gehad over auto europe. ik hier al tientallen keren geboekt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • te weinig personeel. het duurde bijna een uur voordat ik de auto kreeg
  • Beoordeeld door: EDWIN - October 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • prima,vlot,geen gezeur.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • snelle afhandeling. Krijgt wat je vraagt.
  • Beoordeeld door: BRUMMER - October 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Info op uw voucher en de realiteitszin van de firefly employee te nice airport komen totaal niet overeen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Er ontstond een dispuut tussen Firefly en ondergetekende over de autoverzekering. Volgens Firefly zou ik geheel onverzekerd gaan rondrijden. Volgens uw voucher zou ik alleen een eigen risico hebben van 1000 -1500 euro bij schade of diefstal maar wel degelijk verzekerd. Me (extra) verzekeren zou me ca.80-90 euro gaan kosten evenveel als de gehele autohuur. Belachelijk natuurlijk. Ik heb het ook geweigerd. Een vervelende situatie ontstond er. Later toen ik alle documenten nog eens goed doorlas bleek dat de employee maar wat uit zijn nek heeft zit ouwehoeren. De 80-90 euro was voor afkoop eigen risico. Maar ik was wel degelijk verzekerd. Voorts was Firefly helemaal achteraf gelegen en haast onvindbaar. Ik moest 2 x de weg vragen. Beoordeling:1
  • Beoordeeld door: ANGELA - October 17, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Door een probleem met onze vlucht wisten we dat we te laat zouden in Nice aankomen. We hebben geprobeerd contact met AutoEurope te nemen maar de medewerker kon ons niet echt helpen. We probeerden direct contact met Alamo nemen. Niet gelukt. Uitendelijk lukte ons contact met een andere nummer van AutoEurope. Tot onze verbazing de medewerkster was boos op ons! Heel onvriendelijk. De oplossing aangeboden was zelf contact met Alamo op te nemen of een hele andere heel er duur autohuur. Via een kennis in Nice die naar Alamo balie moest gaan is de oplossing gekomen. Dus als je hulp nodig hebt reken niet op AutoEurope!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO BY ENT
  • Er is niemand die de telefoon opneemt! Je moet bij de balie zijn als je een probleem hebt of extra informatie nodig hebt. Verder wees alert dat ze maken geen reservering van de borg maar ze schrijven het bedrag meteen af van je credit card! De auto die we kregen was goed en de balie medewerskerster, Debora, was heel erg aardig.
  • Beoordeeld door: MADELON - October 14, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • veel keuze en goede bemiddeling
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • prima auto voor een goede prijs
  • Beoordeeld door: H - October 5, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • goede prijs, klasse wagen voor het geld, aardige medewerkers (moest bellen voor wat wijzigingen) - wel alleen Engels talig personeel maar dat maakt mij niet uit.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • goede wagen voor die prijs Houd er rekening mee, dat de wachttijden bij Europcar en Keddy (hetzelfde pot nat maar dan alleen goedkoper) in Nice een DUIDELIJK langere wachtrij heeft dan andere autoverhuurders
  • Beoordeeld door: BARTHOLOMEUS - October 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima makkelijke huur.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • - bij inleveren geen controle oid en ook geen kopie van factuur of zo meegekregen: heb geen enkel bewijs of document nu - pushy bij afkopen eigen risico - eigen risico bij contract: huursom is inclusief Diefstalverzekering (TP) Eigen Risico van circa EUR 1,000.00. Bij Firefly werd dit ineens € 1.500.
  • Beoordeeld door: FRITS - September 27, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • openingstijd teddy niet correct.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • 1. er bleek een extra beschadiging aanwezig (genoteerd op formulier) 2. inleveren bleek pas mogelijk vanaf 14.30u (inchecken voor vlucht vanaf 14u: niet handig.) 3. beschadiging-inspectie a.h.v. formulier moest na akkoord door mij worden ondertekend, zonder bevestiging aan mij van verhuurder (moet m.i. andersom).
  • Beoordeeld door: PHILIPPE - September 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Excellent service via your website, year after year.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • I am satisfied. The gasoline gauge of the car was defective (indicating 3/4 for a full tank). I was not informed about this when I picked up the car whereas it seemed to be a permanent issue with the car. Otherwise, the service was very good.
  • Beoordeeld door: ERNEST - September 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Beter aangeven dat Keddy onder Europcar valt. Maak dat een andere kleur op het contract.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Geen hoogseizoen en toch meer dan anderhalf uur wachten voordat je de auto kunt meenemen. Iedereen kiest toch voor de voordeligste? Keddy staat niet goed aangegeven en blijkt achteraf onder Europcar te vallen. Gereserveerde auto is niet beschikbaar maar er wordt wel een goed alternatief geboden en zo betaal je eigenlijk toch 50% meer dan dan je van plan was.
  • Beoordeeld door: RICHARD - September 15, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima bedrijf, goede producten, goede prijs/prestatieverhouding en betrouwbaar.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Wachttijd was wat lang toen we de auto ophaalden. Verder prima!
  • Beoordeeld door: JEFFREY - August 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Heldere communicatie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Goede en snelle service! Wellicht handig om het adres in Marseille ergens duidelijk te vermelden op de papieren.
  • Beoordeeld door: MARINUS - August 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Via internet geregeld, kregen meteen de bevestiging en vlak voor vertrek nog een mail met nog nuttige tips en telefoonnummers .
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Weinig medewerkers en een lange rij wachtenden. Erg lang moeten wachten. Auto was aan buitenkant erg beschadigd, vele deuken rondom, geen wieldop, geen antenne.Binnen slecht schoongemaakt. Dit doorgegeven, werd genoteerd. Auto zelf reed prima. Terugbrengen van de auto gaf gelukkig geen problemen.
  • Beoordeeld door: THIERRY - August 16, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Slechte klantenservice. Gebrekkig Engels, mailtjes vol met spellingsfouten. Eindbedrag wordt aangeduid exclusief extra kosten voor jonge bestuurders. Jullie zijn de enige waar het onduidelijk wordt aangegeven. Helaas zal ik nooit meer via jullie een auto huren. Slechte service!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Een nette auto gekregen en is alles goed verlopen. Mocht ook een auto kiezen.
Kies het land waar u woonachtig bent
close