Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN CANADA

Canada: 18 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Canada:
customer review star rating
7
5
3
2
0

Pagina 1 van 1

Resultaten tonen 1 tot 18

  • Beoordeeld door: JOHANNES R M - June 24, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Behulpzaam en terzake kundig
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • De geboekte auto was niet beschikbaar op de locatie. De vervangende auto was totaal ongeschikt. Door omstandigheden kwam ik op de andere terminal ook weer bij Thrifty terecht. Daar het ongeschikte exemplaar omgeruild, echter daar stond wel de geboekte Mazda CX9, maar die kreeg ik ook niet mee. In plaats daarvan werd het een Toyota RAV4 echter deze auto had weer geen navigatie, maar reed overigens prima. Daarom is mij n tevredenheid 80%
  • Beoordeeld door: JOHANNA - November 17, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Aanvraag en contract zijn naar tevredenheid verwerkt en afgesloten. Ook vragen werden telefonisch correct behandeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DISCOUNT
  • Gereserveerde auto was op de datum/tijd van ophalen niet aanwezig. We hebben ruim 45 minuten moeten wachten. Vervolgens was afhaaldesk niet bekend met voorwaarden, bv afgesloten Cover. Ook was er geen navigatie, dit was o.a. deel van de actie. De navigatie zou er de volgende dag zijn, of wij konden doorrijden naar airport om er daar een op te halen. Uiteindelijk hebben we hiervoor gekozen, ook om onze plannen niet in de war te laten lopen. Ook afhalen met volle tank was afgesproken. Ter plaatse werd gevraagd of we hier zelf voor wilden zorgdragen. Al met al ging het stroef.
  • Beoordeeld door: MARC - September 28, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Vouchers graag altijd in het engels
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - AVIS
  • De compact auto die we kregen had een zeer kleine kofferruimte
  • Beoordeeld door: JESPER - September 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer slecht bereikbaar. Daardoor geen fatsoenlijke follow up op klachten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DISCOUNT
  • Waardeloos. Customer service is 0 en bedrijf neemt geen enkele verantwoordelijkheid
  • Beoordeeld door: MARTIJN - September 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Vaak de goedkoopste aanbieder, eenvoudig kosteloos annuleren, overzichtelijke website.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Geen gedoe, geen lange rij op de luchthaven, prima auto, vriendelijk personeel.
  • Beoordeeld door: BASTIAAN - September 8, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Twee dagen voordat wij vertrokken nog contact met AutoEurope gehad om na te vragen of dat het oppikken met 1 dag uitgesteld kon worden. Dit omdat ons dit gezien een medische oorzaak in onze reis beter uit zou komen. Dit was onmogelijk volgens de zeer gebrekkig Engels sprekende persoon aan de lijn. De gereserveerde auto zal dan niet meer beschikbaar zijn en het tarief dat wij voor deze klasse auto hadden zou dan vervallen. Om die reden dus reis voortgezet zoals gepand. Ik ben vooral ontevreden over Auto Europe om de ervaring die wij vervolgens hadden bij aankomst in Calgary en het oppikken van deze "gereserveerde" auto..... zie onder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Bij aankomst bleek er geen auto beschikbaar in de klasse die wij hadden gereserveerd. Dit was een full size SUV, Jeep Grand Cherokee of vergelijkbaar. Personeel probeerde ons af te schepen met een Toyota Prius onder het mom dat dit ook 4 wiel aangedreven was. Zij prezen ons hierbij gelukkig aangezien we een Hybride konden rijden. Na protest ca. 2 uur moeten wachten op een enigszins acceptabele auto. Uiteindelijk een oudere Dodge Journey gekregen die al uit de huur was gehaald en voor veiling was opgegeven. Deze auto had diverse mankementen: vocht in koplamp waardoor zicht 's nachts minimaal, geen antenne waardoor geen radio-ontvangst, diverse schade plekjes. Voor mij nooit meer Thrifty.
  • Beoordeeld door: STEVEN - August 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima; relatief makkelijk en goedkoop een auto kunnen huren, en netjes geinformeerd over de huur.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Auto en service zijn redelijk. Achteraf gezien had ik best wat meer willen betalen voor een betere auto en service.
  • Beoordeeld door: GERRIT - September 29, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • De website van Auto Europe is prima. Mijn mening over Auto Europe (en of ik Auto Europe zal aanbevelen) is echter sterk afhankelijk van de wijze waarop wordt gereageerd op mijn mail die ik zojuist (29-09-2015) via het webformulier heb verstuurd naar de klantenservice. Vouchernummer EU9484669-1.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Zie de mail die ik via het webformulier naar de kalntenservice heb verstuurd.
  • Beoordeeld door: ERIC - September 12, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima en snel geregeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Bij inleveren veel gedoe over een deukje. Dat zat er al in bij ophalen. Maar omdat de auto zo volledig als mogelijk is verzekerd is, hoefde dat niet genoteerd te worden. Dat is inderdaad onze ervaring bij eerdere huur. Ook zei men dat bij de aflevering. Toch werd er bij de inlevering erg moeilijk over gedaan. Heel vervelend!!
  • Beoordeeld door: RIK - September 8, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • auto besteld voor aantal dagen, auto had ik 2 dagen eerder nodig en moest hiervoor ruim €300 bijbetalen. Heb de ato vier dagen eerder ingeleverd en krijg geen cent terug. Zal wel heel zakelijk zijn maar voor mij de laatste keer.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DISCOUNT
  • auto was ok, snelle behandeling aan de balie.
  • Beoordeeld door: KLAAS DIRK - June 24, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Al jaren huren wij voor onze vakanties in Canada/USA een auto bij Auto Europe. Wij zijn over het algemeen zeer tevreden, zowel over de auto's als ook over de prijs/kwaliteit en de service.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Zeer goede service. Ons ophaaladres was enkele km bij ons hotel vandaan toen wij ontdekten dat naast ons hotel ook een vestiging van Thrifty was. Uit eigen beweging hebben zij de bestelde auto langs laten brengen. Geweldige service !!
  • Beoordeeld door: ELISABETH - October 16, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Laat weten dat jullie niet een directe boeking doen, maar alleen bemiddelen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUDGET
  • Zij hebben de boeking van het type auto waar gemaakt, terwijl zij dat hoeven te garanderen. Jullie aanbieding is niet wat zij hoeven te leveren en dat is onduidelijk. Alle complimenten voor budget car, die heeft het wel waar gemaakt.
  • Beoordeeld door: ANNETTE - August 8, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Super easy and great prices!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - BUDGET
  • Very helpful and friendly
  • Beoordeeld door: KENNETH M.R. - June 19, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Telefonisch 2 keer het info nummer gebeld, goed geholpen. Voor een zeer redelijke prijs hebben wij een uitstekende auto gehad.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Vooraf hadden wij een Ford Escape gehuurd. Bij de info balie, kregen we Ford Explorer mee. Wat een auto, reed geweldig. Prima service.
  • Beoordeeld door: P - March 30, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • De 'extra' verzekeringen zijn wat onduidelijk. De kosten waren 200 canadian voor 100% coverage plust gas. Zou mooi zijn om in jullie 'deal' niet alleen de waarschuwing maar ook ern aanbod te beiden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Agressieve marketing voor de 100% coverage en geen directe melding van de electronische tol.
  • Beoordeeld door: FRED - December 17, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Beoordeeld door: WILLEM - October 2, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik kon de voucher niet openen en afdrukken via de websites die aangegeven waren in de bevestiging. Later , toen de vouchers waren verstuurd naar mijn email adres, was er geen enkele probleem om ze uit te printen. waarom wordt dit niet direct zo gedaan? Zo gaat het ook bij de airline tickets. Het niet kunnen lezen en uitprinten was behoorlijk irritant, omdat ik er nogal wat tijd mee verloor, zonder resultaat.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • De auto was OK, de huurprijs was OK, alleen de risicos , die overblijven worden zo breed uitgemeten, dat je toch weer te veel verzekeringen afsluit (in totaal voor 220 Can dollars aan verzekeringen, terwijl; de autohuur 179 euro was . Ik had een Hyundai Accent gereserveerd, maar kreeg een Ford Fiesta. Daarom een Toyota Corolla (toch niet een echt veel grotere auto, volgens mij het formaat van een Hyundai Accent)gekozen, waarvoor ik wel extra (16 Can dollars per dag) moest betalen.
  • Beoordeeld door: GERARDUS - September 2, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
Kies het land waar u woonachtig bent
close