Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN ARUBA

Aruba: 29 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Aruba:
customer review star rating
17
6
3
1
1

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: ROLAND - September 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • geen alles is goed gegaan.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CARVENIENCE
  • geen
  • Beoordeeld door: C - June 2, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Niet alles is naar wens verlopen. M.n. Aruba en Curacao vielen tegen. Geen service/dienstverlening. Je houdt er een heel vervelend gevoel aan over. .
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Geen dienstverlening. Geen prettig contact, in tegenstelling met ST Maarten. Dat was Top.
  • Beoordeeld door: C - June 2, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Op Aruba en Curacao was het autoverhuur bedrijf niet te vertrouwen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Slechte service. Bij aankomst op airport was het verhuurbedrijf dat tot 23 uur open moest zijn dicht. Alle andere verhuurbedrijven waren gewoon open. Wij moesten daardoor met de taxi naar het hotel gaan hetgeen ons $ 25,- kostte. Ze beweerden geen mail met reservering van jullie ontvangen te hebben en waren bovendien zeer onbeleefd. ik vroeg hen dit voor mij op papier te zetten (geen mail ontvangen). Hier werd nog agressiever op gereageerd. Voor mij geen auto huren meer via dat bedrijf en ik raad niemand aan dit te doen daar ze geen service verlenen.
  • Beoordeeld door: JAN CHRISTIAAN - May 27, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Was allemaal keurig geregeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Netjes, keurig, klopte allemaal
  • Beoordeeld door: ARIE - February 10, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima geen op of aanmerkingen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO GOLD
  • Vriendelijk ontvangen en behandeld.auto stond netjes gewassen klaar top.
  • Beoordeeld door: FRISO - January 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • De office van europcar op Aruba Airport is zeer klein, waardoor mijn gezin buiten in de hitte en brandende zon moest wachten, terwijl ik de huurauto binnen (in heerlijke airco) aan het regelen was.
  • Beoordeeld door: KAJ - January 15, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Als ik een opmerking zal moeten plaatsen dat zou dat zijn dat het voor hollandse klanten prettiger zou zijn als er meer nederlandse agents zouden werken. Heb mijn auto in het engels moeten boeken door dit tekort.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • ben zeer onaangenaam te woord gestaan door een vrouwelijke medewerker. Auto was niet aanwezig op afgesproken tijd. Kreeg als antwoord dag dit niet haar probleem was. Ik had tenslotte helemaal niet bij hun geboekt? Erg agressieve benadering. Hierna goed opgepakt door collega's. Dit heeft mij en mij reisgezelschap wel financiele schade gebracht. We hadden namelijk voor een boottocht geboekt en aanbetaald. Door het ontbreken van de auto op afgesproken tijd dit gemist en inschrijfgeld verloren. Afhandeling ging prima.
  • Beoordeeld door: RONALD - November 27, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • we boeken al zeker 10 jaar bij Auto Europe in Spanje en waren altijd tevreden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO GOLD
  • erg bureaucratisch, want ik moest op verschillende formulieren meerdere parafenzetten. De medewerker probeerde mij ervan te overtuigen dat de auto volgens het gesloten contract niet goed verzekerd was en toen ik geen extra verzekering nam, moest ik ook nog een 'discline'-formulier tekenen. Nog nooit zoveel formulieren bij een autohuur moeten tekenen. De auto was overigens super, groter en veel beter en luxer dan de rammelkast van Avis op Curaçao die wij ook via Auto Europe gehuurd hadden en ongeveer evenveel kostte. De bureaucratie van Alamo wil ik wel vergeten door de zeer goede auto!
  • Beoordeeld door: REINTJE - November 6, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Deze keer werd er niet gepushed met extra verzekeringen. Werd geholpen door dezelfde jongeman toen ik auto weer terug bracht. Helaas moest ik bij verlenging het dubbele betalen, terwijl ik auto 1 dag later kwam ophalen. Ik bleef staan ,vlucht ineens overvol door LH staking als airline staff kan dat gebeuren.maar auto geboekt van 23 -10 tm 31-10 en betaald. Toen ik naar 0800 belde om te zeggen dat ik auto 1 dag later kwam ophalen, was de mevr aan telefoon niet erg meewerkend. Grote kans dat auto er niet meer was als ik aankwam in Aruba, dat was de deal! Ondanks dat ik voor 9 dagen had betaald. Ze werd snel geiriteerd en had geen zin om alles uit leggen. Vond dit wel een afknapper. Als je blijft staan ben je echt niet blij!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • De eerste keer had ik 0 eigen riciso toch werd er gepushed om extra verz te nemen door 1 mevr. Nu werd ik door deze man erg prettig geholpen, alleen toen ik wilde verlengen had hij z,n superiore mevr nodig, wel aardig maar met aanbod $59 zonder verz. Geen rek houden met 1 dag niet opgehaald wel betaald en met Airline korting. Sorry dan weet ik goedkopere adressen in Aruba en net zo goed en super aardig
  • Beoordeeld door: HUMPHREY - September 22, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles is prima volgens afspraak verlopen. Geen klachten!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO GOLD
  • Ook hier is alles prima verlopen.
  • Beoordeeld door: JEFFREY - July 24, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto stond op het vliegveld ipv in oranjestad. Ik weet niet bij wie de miscommunicatie is ontstaan maar gelukkig is het ter plaatsen opgelost door Europcar. Als tip wil ik meegeven om een kaartje toe te voegen waar de ophaal locatie zich bevind want in Aruba is zijn de adressen niet logisch opgebouwd. Wij hebben geprobeerd via googlemaps op het adres te zoeken maar dan ga je het niet vinden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Auto stond op het vliegveld ipv in oranjestad. Ik weet niet bij wie de miscommunicatie is ontstaan maar gelukkig is het ter plaatsen opgelost door Europcar. Als tip wil ik meegeven om een kaartje toe te voegen waar de ophaal locatie zich bevind want in Aruba is zijn de adressen niet logisch opgebouwd.
  • Beoordeeld door: PHILIPPE - June 18, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Misschien verstandig om vooraf te vermelden dat er een borg moeten worden voldaan aldaar. Zo komen er geen verrassingen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Beoordeeld door: LEON - June 16, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Starre regels mbt creditcard / hoofdbestuurder. Niet flexibel.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Niet enthousiast, weinig behulpzaam, niet geïnteresseerd. ( vb geen uitleg route, geen interesse in kleine gebreken auto bij retour)
  • Beoordeeld door: MICHAEL RAHIMAN - June 4, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Bij ophalen van de auto bleek dat er geen mogelijk was om een no risk verzekering af te sluiten zoals door jullie is gezegd, Moest dus doen met het idee dat elk krasje mij $500 zo kosten. De auto verhuurder wist de kleine deukjes WEL aan wijzen maar de grotere deuken aan de onderkant van de bumper NIET moest zelf liggend op straat dat ontdekken BAH. Niet jullie schuld maar het kan volgens mij ook anders . Met vriendelijke groet, M.R.Kariem
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • zie voorgaande
  • Beoordeeld door: JOHN - June 3, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • .Goede service, goede huurvoorwaarden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ALAMO GOLD
  • Prima service. De auto die we gereserveerd hadden was er niet we kregen een andere auto ( een upgrade ) super Jeep Wrangler. Ideaal om de Noord kust mee te verkennen en Arikok te bezoeken.
  • Beoordeeld door: ANNA - March 9, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles vlekkenloos verlopen!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - AVIS
  • AVIS Oranjestad zou het personeel onder de loep moeten nemen en de mensen die er met tegenzin werken verzoeken een andere baan te zoeken. Wij vonden een aantal dames achter de balie onvriendelijk, niet behulpzaam, onjuiste informatie verschaffen en dreigen dat er misschien geen auto beschikbaar is.
  • Beoordeeld door: JOHANN - March 8, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben zeer tevreden met de service en het prijsniveau
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - AVIS
  • Bij aankomst op aruba was er geen auto beschikbaar. Ik zal u de papieren doen toekomen. Na 1 dag kreeg ik alsnog een auto maar deze bleek niet in orde. Nog twee dagen later werd hij vervangen door een goed functionerende auto. Ik zal u de papieren toesturen via de mail. Helaas verwees Avis door naar u voor het terugstorten van de fee.
  • Beoordeeld door: SONNY J.A. - February 17, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Gewoon top.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - AVIS
  • Aangekomen op Aruba kon men mij niet geven waarvoor ik gereseveerd had auto was nog niet binnen.Dus kreeg ik een andere (duurdere prijsklasse) en dat voor het zelfde afgesproken huurprijs.Nou dat vind ik SUPER. Klasse mensen bedankt.Next time Avis again.Slds.
  • Beoordeeld door: JACQUELINE - July 4, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen, prima verzorgd en geregeld!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Beoordeeld door: PATRICK - June 1, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Niks op aan te merken ben dik te vreden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - EUROPCAR
  • Te vreden
Kies het land waar u woonachtig bent
close